İyi okumalar
Oy ve yorum yapmayı unutmayın
🤎
Bölüm şarkısı: Tuna Türk ~ Ne güzel
Bazen ben ne yaptım diye bir evreye girersin ve geri dönmek için çok çaba harcarsın ama bir yol yoktur ya işte o noktadayım. Neden geri döndüm bilmiyorum.
İçimde sadece geride bıraktığım buğlu gözlerin acısı vardı.
Ona karşı içimde var olan abi sevgisinin bir ilerisine geçemeyeceğimi biliyordum. bugüne kadar nasılsa öyle kalacaktı belkide. belki bencil olacaktım ama tanımadığım birileriyle ilerlemektense bu yolu Asaf abi ile yapacaktım.
Ailemin bu kadar ileri gitmiş olmasına bile şaşırmazken onun bana olan duyguları beni daha çok şaşırtmıştı. Abim bana olan duygularını bile bile susup Akif ile görüşmeme göz yummuştu.
Kaçtığım geleceğe kendi ayaklarımla gelmiştim.
Yan tarafımda düşünceler eşliğinde arabayı kullanan adama karşı dürüst olmaktan başka bir seçeneğim yoktu.
"Ben seni ne bir ileri ne geri gördüm abimden." başını salladı ağır ağır. "Lakin ailem bir şeyler yapma peşinde ve ben bir yabancı ile mutsuz olacağıma tanıdım biriy..."
"Mutsuz mu olursun?" sözümü bölüp böyle söylemesi ile başımı önüme eğdim. "Bak Sevgi seni seviyorum. Kendimi bildim bilelide sevdim. Gözüm senden başkasını görmedi.Ama senin mutsuz olacağın bir birlikteliğede ben razı olmam. sevdiğim ile evliyim diye mutlu olmam." sözleri ile yutkundum.
"Be.." sözümü böldü. "Daha fazla yorma kendini. Ailene görüştüğümüzü söyleriz şimdilik kafandan evlen diye tutturan kişileri def etmiş olursun." ona baktım.
"Benim için böyle bir şey yapmak zorunda değilsin." dedim utana sıkıla. "Benim bunu yapmakta tek düşüncem belki bencillik olacak ama kendim için yapıyorum. Adın bile anıldığında bir ortamda delirirken bir başkası ile anılması yüreğimi yakıyor." gülümsedim. beni gerçekten seven biri varmış.
"Ben teşekkür ederim." hayretle bana baktı. "Ne için?" gülümsedim. "Beni sevdiğin için, bu hayatta gerçekten birinin değer verdiği biri olmak bir anlık da olsa iyi hissettirdi." Dedim utanarak.
"Eve gidip bizimkilere söyleyelim." Dedi direkt Yutkundum. Bu acele neydi?
Bulmuş kaçırır mı?
**
Eve gelmiş annemin ve diğerlerinin bakışları altında ezliyordum.
"Ne o geri geldin." Annemden duyduğum cümle ile gözlerimi yumdum.
"Evime geldim." Dedim düz tuttuğum sesimle. "Aslında size bir şey söylemek istiyoruz." Diyen Asaf abi ile bozguna uğradım.
"Ne diyeceksin Asaf oğlum." Diyen Sultana karşı öfkem artıyordu. Yok ol be kadın.
"Az önce yaşanan olayın üstüne ne sabrım kaldı ne saygım. İzin vermeniz içinde değil bu sözlerim izni almam gereken yerden aldım." Dedi bana bakıp.
"Sevgi ile evlenmeye karar verdik." Dank diye demesi ile annem bana baktı.
"Gül gibi çocuğu bu dağ başında silah tutan için mi?" Dedi hayretle. Asıl şaşkınlığım annemin sözlerine idi.
Şaka mı?
"Gül gibi çocuk?" Dedim hayretle. O Akif'in bana yaptıklarını anlatsam sakin kalır mıydı acaba.
"Pek tabi gül gibi çocuk. İşinde gücünde acaba ne zaman ölüsü gelecek diye beklemezsin." Dedi Asafa bakıp.
"Anne haddini aşma. Sanki kendi oğlu farklı bir meslekte. Asaf ab... Asaf ile evlenmek için karar verdik sormadık." Dedim kesin vir şekilde.
"Sen daha ismiyle seslenmeyi öğren. Asaf seni severim ama kızımada yol gözletmem." Sözleri ile güldüm.
"Kızına? Kızın olduğum aklına gelmiş gibi." Dedim iğneleyici sesimle.
"Kes sesini Akif ile evleneceksin." Sözleri ile ayağa kalktım. "O tacizci pislikle evlenmem." Ayağa kalkıp karşıma geçti.
"Ne olacak benim haberim var yaşadığınız şeyden." Duyduğum şeyle zihnim dondu.
Ben o gün gecelere sığmamamışken annem biliyormuydu?
Ben canımı almak isterken annem susmuş muydu?
"Ben ölmek istedim. Sen öğrenip üzülme diye." Dedim gözlerimden akan yaşlarla.
"Ne?" Abimin gür sesi ile ona baktım. "Abim, abim ben vardım." Dedi bana doğru yaklaşarak.
"Ya bırak şunu Duhan. İlgi için her şeyi yapar. Ne olacak evleneceksiniz zaten." Bu benim annem olamaz.
"Ulan ben gözüne bakmaya kıyamazken o kim lan!" Kapının sertçe açıldığını duyduktan sonrası yoktu bende bedenimde olan güç tükenmişti.
**
🤎🤎
Böyle annelerin gerçekten var olması üzüyor beni.
Eskiden bir arkadaşımın yaşadığı bir durumdu.Lütfen yaşadığınız şeyleri utanmadan söyleyin. Siz değil onlar acı çeksin.
Bölüm?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kapı Komşum
Teen FictionTrabzonda geçen bir mahalle kurgusu Sevgi Aktepe ve Asaf Kanıt 28.04.2024 #gençkızedebiyatı 🥇 "Dertlerim çok benim." Dedi kaçamak bakışlarıyla. "Bin derdim olsa bir derdinle uğraşacak kadar seviyorum seni."