„Stilesi," povzdechl si Noah. Znělo to, jako kdyby byl jen pár minut před výbuchem. „Od chvíle kdy jsi začal pubertu, z ledasčeho jsem tě musel vysekat. Dokonce jsem málem přišel o svůj šerifský odznak."
Stiles sebou trhnul a ještě víc shrbil ramena. „Promiň, tat-,"
„Ne, Stilesi, tentokrát ti nic neprominu," skočil mu s výkřikem šerif do řeči. „Přehlížel jsem všechny, ty tvoje vylomeniny, a doufal, že přijdeš k rozumu. Toho se ale asi nikdy nedočkám co!" praštil dlaní do stolu. „Odmítnout Triskelion. Životní šanci. Zbláznil ses!?" mužův hlas nabral ke konci zoufalý tón.
Stiles se zhoupnul na patách v krku sucho. Stál na druhé straně kuchyňského stolu naproti otci a přál si být v té chvíli kdekoli jinde na planetě. „Tati, ty víš, proč," hlesl a uhnul očima. Nedokázal se totiž na otce zpříma podívat. Neboť to byla jenom část pravdy.
„Stilesi," povzdechl si šerif znovu a odvrátil se s mrkáním od svého syna. „Nemůžeš brát její slova vážně. Když od tebe slib žádala, nebyla při smyslech."
Stiles pokrčil rameny. „Přesto nehodlám slib porušit."
Další rána do stolu až to zadunělo.
„Nezničíš si kvůli tomu celý život. To ti nedovolím! Tvoříme osmdesát procent populace našeho města. Mohl jsi konečně patřit do smečky. Tak proč jsi tvrdohlavý jako mezek!" Šerif zrudnul ve tváři a na krku mu vyskočila ošklivá žíla. „Jakmile zůstaneš člověkem, ve světě to nikam nedotáhneš. Tohle by tvoje máma nechtěla! Víš, jak dlouho mi trvalo Dereka přesvědčit!"
Křik náhle ustal a rozhostilo se ticho, jež narušoval jenom šerifův zběsilý dech.
Stilesovi trvalo vteřinu, než mu došel význam posledních slov. S vyvalenýma očima se podíval na otce. „Proto si mě Hale vybral," nedokázal zabránit, aby se mu do hlasu nevloudila hořkost. Popravdě přemýšlel, z jakého důvodu si ho Alfa najednou všimnul, a napadl ho skutečně táta, ale doufal, že by ho takto neponížil. Dostat místo ve smečce z lítosti. To fakt ne!
Noah si odkašlal. „Bylo by to nejlepší Stilesi. Mohl jsi být smečka. Rodina, ty, já, Melisa, Scott."
„Vždyť jsme."
„Ne nejsme, synku," odmítl šerif.
Stiles zatnul čelist, ve snaze zahnat slzy, které ho pálily v očích.
„Od chvíle co mě Talia Hale přeměnila, jsme se od sebe vzdálili."
Tohle si Stiles uvědomoval, jenže nešlo to jinak. Otec se stal součástí nadpřirozeného světa. Musel kvůli tomu zvažovat každý jednotlivý krok. Táta nesměl nic zjistit. Jedno z prvních pravidel.
„Proto jsem prosil Dereka. Chtěl jsem, abychom všichni žili pospolu, a ne v oddělených domovech. Plánuju si Melisu vzít synku, ale jaká to bude svatba, když ty na ní nebudeš."
Stiles tuhle zprávu neslyšel poprvé a byl za tátu upřímně rád. Zároveň se držel, aby na něj všechnu svou bolest nevykřičel.
Od okamžiku, kdy do tátova života vstoupila Melisa se Scottem, spolu se smečkou Hale. Tak táta na Stilese postupně zapomínal. Nevyčítal mu to, alespoň jednomu z nich se podařilo žít normální život. To neznamenalo, že ho to míň užíralo. Dívat se jak táta bere Scotta na baseball. Jak ho chválí, poplácává po zádech. Říká jak je na něj pyšný, že má takového syna... Scott se pro otce stal všechno co Stiles nikdy nebyl.
„Je mi to líto, tati, ale názor nezměním. Promiň, mám domácí úkoly." Bez rozloučení se otočil a odešel. Táta cestu ven znal, přestože přes rok už v domě nebydlel.
Když Stiles stoupal po schodech. Doufal, že večer na obhlídce narazí na Vyděděnce a dostane ze sebe svoje emoce, co se v něm kroutily hůř než klubko jedovatých hadů.
Po dlouhé době se na obhlídku těšil.
Doufám, že se vám příběh zatím líbí :) Slibuju, že budeme čím dál víc odkrývat. Příště se můžete těšit na obhlídku. Slibuju že to pořádně rozjedeme.
Přečíst !!!!
Potom chci moc poděkovat všem co mi dali sledování na instagramu. Obrovsky mi to pomůže. Dračího Nositele zpropagovat. Každý týden tam také najdete ukázku z knížky, abyste v budoucnu nekupovali zajíce v pytli. Stejně tak tam najdete tvořené obrázky které vám napoví jaká scéna bude následovat. Každou neděli tam též najdete krátkou ukázku na Triskelion kapitolu, která vyjde v úterý na Wattpadu.
A mnoho dalšího. Chcete vědět jaké knížky zbožňuju? Jaké rutiny mám při psaní. Jaká celkově jsem? To všechno postupně odkryju na instagramu. Takže pokud chcete jukněte budu ráda, když se stavíte a třeba i pokecáte.
Odkaz najdete na mém profilu :)
Mějte se krásně. Uvidíme se zase v úterý :)
ČTEŠ
Triskelion
FanfictionNadpřirozeno se už přes dvě stě let neskrývá. Mnoho z nich se snaží žít s lidmi v míru. Včetně vlkodlaků. Rodina Hale je stará a silná smečka. Obyvatelé Beacon Hills by dali všechno, aby mohli být součástí smečky. Ta možnost se naskytne, ve chvíli...