3.1

1.5K 100 10
                                    

İyi okumalar

Oy ve yorum yapmayı unutmayın

🤎



Kalbim yerinden çıkacak kadar hızlı atarken etrafımda ki herkesin sakin ol telkinleriyle daha da heyecanlanıyordum.

Birazdan kınam yapılacaktı ve benden sakin olmamı istiyorlardı.

Annemin neden bu kadar çarçabuk evleniyorsun sitemlerinden sonra bu durum beni daha da stres altına alıyordu.

Ya insanlar hakkımda kötü düşünürse.

Mesela

Hamile mi?

Sen kendini biliyor musun?

Elbette!

Eee Sevgiiii

Doğru ben kendimden her konuda emindim. Bugüne kadar sınırlarımı bilerek yaşadım.

"Abim geliyor." Konuşan Sahrayla kapıya baktım. Bayilanzi falan yaniiii

Bir dakika ben dışında bütün kızlar görüyor onu.
Aysellll kavonuzumu getirrr.

Kavanoz?

Kavanoza kapatıcam onu.

Fanus değil mi o?

İkiside camdan kapaklı veya kapaksız ne fark eder. Offf lafa tutma işte kocamı izliyorum.

Ayağa kalkıp bana doğru gelmesini izledim. Tam önümde durup cebinden çıkardığı takı setini bana gösterdi.

Pek tabi ikimizde gösteriş sevmezdik ama karadenizdeyiz gösteriş deyincede biz.

Yanıma oturması ile bende oturdum.

Ardından başlayan şarkıyla durgunluk çöktü bünyeme.

"Annesinin bir tanesini hor görmesinler." Ben annemin bir tanesi değildim. Ben annem için bir hiç bile değildim.

Ağlamak istemiyordum. O evden ayrılırken ağlamayacağım. Her bir duvarında göz yaşım olan o evden kendi yuvama gülerek gidecektim.

Elimin tutulmasıyla Asafa baktım. "Ben buradayım."

İyi varsın!

Elini çekip tekrar beni kendi boşluğunda bırakınca hüzün çöktü üstüme ancak anlamış gibi hemen konuştu.

"Merak etme şu nikah bir kıyılsın bol bol tutacağım ellerini." Evet bu akşam dini nikâh olacaktı ve yarında resmi.

Vaaa evleniyorum laa

Bir anda yüzümün açılması ile hiç tanımadığım bir teyze konuştu.

"Eee gelin hiç ağlamamış." Herkes gülüşerek birbirine bakındı.

"Ağlamak zorunda mıyım?" Yönelttiğim soru üzerine gülümsedi. "Hayır tabi ki kızım öyle gelenek diye yapıyoruz bizde." Diyen Serpil anneme baktım.

"İyi madem gelin kız ağlamıyorsa yakalım kınayı." Tekrar aynı kişi konuşarak kınayı istemişti.

Kaşığı batırıp çıkartmasıyla avucumu uzattım. Asaf elimin üstüne elini koyup kulağıma konuştu.

"Annem altın koyacak ya Sevgi'm." Ahh tamamen unutmuştum rezillik.

Bu sefer avuçlarım tamamen sıkarak Serpil anneyi bekledim. "Gelin ellerini açmıyor ne bekliyor olaki Serpil hanım." Serpil anne iki tam altını göstere göstere getirip avuçlarıma bıraktı.

Kapı KomşumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin