Chapter 9 : Camera

24.2K 73 0
                                    

"Come. Nanti lambat." kata Tengku Danish. Tangan isterinya ditarik masuk ke dalam private jet miliknya.

"Wah." Rania terpegun melihat dekorasi di dalam jet suaminya itu. "So beautiful!" kata Rania jakun.

"Honey dah kenyang kan?" tanya Tengku Danish. Rania menganggukkan kepalanya.

"Buatlah apa-apa untuk hilangkan bosan you. Video game ada kat seat sana. Nak makan, bagitahu je stewardess. Tekan butang ni okay?" pesan Tengku Danish panjang.

"Alright." senyuman paling manis diberikan kepada suaminya. Rania duduk di atas sofa. Pandangannya dialihkan ke luar tingkap. Cantik!

Tengku Danish mengeluarkan laptopnya dari beg ingin membuat kerjanya yang tertunda.

Melihat itu, Rania berjalan ke arah suaminya lalu duduk di atas paha Tengku Danish. "Nak apa baby?" tanya Tengku Danish lembut. Pinggang Rania diusap.

"I need your attention daddy." ujar Rania menggoda suaminya. Tangannya mengusap lembut dada bidang suaminya. Tengku Danish menguntumkan senyuman nakal kepada isterinya.

"You or 'this' need my attention?" kata Tengku Danish. Celah kangkang Rania yang gebu dicekup menggunakan tangannya. Rania menganggukkan kepalanya. Bibirnya diketap.

"Words little girl." kata Tengku Danish memberi amaran kepada isterinya. "Both need your attention daddy." tangan Tengku Danish yang mencekup kemaluannya dipegang.

"Alright sweetie. Thank you for telling me." Tengku Danish tersenyum manis kerana merasakan isterinya sudah selesa dengan dirinya. Buktinya, dengan selamba Rania meminta nafkah batin dengan Tengku Danish.

Tengku Danish memikul Rania seperti guni beras masuk ke dalam bilik di dalam jet peribadinya itu. Rania menepuk belakang badan suaminya kerana malu. Mana tak malu kalau semua stewardess melihat ke arahnya!

Tubuh Rania dihempas ke atas katil lalu bergerak mengunci pintu bilik.

Tengku Danish mula melipat lengan baju turtle neck miliknya sehingga ke paras siku. Rania mengetap bibirnya melihat permandangan di hadapannya ini. Cair beb!

Senyuman sinis terukir di bibir Tengku Danish. Tubuh isterinya ditindih. "Both need my attention huh?" tanya Tengku Danish lembut. Matanya masih kekal memandang ke dalam mata isterinya.

"Yes daddy."

"Hmm.. okay. Get up and strip." kata Tengku Danish. Dia bangun dari menindih tubuh isterinya lalu duduk di sofa di dalam bilik itu. "Dammi 1 barattolo di coca cola!" jerit Tengku Danish. (Beri saya 1 tin coca cola!)

"Keep going kitten. Take off your outfit." arah Tengku Danish. Kamera dari dalam beg dikeluarkan dan ditempatkan di atas meja kecil sebelah sofa.

"Daddy buat apa tu?" tanya Rania melihat suaminya seolah-olah ingin merakam dirinya. "Record our steamy fucking hot time." kata Tengku Danish selamba yang masih lagi membetulkan kedudukan kamera.

"Wh-What?" kata Rania terkejut.

Tuk! Tuk! Tuk!

"Keep stripping." Tengku Danish bergerak ke arah pintu bilik. Pintu bilik dibuka hanya memuatkan saiz kepalanya.

"Grazie." ujar Tengku Danish pendek. (Terima kasih) Pintu bilik kembali ditutup. Dia kembali duduk di atas sofa sambil meneguk air coca cola itu.

"Come here. Crawl." arah Tengku Danish. Pada mulanya, Rania teragak-agak namun diturut juga arahan suaminya.

"Suck my dick." arah Tengku Danish tanpa rasa malu. Rania mengetap bibirnya. Tali pinggang suaminya dibuka. Kemudian, seluar dan boxer Tengku Danish ingin ditarik untuk membuka seluar suaminya.

MY HUSBAND, MY DOM: DANISH & RANIAWhere stories live. Discover now