İyi okumalar
Oy ve yorum yapmayı unutmayın
🤎
Bölüm şarkısı: Candan Erçetin ~Bahar
Kapının sertçe çalınmasıyla uyandım. Ardından Asafın yanımdan kalkıp içeri girmesiyle bedenim ürperdi.
Hala içimde korku vardı. Ya yine yalnızken beni alırlarsa üstelik artık bir bebeğim varken.
Çok korkuyorum.
Ona anne olamamaktan çok korkuyorum.
Kapıya yaslanmış bana bakan Asafla irkildim. "Sakkn ol! Yavrum." Anlayışlı bakışlarıyla yaklaştı bana.
"Bir şeyler sipariş etmiştim bizim Öndere. Açmayınca öyle sertçe çaldı." Sesli mi sormuştum sorumu?
"Hayır," !?
Telefonumun çalmasıyla garip bakışlarım ondan telefona yönelmişti.
"Annen arıyor. İstersen sabah sabah konuşma. Yorgunsun zaten." Başımı iki yanıma salladım.
Telefonu aldım ve açtım.
"Alo." Tedirgin bir sesle konuşmuştum.
"Alo kızım." Annem bana kızım dedi. Annem kızım dedi.
"Sevgi orada mısın annem." Benimle konuşuyor.
"Buradayım. Sen öyle diyince yanlış aradın sandım." Buzdan da soğuk çıkan sesimle Asaf hoparlörü açmamı işaret etti.
"Sana gelelim diyoruz Sevgi. Bu halinle tek kalma." Hoparlörü açarak konuştum.
"Tek kalmıyorum zaten. Asaf var. Hani kendisi kocam olur." Derin bir oflama sesi duydum.
"Sende ne Asaf meraklısı çıktın. Mahallelinin dediği doğrumu yoksa kız!" Ne dedillerine adım gibi emindim ama yinede sordum.
"Ne diyor o çok önemli mahalleli." Asafa baktım bana gülümseyerek içimi rahatlatmaya çalışıyordu.
"Sen meğerse senelerdir seviyormuşsun Asafın. Dedim Sevgi dağ ayısına bakmaz o çeldi aklını ama hiç dinleyen kim?" Güldüm.
Asafın tepkisini görmek için onun yüzüne baktım.
"Seviyordum da abimin arkadaşı olduğu için uzak duruyordum. Ve unutma o dağ kaçkını dediğin kişi benim her şeyim. Gerekirse dağa giderim yine kocamı bırakmam." Uzunca bir cıklama sesi duyuldu."Sevgi'm haydi kahvaltı hazır." Araya giren Asafla annemin cümlesi yarıda kaldı.
"Kız sen elalemin adamına yemek mi kurduruyorsun." Elalemin adamı?
"Anne git yengemlerle uğraş bişey yap beni sal. Kocam çağırıyor ayrıca. Hadi Allah'a emanet olun." Bir şey demesine kalmadan Asaf kapatıp telefonu bana yaklaştı.
"Demek abinizin arkadaşı olduğum için uzak kaldık bunca sene. Seviyordun beni sen ve ben anlamadım öyle mi?" Güldüm.
"Seviyordum ama çok önceden. Abim var diye arada unuttum gitti. Ama sen varya sen öyle bir geldin ki. Aşkından alev aldım kocam." Güldü.
Baya sırıtarak geri çekildi. Bir şey demeden içeri gitti. Peşinden gittim. Mutfağa doğru ilerlemesiyle buzlabından soğuk su çıkardı ve direkt kafaya dikledi.
"Ohhhh"
"Asaf iyi misin?" Bana döndü hızla. "Kendi alevimi söndürmeye geldim Sevgi yoksa yazık olacaktı sana." Bu açık sözlülüğü beni bitirdi arkadaş.
"Benim alevim ne olacak?" Dememle tuz ve biberi olduğum her şeye eyvallah çektim.
"Daha ilk günden bu kadarı bebeğimiz için korkutucu olur ancak..." Dudağına yapışmamla susması bir olmuştu.
"Seni öyle bi sevicem ki ah Sevgi."
**
🤎
Benim vpn şaka migggg Türkiye'ye bağlanıp durdu henüz şimdi açabildim başka bir yeri ve açtığım gibi koştum.
Final yapmayı düşünüyorum çünkü ara girdi ve taduu kalmadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kapı Komşum
Teen FictionTrabzonda geçen bir mahalle kurgusu Sevgi Aktepe ve Asaf Kanıt 28.04.2024 #gençkızedebiyatı 🥇 "Dertlerim çok benim." Dedi kaçamak bakışlarıyla. "Bin derdim olsa bir derdinle uğraşacak kadar seviyorum seni."