35

606 30 5
                                    

Sampai di banggunan yang dibinanya ditengah hutan semua anak buahnya menunduk hormat.

"Betina tu dah ada kat sini?" Tanya Falliq pada salah seorang lelaki disitu. "Dah master" Balas Hans aka orang penting Falliq.

Falliq membuka pintu bilik no 7. Mata helangnya tajam menenung wanita yang sedang meronta ingin dilepaskan. Kepala wanita itu masih ditutup dengan kain hitam. Falliq tergelak sinis.

"Bukak kain dia" Arah Falliq sambil mengambil kerusi dan diletakkan dihadapan wanita itu.

"K-korang nak-" Kata kata Raizatul terhenti apabila Falliq dihadapannya. "Falliq?"

"Falliq ape ni?!" Jerit Raizatul. Sakit tangannya diikat. Ketat nak mampus. "Did you ask me? Kau tanya diri kau, kau buat apa kat aku?" Balas Falliq dingin.

"Sayang, i'm sorry.. Please.. I- I bagi you apa yang you nak. Please.." Rayu Raizatul. "Kau dah kena macamni pun takde niat nak bertaubat ke? Ape je kau boleh bagi aku, hm?" Tanya Falliq sambil berdiri betul betul dihadapan Raizatul.

"A-Anything. Please.. I-I janji I tak kacau family you dah.. Please sayang, sakit.. Dorang ikat ketat sangat.." Adu Raizatul dengan nada ingin menangis.

"Sakit ke?" Tanya Falliq dengan senyuman ngeri. Laju Raizatul mengangguk. Falliq gelak besar. "Come on, boys.. Gentle la sikit. Perempuan ni, kasar sangat.." Kata Falliq.

Anak buahnya yang faham laju bergerak mengetatkan lagi ikatan. "Auch! Ape ni?! You.. Makin kuat dia ikat.." Adu Raizatul.

Falliq mengambil pisau rambo dari atas meja. Diasah pisau itu. Raizatul sudah gelisah. "A-Ape you nak buat dengan benda tu?" Tanya Raizatul takut.

"Asal? Takut? Kau hantar benda tu kat aku kau tak takut pulak, heh. Perempuan, kau dengan sundal takde beza pun. Merosakkan nama agama saja. Motif pakai tudung labuh? Nak tutup segala aib kau ke? Tudung labuh, tapi mensyirikkan Allah. Ape jenis manusia kau ni? Kau memang dah salah orang nak kacau" Kata Falliq lalu meletakkan pisau itu dipeha Raizatul.

"Sa-Sayang.. I-I m-mintak maaf.. Please.. I-I takut.." Rayu Raizatul. "Agaknya kalau aku tekan pisau ni, sakit tak?" Tanya Falliq sambil tersenyum ngeri.

"No, sayang!" Halang Raizatul. "Stop calling me sayang with your fucking mouth, bitch!" Jerkah Falliq. Bergegar ruang bilik itu akibat jerkahan Falliq. Ditekannya pisau itu kepeha Raizatul.

Raizatul menjerit kesakitan. "S-Sakit.." Kata Raizatul dengan air mata yang mengalir. "Sakit?" Tanya Falliq. "F-Falliq, I-I mintak maaf... Please lepaskan I, sakit.." Rayu Raizatul. Darahnya memancut keluar.

Baru ingin menekan lebih dalam tikaman tiba tiba telefonnya berdering.

Sweet.

-Hello? Ye sayang?

+Abang kat mana? Najihah turun bawah ada je kereta

-Naik motor, tengah lepak dengan membe ni

+Hm.. bila balik?

-Bila bila je yang Najihah nak

+Balik sekarang, boleh?

-Okay! Nak apa apa tak?

+Nak aiskrim solero

-Okay bos!

Panggilan dimatikan.

"Aku balik dulu. Kau simpan dulu perempuan tu. Jangan lupa bagi dia makanan. Make sure dia makan. Jangan kau nak sentuh dia. Esok settlekan dia. Jangan sampai mati. Bagi sedar je. Dahtu lepaskan dia." Arah Falliq.

"Baik bos" Kata Farhan. Falliq membuka topi lalu menyarungkan helmetnya. Setelah motor Falliq menghilang, Farhan masuk kembali kedalam bilik 7.

"Woi" Panggil Farhan. Raizatul mendongak sikit. Dia hampir pengsan. "Kau boleh solat?" Tanya Farhan. "B-boleh" Kata Raizatul. "Before this, kau solat ke?" Tanya Farhan sinis

Mr's FalliqWhere stories live. Discover now