🔥🔥⛔️🔞🔞🥵🔥🔥
Axel
Nem tudom mire számítottam. Hogy talán majd örül? Vagy egyből rámmozdul? Jézusom!
Nem tudom, de erre biztosan nem. Hogy majd ennyire kedves, és támogató lesz.
Valóban szomorú, ami történt. De talán a zavaromat, annak ellenére, hogy elmondtam, nem voltam szerelmes, úgy értelmezte, mintha mégis a szakítás utáni "szerelmi bánat" első fázisában lennék.
Talán csúnya a részemről, de közel sem erről volt szó. Valóban zavarban voltam, mert így már nincsen semmi, ami a csók útjában állhat, illetve meggátolná, hogy valami másba torkolljon.
És zavarban vagyok attól is, hogy a reakciója csalódással töltött el.
Látom minden egyes alkalommal, mikor rám néz, hogyan próbálja elfojtani a vágyát. Éreztem mennyire befeszült, mikor a klinikán felkent a falra, de egy ujjal sem ért hozzám, és még mindig kísért az az egy mondat, ami kicsúszott egyszer a száján.
"Ha ez valóban így lenne, te már az asztalon feküdnél, a nevemet nyögve!"
Még most is belebizsergek.Hope kényelembe helyezte magát az új ágyában, és békésen húzza a lóbőrt. Szegény csont és bőr. Ki képes kirakni az utcára egy ilyen szép, ráadásul sejtésem szerint, még kölyök kutyát? Vagy úgy egyáltalán bármilyen állatot? Ha már egyszer felelősséget vállalt érte, tartsa is magát hozzá.
Még mielőtt elfutna a méreg az ilyen faszfejek miatt, Tristan kilép a fürdőszobából egy szál törülközőben, mögötte gőz gomolyog, citrusos, mentolos tusfürdője illatát pedig idáig érzem. Haja vizesen hullik homlokára, napbarnított bőre most pirosas árnyalatban játszik a forró víztől. A derekára simuló törülköző alatt, kirajzolódik férfiasságának körvonala, mire nyelvem késztetést érez, hogy megnyalja számat. Teljesen biztos, hogy ekkora éhséget, ilyen erős vágyat soha, senki iránt nem éreztem.
-Itt alszol?
Kábán próbálom értelmezni a szavakat. Szája sarka egy kicsit felfelé görbül, de hamar elrejti mosolyát. Nyilván észrevette, hogy a nyálamat csorgatom.
Magam sem tudom, honnan vettem annyi erőt, hogy elé sétáljak, de megtettem. Gyanakodva, mégis kíváncsian figyeli lépéseimet.
-Aludhatok az ágyadban?
Kérdésemmel szerintem mind a kettőnket megleptem.
-Öhm... oké. Akkor én átköltözök a ve...
-Veled. Együtt.
Jó. Ez már a sokkoló kategóriát súrolja.
-Biztos vagy benne? Nem is olyan rég, még pánikba estél a reggeli zászlófelvonás miatt. Ami, hozzáteszem, a nemünkkel együtt jár.
Még közelebb lépek hozzá, alig néhány centi választ el tőle. A számra fókuszál, ami csak jobban felkorbácsolja a már robbani készülő vágyamat, de megvárom míg újra, egyenesen a szemembe néz. Istentelenül gyönyörű, smaragd színű írisze, amit kívül még sötétebb zöld vesz körbe, most szinte már teljesen feketében pompázik, ahogyan pupillája kitágult közelségemtől, és a köztünk feszülő kémiától. Ahogy újra megvan a szemkontaktus, remegve ejtem ki a szavakat.
-Nem attól estem pánikba. Hanem attól, hogy nem fogom tudni visszafogni magam.
