Chapter 5 : Teasing

24.1K 74 1
                                    

⚠️MATURE SCENE!!⚠️

KALAU RASA TAK SELESA NAK BACA MATURE SCENE bulan puasa ni, BOLEH SKIP SAMPAI TANDA ⚠️ OKIE DOKIE? ❤️

"Na-Nak seks.. I-I ta-tak ta-tahan. Se-Sejuk sa-sangat." kata Rania tersekat-sekat kesejukan. Air matanya mengalir membasahi pipi.

"Okay love. Come." kata Tengku Danish lalu mencempung tubuh isterinya ke arah katil mereka.

Tubuh isterinya masih menggigil kesejukan. Tengku Danish membuka kesemua pakaian pada tubuhnya mendedahkan 'senjata' nya yang dari tadi inginkan perhatian.

"Ta-Tak nak, I-I se-sejuk. Biarkan je ma-macam ni." kata Rania apabila suaminya ingin membuka pakaiannya.

'Nanti dia nak buka jugak.' getus hatinya sambil tersenyum nakal. "Okay amore." lalu menindih tubuh isterinya. Comforter diambil lalu menyelimuti tubuh mereka.

Bibir Rania dicium. Just passionate kiss. Dia tidak mahu membuat sex in BDSM style since he just want to warm her up.

Ciumannya turun ke leher jinjang isterinya. Dijilat soft spot isterinya menghasilkan desahan pada mulut Rania.

Pussy isterinya terkemut-kemut mulai terangsang dengan perbuatan suaminya. Tali bra dibuka lalu meraba dan meramas tetek isterinya dari dalam baju. Puting Rania digentel perlahan.

Kemudian, kepalanya masuk ke dalam baju isterinya untuk menghisap puting kemerahan Rania.

Selepas seketika, Tengku Danish keluar dari baju Rania. "Fuh, lemas!" kata Tengku Danish menyebabkan isterinya ketawa mengekek.

"Sorry. Nak buka ke?" tanya Rania apabila dia terasa bersalah dengan suaminya. "No need." jawab Tengku Danish ringkas.

Seluar Rania bersama-sama dengan pantiesnya diselak hingga paras lutut. Kaki Rania diangkat ke atas di atas kedua-dua bahunya. Kemaluan isterinya dicari and he eat her pussy out.

"Ahh~" desah Rania tersekat-sekat. Kakinya menekan kepala suaminya menahan kenikmatan pada kemaluannya. Geli!

"Fuck!" jerit Rania apabila memancutkan air jernihnya akibat lidah nakal suaminya.

"Dah panas sikit?" tanya Tengku Danish apabila melihat tubuh isterinya yang berpeluh sedikit.

"Hmm. Tapi sejuk lagi, but better than tadi." jelas Rania. Mana tak berpeluh, 4 kali juga dia pancut akibat perbuatan suaminya yang menjilat kemaluannya.

"Ni menggigil sebab sejuk ke sebab sedap?" tanya Tengku Danish sambil mempamerkan senyuman nakal. Tangannya mengusap paha menggigil isterinya.

"Both?" jawab Rania ragu-ragu. Mukanya merah padam mendengar soalan lucah suaminya.

Tengku Danish bangun dari menindih tubuh isterinya. Tubuh Rania diselimut. "Ke-Kenapa?" tanya Rania kehairanan melihat suaminya bangun seolah-olah sudah selesai berintiman dengannya.

"Hubby nak naik atas tubuh you. I want you to suck my dick." jelas Tengku Danish selamba.

"Ma-macam mana? Kan I tengah baring ni?" tanya Rania polos. "You baring je. Biar I naik atas tubuh you sampai batang I betul-betul depan muka you."

Tengku Danish menindih tubuh isterinya. Punggungnya sekali sekala tersentuh buah dada isterinya. Batangnya didekatkan pada muka Rania.

"Open your mouth and suck my dick." arah Tengku Danish. Rania hanya menurut. Kedua-dua tangannya memegang paha suaminya yang berada di sisi kepalanya.

"Akh! Uhuk! Uhuk!" Rania terbatuk-batuk apabila batang suaminya masuk sehingga ke anak tekaknya. Mukanya merah padam.

"Dah dah. I nak fuck you pula." kata Tengku Danish supaya isterinya menghentikan kulumannya.

MY HUSBAND, MY DOM: DANISH & RANIAWhere stories live. Discover now