"Come here sexy." panggil Tengku Danish. Tangan isterinya ditarik mendekatinya. Tangannya meramas buah dada isterinya.
Baju tidur seksi isteri diturunkan ke bawah mendedahkan aset wanita itu. Mulut Tengku Danish segera mencium dan menghisap puting isterinya.
"Hmm.." desah Rania. Tangannya meramas rambut perang suaminya di dadanya. Dia mula duduk di atas riba Tengku Danish.
Kepala suaminya ditolak dari terus mengerjakan teteknya lalu dia mencium leher suaminya pula. "Honey.." panggil Tengku Danish perlahan.
Rania mencium sekitar halkum suaminya, turun ke collarbone seksi lelaki itu. Tengku Danish menolak tubuh isterinya ke atas katil.
Dia menindih tubuh genit isterinya. "I nak ikat you.. boleh tak?" tanya Tengku Danish meminta izin isterinya.
Rania menganggukkan kepalanya. Kepalanya dipalingkan ke arah kanan malu menatap suaminya. Tangannya mengusap dada bogel suaminya.
Tengku Danish mencium leher isterinya. Dijilat hampir kesemua permukaan leher seksi itu. Rania meramas rambut perang suaminya.
Celah kangkangnya digesel pada seluar Tengku Danish kerana tidak tahan. Kemaluannya terasa sangat gatal. Nakal!
Tangan Rania turun ingin membuka seluar suaminya. Tengku Danish memegang tangan Rania dan dikunci di atas kepala isterinya dengan tangan kirinya. Bibir isterinya dicium rakus.
Tangan kanannya meramas geram tetek isterinya. Puting kemerahan itu digentel dan dihisap merangsang isterinya. Badan Rania meliuk merasakan kenikmatan pada buah dadanya.
"Nak please.." rayu Rania dengan mata yang berkaca. Tangannya bergerak-gerak ingin melepaskan diri daripada genggaman suaminya. He's too strong for her.
Tengku Danish mengucup bibir isterinya. "Sekejap eh? Jangan lari." pesan Tengku Danish menghasilkan ketawa keluar dari mulut isterinya.
Selepas seketika..
Tengku Danish sedang asyik mengikat tubuh isterinya pada posisi doggy."Too tight?" tanya Tengku Danish. "Tak, okay je." jawab Rania perlahan. Tengku Danish bangun dari katil selepas selesai mengikat isterinya.
Tengku Danish tersenyum melihat hasil kerjanya. "So pretty." puji Tengku Danish. Muka isterinya membahang mendengar kata-kata Tengku Danish.
Punggung isterinya yang tertonggeng ditampar kuat. Geram. Punggung mantap itu diusap geram.
"Stay still. I'm gonna fuck you all night."
*******
"Lunch nanti tunggu kat office you. Jangan pergi mana-mana, faham? Nanti kita pergi rumah mama. Ingat lagi tak yang I cakap semalam?" tanya Tengku Danish memberi pesanan kepada isterinya.
Rania menganggukkan kepalanya. "Hmm." gumam Rania. Tangannya masih lagi ligat mengikat tali leher suaminya. Matanya fokus pada tali leher suaminya saat ini.
Mukanya berkerut apabila ikatannya sedikit senget. Mulutnya muncung sahaja. Comel! Dia merengus perlahan. Dibuka ikatan itu dan kembali mengikat.
"Thanks for last night. Lenguh lagi ke kaki?" tanya Tengku Danish. Muka Rania membahang malu mendengar kata-kata suaminya.
"Lenguh sikit je. Nanti baik lah ni." jawabnya perlahan. Tengku Danish tersenyum kecil. Mana tak lenguh kalau kakinya dilipat dan diikat selama 3 jam semalam!
"Boleh ikat tak ni? Dari tadi ikat cabut, ikat cabut?" tanya Tengku Danish. Tangannya melingkari pinggang isterinya.
"Boleh boleh. Dah nak siap dah." jawab Rania. Collar baju kemeja Tengku Danish dibetulkan apabila dia sudah siap memakaikan suaminya tali leher.
YOU ARE READING
MY HUSBAND, MY DOM: DANISH & RANIA
Storie d'amoreThis is the 2nd series of My Husband, My Dom. There are mature contents, so please be aware. Cerita mengisahkan tentang Tengku Danish Roberto dan Rania Raisya dalam menjalani kehidupan seharian mereka. :)