Levegője valahol félúton elakadt, és biztos vagyok benne, hogy a tekintetem lángolva tükrözi, ami belül tombol. Egy lépést hátrál, de nem engedek a távolságból, lépek utána én is. Ő jobbal hátra, én ballal előre. Ballal hátra, jobbal előre. Akár egy párzási tánc. Azonban tovább nem tud menekülni, sem előlem, sem önmaga elől. Háta a falnak ütközik, két oldalt, feje mellett megtámasztom magam, és mégjobban befurakodom intimszférájába. Értékelem az igyekezetét, hogy visszaszerezze a barátságunkat, de attól tartok, azt már soha nem kapjuk újra meg. Ez már jóval több annál, amivel mindketten tisztában vagyunk. Nem akarok a barátja lenni. A mindene akarok lenni, és hogy ő is az enyém legyen. Testestül, lelkestől, elölről, hátulról. Mindenféle megfogalmazásban, az összes lehetséges módon. Csak és kizárólag az enyém, míg a koporsómba be nem verik az utolsó szöget.
-Ideje szintet lépni, édesem!
Szemei majd kigúvadnak, a testem szinte hamuvá válik az intenzitásától.
-Nem korai mhgh...
És ennyi! Ráhajolok szájára, mielőtt kifogásokat gyártana, melyekkel visszakozhat. Nem durván, nem is gyengéden, határozottan. Hogy tudja én már nem állok ellen többé annak, ami kettőnk között van, és innen már nincs visszaút.
Kezem gyakorlottan, érzékien siklik az ismerős testén, amit soha nem felejtettem el. Elindulok a dombos lejtőn lefelé, mire egy sóhajt kapok cserébe. A törülköző mentén vezetem ujjam, egészen addig míg a két oldal találkozásához nem érek, és egy hirtelen mozdulattal lerántom róla. Halk nyögés hallatszik, és ezt csak fokozom, ahogy ágyékomat az övének nyomom. Ajkára harapok, kicsit meg is húzom, mire szét nyitja annyira, hogy nyelvem átcsusszanjon hozzá. Mélyebb, rekedtes hang kúszik ki belőlem, és kezeivel ő is felfedező útra indul.
Ujjai egy tollpihe gyengédségével cirógatják oldalam, miközben pólómat húzza felfelé rajtam. Érzem a testemen átsuhanó, jóleső borzongást, amit csak ő képes előidézni, és most rajtam a sor, hogy belesóhajtsak csókunkba.
Ellöki magát a faltól, közrefogja arcomat, így próbál vezetni be a szobába.
Talán innentől már tényleg változni fog a kapcsolatunk. Szabadon érhetek hozzá, ott és akkor, ahol akarom. Gátlások nélkül csókolhatom és adhatom át magam neki.
A talán nem is megfelelő kifejezés. Teszek róla, hogy ez így legyen.
Lábam az ágy szelébe ütközik, majd rá rogyok.
Tristan a lábam közé lép, majd fölém magasodva, felsőtestem hátradönti, és megismétli azt a mozdulatot, amit a falnál tettem.
Lihegve emeli el tőlem csodás, duzzadt ajkait, ami a nyálunktól fénylik, és megbabonázva simítok rajta végig.
-Biztosan ezt akarod?
Hangja elmélyült, érdesebb lett a normálnál.
-Mindig is ezt akartam igazán.
Apró mosolyt villant rám. Nedves csíkot húz államtól, mellkasomon üvöltő oroszlánig, és apró csókokkal indul vissza a számhoz, hogy újra szenvedélyes csókban forrjunk össze.
Nem hazudtam, esetleg csak saját magamnak az elmúlt időkben. Valóban ezt akartam mindig. Őt akartam, mióta rájöttem, hogy vonzanak a férfiak is, vagy talán már az előtt is. Lehet nem véletlenül hozott össze minket a sors, totyogós korunkban. Elvégre még a mi megismerkedésünkhöz hasonló, abszurd történetet idáig nem hallottam.
Remegő kezekkel fejti le rólam a nadrágomat, és képzeletben vállon veregetem magamat, amiért most nem vettem fel boxeralsót. Mintha tudtam volna hova vezet az este.
Kisebbik énem meredezve ugrik neki hasamnak, és ő kiegyenesedve, végigmér minden egyes kis részletet rajtam, én pedig mohón iszom magamba az ő meztelen látványát.
