"Kitorang pergi dulu." kata Datin Laila. Rania dan Tengku Danish menganggukkan kepalanya. "Terima kasih sekali lagi nek, hehe.." kata Rania.
Nenek menganggukkan kepalanya. "Ye lah. Jangan lupa pesan nenek. Nanti bagitahu Danish. Nenek pergi dulu, assalamualaikum." kata nenek.
"Waalaikumussalam."
Mereka bertiga memandang kereta Tengku Jeoffree memandu keluar dari mansion mereka. "Ryan tidur awal ya malam ni? Be a good boy okay?" kata Tengku Danish.
Dia mencium pipi Ryan. Ryan ketawa mengekek. "Honey pergi siapkan baju Ryan boleh? Bie nak mandikan Ryan." kata Tengku Danish.
Rania menganggukkan kepalanya. "Okay." Rania masuk ke dalam bilik Ryan mengambil keperluan anaknya itu.
Setelah Ryan selesai mandi, Tengku Danish memberikan Ryan kepada Rania yang sedang duduk di atas katil bersama keperluan Ryan.
"Baby mama dah siap mandi? Hmm~ wanginya anak mama.." pipi Ryan dicium geram. Ryan ketawa mengekek. Ryan dibaringkan di atas katil.
Dia mencapai bedak bayi. Disapu pada badan Ryan. Kemudian, dia memakaikan Ryan diaper dan onesie. Rania turut menyapu bedak pada muka Ryan.
"Cantiknya!! Anak siapa ni!! Cantiknya!!" kata Rania bersungguh-sungguh. Tengku Danish ketawa.
"Dah, tidurkan dia. Bie nak tut you malam ni." kata Tengku Danish terus terang. "Ryan dengar lah." kata Rania. Dia menyelak t-shirt miliknya untuk menyusukan Ryan.
"Bie dah censor lah." kata Tengku Danish membela dirinya. Rania memuncungkan mulutnya. Dia menepuk-nepuk punggung Ryan.
Tengku Danish memandang Ryan yang semakin mengantuk. Tidak lama kemudian, Ryan tidur. Tengku Danish sudah tersengih. Didukung Ryan ke bilik anaknya itu.
Dipasang baby monitor dan alunan suci Al-Quran. Dicium sekilas pipi Ryan. Dia menutup pintu anaknya itu.
Dia masuk ke dalam bilik mereka melihat Rania yang sedang menyapu losyen pada lengannya. "Hey sexy mama, shall we make out tonight?" kata Tengku Danish sensual dengan suara menggodanya.
"Yes, daddy. I miss you so much."
"You miss me or this?"
Tengku Danish mengurut perlahan batangnya yang semakin tegang.
"Both.. daddy."
Tengku Danish ketawa kecil. Dia duduk di atas katil melihat isterinya sedang memakai losyen pada kakinya pula.
"Cepat sikit, tak tahan ni." kata Tengku Danish sambil mengurut perlahan batangnya dari luar kain pelikatnya. "Jap." Rania menitiskan perfume pada leher dan pergelangan tangannya.
Disapu juga pada celah dadanya dn belakang lutut. Dia bangun. Rania berjalan perlahan-lahan menuju ke arah Tengku Danish.
Dia menjatuhkan tali baju tidur seksinya menampakkan lagi keseksiannya itu. "Fuck." Rania tersenyum.
Dia duduk di atas paha suaminya. Tangannya dilingkari pada leher suaminya. "You miss me daddy? You miss my pussy? My boobies?" tanya Rania sensual. Perlahan sahaja suaranya.
"I miss you so bad."
"Kiss me."
Tengku Danish menarik belakang badan dan pinggang isterinya. Bibir isterinya dipagut. Rania semakin memeluk leher suaminya.
Bunyi comolot memenuhi bilik. Tengku Danish melepaskan ciuman. Dahi mereka disatukan mengambil nafas.
Kemudian, Tengku Danish mengangkat isterinya lalu dihempaskan di atas katil. Rania memuncungkan mulutnya.
YOU ARE READING
MY HUSBAND, MY DOM: DANISH & RANIA
RomanceThis is the 2nd series of My Husband, My Dom. There are mature contents, so please be aware. Cerita mengisahkan tentang Tengku Danish Roberto dan Rania Raisya dalam menjalani kehidupan seharian mereka. :)