Chapter 36 : Projek dalam wad?

4.8K 198 3
                                    

"Jom lah baby."

"Ryan belum tidur lagi."

"Tu dah tutup mata tu?"

"Dia tengah hisap lagi susu."

"Malam ni bie nak tau?"

"Nak buat kat mana? Katil ada satu je.. tu pun katil single."

"Sofa sana lah baby.. muat je."

Rania memandang sofa berdekatan katil. "Honey takut lah.. kalau bising macam mana?" tanya Rania takut. "Then you should keep the voice down."

Rania menggigit bibirnya. Dia meletakkan Ryan di atas katil lalu menyelimuti anaknya. Ditepuk perlahan sehingga Ryan betul-betul lena.

"Dah tidur?" Rania menganggukkan kepalanya. Tengku Danish menarik isterinya ke arah sofa berdekatan. Dicium pipi dan bibir isterinya.

Diusap pinggul isterinya dari dalam baju. "I miss you so much baby." kata Tengku Danish dengan suara seraknya.

Dia menolak isterinya supaya baring di atas sofa. Baju t-shirtnya dilucutkan mendedahkan badannya yang seksi. Rania meneguk air liurnya memandang six-pack suaminya.

Dia menindih tubuh isterinya lalu mencium lagi bibir isterinya sepuasnya. "Bie." Rania menolak perlahan dada suaminya.

"Yes, baby?"

"Kondom.. tak ada."

"Kita kan tak guna? Kadang-kadang je."

"Tapi harini baby subur.. I don't want to risk it." Tengku Danish bangun lalu duduk di hujung kaki isterinya yang masih baring.

"Sorry bie."

"Tunggu sini.. bie pergi beli jap." Rania menganggukkan kepalanya. Tengku Danish menyarungkan kembali pakaiannya, mencapai telefon, dompet, dan kunci kereta lalu menapak keluar dari situ.

"Jangan tidur lagi."

"Ye bie.. I tunggu."

Setelah seketika..

"Hello bie? Lama lagi ke?"

"Bie baru siap parking. Kejap lagi bie sampai. Baby.."

"Ye bie?"

"Buka baju terus tau?"

"Bie lah buka kan. Nak koyak pun boleh, tapi bie kena ganti, hehe.." Tengku Danish mengetap giginya menahan ghairah dengan kata-kata nakal isterinya.

"Get ready baby, I'll be really rough tonight." talian dimatikan. Rania menggaru pelipisnya.

'Alamak.'

...

"Please stop daddy.. ahak!! I can't!" Tengku Danish menolak kepala isterinya ke bantal supaya dapat mengurangkan suara desahan isterinya.

Punggung Rania ditampar lagi dan lagi. Tangan Rania menolak perut Tengku Danish dari belakang. "Diam." tangan isterinya ditepis.

Kaki Rania menggeletar. Dia mencapai kemuncaknya lagi. "Kebas.. sakit.." adu Rania. Tengku Danish menarik isterinya supaya duduk di atasnya.

Dia menyelesakan posisinya di atas sofa. "Ride me. F*ck yourself." arah Tengku Danish. Rania masih tersedu-sedan. She's overstimulated.

"Tak larat, daddy.. I can't."

Pap!

Punggung isterinya ditampar. "Make me c*m, then I'll stop." Rania menggelengkan kepalanya. "Kalau I ramming you, lagi lama kita nak habis." Rania memandang suaminya dengan matanya yang kuyu.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: 3 days ago ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

MY HUSBAND, MY DOM: DANISH & RANIAWhere stories live. Discover now