"Bie.."
"Hmm.."
Rania menindih tubuh suaminya. "Kenapa honey?" tanya Tengku Danish masih mengantuk. "Honey.. basah." adu Rania.
"Honey kencing ke?"
"Bukanlah.. basah lain.. basah tu.."
"Oh.. then you nak bie buat apa?"
"Masukkan lah bie punya.."
"Hmm?" Tengku Danish masih mamai.
"Jom lah.." ajak Rania.
"Nak pergi mana?"
"Bie!"
"Ya?"
"Cepatlah.. tak tahan ni.. nak bie punya.." celah kangkang suaminya diraba.
"Baby what time is it? Semalam kan dah dapat?"
"Pukul 6."
"Baby, baru 2 jam lepas kita buat. Tak penat ke?"
"Nak.."
Tengku Danish memandang isterinya. "Please?" rayu Rania. Tengku Danish meraup mukanya menahan kantuk. "Cepat. Just ride me. Hisap bie punya dulu." kata Tengku Danish.
"Okay." Rania baring di celah kangkang suaminya lalu mengulum batang suaminya itu bersungguh-sungguh.
Tengku Danish mengusap dan menggenggam rambut panjang isterinya. "Dah dah." Rania menghentikan kulumannya lalu naik ke atas tubuh suaminya.
"Sakit.." rintih Rania perlahan. "Kenapa baby?" paha isterinya diusap. "Senak.. sakit.."
"Masukkan pelan-pelan." Tengku Danish menolak batangnya dari bawah perlahan-lahan. "Engh.." rengek Rania.
Dia menahan dada suaminya. Nafasnya tercungap-cungap. "Take your time, baby." Rania menganggukkan kepalanya.
Tidak lama kemudian, dia mula naik turun batang suaminya. "Sedapnya bie.. keras.. engh.. ahh.. ahh.. ahh.. ahh.." desah Rania.
"Harder baby." Rania menggerakkan pinggangnya ke depan dan belakang dengan tempo yang laju. Dia mendesah kesedapan.
"Penat.." adu Rania. "Hug me. Biar bie gerak." Rania tunduk memeluk suaminya. Mukanya disembam pada leher suaminya.
Pinggul Tengku Danish laju menujah ke atas. Rania mencengkam bahu dan cadar katil. Mulutnya tidak berhenti mendesah.
"Bie.. ahh.. engh.. hmph.. ahh.. oh.. spank punggung I please.." pinta Rania tertahan-tahan. Tengku Danish hanya menurut. Dia mendengus kesedapan.
"Jangan laju sangat.. senak.. masuk dalam sangat.. tak tahan.. ahh.." Tengku Danish mengusap belakang badan isterinya yang basah akibat peluh.
"Is it good baby?" Rania menganggukkan kepalanya. "Sedap sangat.. engh! NAK C*M!!!!"
"Let it out for me baby.." Rania terjerit kecil. Kakinya menggeletar. Badannya menggigil. "AHHH!!" dia teresak kecil.
"Kenapa nangis, baby? Sakit ke?" Rania menggelengkan kepalanya. "It's too intense." Tengku Danish tergelak kecil.
Rania menampar perlahan dada suaminya. "Okay okay I'm sorry." belakang badan isterinya diusap. "Hisap bie punya, kasi keluar." arah Tengku Danish.
Rania bangun perlahan-lahan lalu melutut di celah kangkang suaminya. Dia mengulum batang suaminya sehingga pancut.
"Jom mandi.. we'll be late." Rania menganggukkan kepalanya. "Dukung?" Rania mendepakan tangannya. Tengku Danish tersenyum lucu.
"Of course baby. Come here."
YOU ARE READING
MY HUSBAND, MY DOM: DANISH & RANIA
RomanceThis is the 2nd series of My Husband, My Dom. There are mature contents, so please be aware. Cerita mengisahkan tentang Tengku Danish Roberto dan Rania Raisya dalam menjalani kehidupan seharian mereka. :)