Új történet!

112 4 1
                                    

Sziasztok kedveseim!

Nemsokára érkezik a folytatás, azaz Hunter története.
Mostanában nagyon sok minden jött össze egyszerre, pöppet mélypontra estem, és nem igazán tudtam az írásra koncentrálni. Vagyis megpróbáltam, de se türelmem, se erőm, se ihletem nem volt hozzá. Igazából semmihez.
De rájöttem, hogy sok mindent, rengeteg érzelmet bele tudok vinni a történetekbe, csak meg kell makacsolnom magam, hogy igenis üljek le a fenekemre, és mindent kizárva az írásra koncentráljak.
Mondván, ez is segít a gyógyulásban.
Nem ígérek semmit, de nagyon, nagyon igyekszem majd.
Úgyhogy egyenlőre egy kis kedvcsinálót hoztam nektek.
Remélem várjátok majd, és elnyeri tetszéseteket.
Addig is vigyázzatok magatokra. 😘😘


"Te vagy a hold istennője, míg én a sötétség hercege. Te vagy aki fényt hozol az éjszaka sötétjébe, az én életembe.
Te vagy az én egyetlen Lunám.
Örökre. "
Hunter:

„ Ha szükség úgy kívánta, öltem

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.

„ Ha szükség úgy kívánta, öltem. Nem mondom, hogy nem kísértettek a tetteim, mikor álomra hajtottam a fejem, de hogy ezt úgy kellett megtennem, hogy a legjobb barátaim is ott voltak...
Féltem.
Féltem, hogy elveszítem a barátaimat, a családomat.
Ezért úgy döntöttem, hogy beavatom őket.
Nehezen, de elfogadták ki is vagyok.
Most pedig egy újabb idegesítő jelenséggel kell megküzdenem nap mint nap, a saját klubbomban.
Luna.
Már csak a neve hallatán ökölbe szorul a kezem. Arról nem is beszélve, hogy megtudtam ki az apja, és ez mit is jelent ránk nézve. "

Luna:„Remélem mindent, amit velem tett, kamatostúl visszafizetik neki

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.

Luna:
„Remélem mindent, amit velem tett, kamatostúl visszafizetik neki. Most is éppen ott rohad, ahová való, a börtönben. De még így is a fejembe mászik, éjszaka kísért álmaimban. Sokszor Mia, a barátnőm rohan át hozzám éjszaka, hogy megvígasztaljon, és most még pluszban itt van ő is. 
A főnököm.
Azt hiszi övé a világ, arrogáns, kötöszködő, idegesítő, seggfej.
Viszont én is tudok az lenni, és meg kell mondjam, rohadtul élvezem, mikor látom, hogy majd meg pukkad mérgében.
De mind ezek csak apró örömök az életemben egészen addig, míg nem kapok emlékeztetőt arról, hogy már nem csak álmaimban van jelen az apám.
Lassan eljön az idő.
És én készen állok. "

SmaragdDove le storie prendono vita. Scoprilo ora