-Kibaszottul gyönyörű vagy!
Más férfit ez biztosan kiakasztana, de a farkam egy rándulással fogadja a bókot.
-Te sem panaszkodhatsz. Fingom nincs hogyan tudtam eddig nem leszaggatni rólad a ruhákat.
Fehér fogai elő villannak, telipofával vigyorog rám, majd térdre ereszkedik előttem. Már csak attól, hogy tudom mire készül, az előváladék megindul, és a hasamra is csöppen. Tristannak megvillan a szeme, és határozott mozdulattal rámarkol. Csak a hegyét kapja be, nyelvével két-három kört tesz meg, megszívja és cuppantva kienged. Mintha csak nyalókát nyalna.
-Hiányzott az ízed.
Újra magába enged, és most már ritmusosan mozgatja fejét, hátam ívbe hajlik a mámorító, meleg érzéstől, ami a szájában fogad.
Nem így akarok elélvezni, hanem benne. Egyszer volt rá alkalom csak, hogy ő legyen alattam, és ne fordítva, de szükségem van arra, hogy megmutassam, szavak nélkül megértessem vele, mennyit jelent nekem. És ha ez kölcsönös, akkor engedni fogja.
Belemarkolok hajába, úgy húzom hátra fejét. Miután ülőhelyzetbe tornáztam magam, szomjúságomat oltva keresem meg újra száját, könyékénél megfogom, és magammal együtt állítom talpra. Fordítok helyzetünkön, ledöntöm az ágyra, most én kerekedek fölé.
Kezemmel izgatom, már sikamlós a vágy cseppjeitől, ettől pedig az agyam teljes zárlatot kap. Nem bírom tovább.
-Készen állsz, hogy újra behódolj nekem, Tristan?
Szinte hallom, ahogyan nyel egy nagyot.
-Azt hiszem, négy éve készen állok.
Gyengéden megcsókolom, miközben ránehezedem, és meztelenül hozzádörzsölődöm. Biztosan érzi hevesen zakatoló szívem, kéjes morgások hasítanak a csendbe. Ha így folytatjuk képesek leszünk még ennyitől is egymásra élvezni. Kelletlenül, de muszály megszakítanom a csókot.
-Síkosító, gumi?
-Fürdő.
Felmordulok, habár nincs jogom számonkérni.
-Akarom tudni miért tartasz itthon sikosítót?
Kérdezem felvont szemöldökkel. Fejét nemlegesen rázva válaszol, amitől azonnal megkönnyebbülök. Lehet szíven ütött volna, ha kiderül, másnak is megengedte.
-Nem használtam.
El sem hiszem, hogy valóban eljutottunk ide. Annyira ismerős, mégis újdonság. Más. Ez a gyógyulás felé vezet minket, az igazi egyesülés felé. Hogy újra megismerjük azt, amit már egyszer ismertünk, hiszen az évek alatt, amit külön töltöttünk, sok minden változott, a személyiségünk is talán teljesen kiforrt, új szokásokat vezettünk be mindennapjainkba, amiről a másik nem tud. Egy új lehetőség, egy új kezdet, és mégis a történetünk folytatása.
-Még mindig izgató a hátsód.
Jegyzi meg kacérkodva, mikor visszaérek a kellékekkel.
-Még jó hogy.
Felelem, miközben a már síkosított ujjamal az ánuszához közelítek. Egyik könyökével feltámasztja magát annyira, hogy a tarkómnál fogva magához húzhasson, de csak a nyelvével ingerli a számat.
-Fogalmad sincs hányszor fantáziáltam rólad meg a seggedről, miközben kielégítettem magam.
YOU ARE READING
Smaragd
Romancetiktok.com/@teagenk.row Axel Worth és Tristan Moore már 18 éve legjobb barátok. Egyetemista koruk utolsó évét élvezik. Mind a ketten más sportot űznek, és a legjobbak közé akarnak kerülni. Axel biszexuális, amit már egy jó ideje tud magáról, azonba...