Semasa mereka menonton televisyen, tangan Tengku Danish masuk ke dalam baju isterinya dan meramas buah dada besar isterinya.
"Janganlah.." kata Rania tertahan-tahan. "Hubby tak tahan." kata Tengku Danish. Jarinya bermain-main dengan puting isterinya. Tiba-tiba..
Ding dong~
"Shit lah. Siapa pula datang." dengus Tengku Danish marah. "Pizza kita lah." jawab Rania. Branya dibetulkan.
"Oh, lupa." Rania tersenyum lucu. "Here." kotak pizza diletakkan di atas meja kopi di hadapan sofa. "Wah! Terima kasih." ucap Rania.
"Sama-sama kasih." jawab Tengku Danish. Dia turut mengambil pizza dan disuap ke dalam mulutnya.
"Baby, abang tak tahan lah.." kata Tengku Danish melihat skrin televisyen yang terpampang adegan 18 tahun ke atas👀
"Tahan lah. Apa susah." jawab Rania selamba. Satu lagi pizza diambil dari dalam kotak lalu dimasukkan ke dalam mulutnya.
"Senanglah cakap." kata Tengku Danish ingin merajuk. "Betul lah. Hubby, I ada 9 nafsu tau? Hubby ada satu and tu pun tak boleh tahan ke?" tanya Rania.
"Ye lah.. tak nak bagi sudah." kata Tengku Danish merajuk. Dia terus memandang skrin televisyen. Rania muka rasa bersalah mendengar jawapan suaminya.
"Lambat lagi ke nak habis?" tanya Rania. "Hmm.. 15 minit lagi." jawab Tengku Danish acuh tak acuh. Tengku Danish mengambil bantal besar di sofa single lalu diletakkan di atas pahanya.
Rania sedang asyik menonton televisyen. Mulutnya dari tadi asyik mengunyah popcorn seusai habis pizza dimakannya. Tangan Tengku Danish turun masuk ke bawah bantal.
Tangannya masuk ke dalam seluar dan boxer miliknya. Dia muka mengocok perlahan batangnya yang keras. Desahan cuba ditahan.
Giginya diketap menahan desahan keluar dari mulutnya. "Hubby are you okay? Kenapa telinga merah?" tanya Rania.
"Okay je." jawab Tengku Danish tertahan-tahan. Mata Rania turun memandang tangan suaminya. Dahinya berkerut.
"What are you doing?" tanya Rania. Tangannya menarik bantal di atas paha suaminya. "Oh." Rania kematian kata-kata.
"Hubby memang tak tahan ke? I ingat you gurau je." tanya Rania perlahan. "I tak pernah bergurau kalau melibatkan nafsu I." kata Tengku Danish.
Matanya tajam memandang isterinya. "Let's go, naik ke bilik. Let's have sex." ajak Rania selamba. Dia sudah bangun dari duduknya.
Tengku Danish bangun lalu mencempung tubuh isterinya naik ke tingkat atas. "Sorry tak layan hubby tadi." kata Rania bersalah.
"It's okay. Open the door." kata Tengku Danish apabila mereka sudah sampai di hadapan bilik mereka. Rania menurut.
Tengku Danish meletakkan isterinya di atas katil. "Buka seluar. Seluar je. I nak pergi ambil mouth gag sekejap." pamit Tengku Danish lalu masuk ke wardrobe mereka.
Rania menelan air liurnya mendengar kata-kata suaminya. Seluarnya dibuka mendedahkan seluar dalamnya. Dia sabar duduk di atas katil menunggu suaminya.
"Good girl." puji Tengku Danish melihat isterinya patuh akan arahannya. "Baring tengah-tengah katil." arah Tengku Danish lagi.
Rania mula merangkak ke tengah katil dan baring seperti yang diarahkan oleh suaminya. Tengku Danish merapati tubuh isterinya.
"Buka mulut." arahnya. Mouth gag dipakai pada mulut isterinya. Tengku Danish turun daripada katil lalu membuka baju dan seluarnya meninggalkan boxernya sahaja.
Rania menelan air liurnya melihat benjolan pada celah kangkang suaminya. Tengku Danish mula melutut di hadapan isterinya.
Mukanya dirapatkan pada celah kangkang isterinya. Panties isterinya ditarik menggunakan gigi melepasi kaki kecil itu.
YOU ARE READING
MY HUSBAND, MY DOM: DANISH & RANIA
RomanceThis is the 2nd series of My Husband, My Dom. There are mature contents, so please be aware. Cerita mengisahkan tentang Tengku Danish Roberto dan Rania Raisya dalam menjalani kehidupan seharian mereka. :)