Sabah erkenden kalktım ve komodinin üstünde duran araba anahtarını alıp sessizce odadan çıktım. Oğuz hala uyuyordu. Bu haftanın son 3 günü kalmıştı haftaya 3 sınavım vardı ve hafta sonu da abimlerin nikahı vardı yani elbise bakacaktık. Arabadan eşyaları kapının önüne taşıdım. 2 3 turda anca bitmişti. Kapıyı kilitleyip poşetleri giyinme odasına taşıdım. Cidden yorulmuştum. Kıyafetleri hızlıca yerleştirdim. Zamanla düzen oturacaktı zaten. Oğuz eşyalarını çoktan getirmişti. Kıyafetleri yerleştirirken Oğuz bir anda arkamdan sarıldı. İrkilerek ona döndüm. Kafasını boynuma gömüp derin nefesler aldı ve "güne böyle başlamak çok güzel bir his." Dediğinde gülümsedim ve saçlarıyla oynadım. Kafasını boynumdan çekip "yardım edeyim mi güzelim?" Dediğinde "aşkım şimdi çok uğraşmıyorum zaten okula gideceğim ya kıyafet bulayım diye dizdim öylesine. Ama açım kahvaltıya hayır demem." Dediğimde Oğuz "ama dolap boş alışveriş yapmamız lazım." Dediğinde dudak büzerek "o zaman üstümü giyeyim gidip alışveriş yapalım sen onları hallederken ben devam ederim olur mu?" Dediğimde kafası ile onayladı. Gri eşofman beyaz crop giydim ve evden çıktık. Arabaya binince Oğuz torpidoyu açıp evin anahtarını verdi. Anahtarlığıma takıp gülümsedim. Artık kendimize ait bir evimiz vardı. İşte evin tek sorunu ulaşımın kolay olmayışıydı. 20 dakikanın sonunda markete gelmiştik. Aradığımız her şeyi bulabilmek için büyük bir market tercih etmiştik. Otopark kısmına arabayı park edip arabadan indik. Kapının girişinden 2 tane market arabası alıp gezmeye başladık. Yüzümü buruşturarak Oğuz'a dönüp ''keşke liste yapsaydık.'' dediğimde bu halime gülümseyip ''reyon reyon gezelim istediklerimizi alırız işte ev bomboş zaten.'' dediğinde kafamla onayladım ve gezmeye başladık. 2 saatin sonunda iki arabayı da doldurmuş ihtiyacımız olabileceğini düşündüğümüz her şeyi almıştık. kasada ödemesini yapıp poşetleri market arabalarına yerleştirdik ve arabanın yanına götürdük. Bütün poşetleri bagaja yerleştirdikten sonra market arabalarını içeri bıraktık ve yola koyulduk. Temizlik malzemeleri dahil her şeyi almıştık. Eve gelip poşetleri mutfağa taşıdık. Alt kattaki banyoya da temizlik malzemelerinin olduğu poşetleri götürdüm. Oranın depolama alanı hem daha çoktu hem de çamaşır ve kurutma makinesi ordaydı. Dolaba poşettekileri yerleştirip hızlıca Oğuz'un yanına mutfağa geçtim. Oğuz ''nasıl yerleştireyim?'' dediğinde ''aşkım kafana göre yerleştir onlar için saklama kapları falan almak lazım düzenli dursunlar. Son sınavlarım kaldı bu haftayı atlatalım hem düğün için kıyafet bakarız hem de mutfak araç gereçlerinden alırız olur mu?'' dediğimde gülümseyerek beni kendine çekti ve ''olur güzelim sen istersin olmaz mı hiç. Sen hallet işlerini bende burayı halledip kahvaltı hazırlayayım güzelime geç kalma okula.'' dediğinde kafamla onaylayıp dudağına öpücük kondurup giyinme odasına geçtim. Kıyafetler az kalmıştı zaten hızlıca onları halledip bakım eşyalarımı ebeveyn banyosuna taşıdım ve yerleştirmeye başladım. Yatak odasında sadece bir tane şifonyer vardı. 2 çekmecesini yarı yarıya bölüp birini çorap birini iç çamaşırı için ayarladıktan sonra geri kalan 3 çekmeceye yazlık kışlık pijamalar ve ev kıyafetlerini (vermeye kıyamadığım ama çok eskimiş olan kıyafetler) koydum. Oğuz'un da birkaç bakım eşyasını da banyoya benimkilerin yanına koyup mutfağa indim. Oğuz kahvaltı hazırlamaya geçmişti bile. Yanına gidip tezgaha oturdum ve onu izlemeye başladım. Çok seksi görünüyordu ve çok özlemiştim. Kolundan tutup kendime çektim ve bacaklarımı beline sarıp elimi erkekliğine götürdüm ve hafifçe sıktım. İnleyerek ocağın altını kapatıp bir anda dudaklarıma yapıştı ve ellerini belimde gezdirmeye başladı. Giydiğim crop sayesinde belimin büyük bir kısmı açıktı zaten. Kollarımı boynuna dolayıp kendimi iyice ona yaklaştırdım. Bir anda beni kucağına alıp salona geçti ve beni koltuğa uzattı. Elini eşofmanımdan içeri sokarak iç çamaşırımın üstünden beni okşamaya başlayınca kendimi tutamayıp yüksek bir sesle inledim. İnlememle hızlanması bir oldu. Kafasını kendime yaklaştırıp dudaklarını öpmeye başladım. Kısa süre sonra dudaklarımı bırakıp boynuma yöneldi ve emmeye başladı. İnleyerek elimi erkekliğine götürdüm ve yukarı aşağı hareket ettirmeye başladım. İnleyerek okşamayı bırakıp hızlıca kucağına alıp yatak odasına ilerledi. Beni yatağa atıp crobumu ve eşofmanımı hızlıca çıkardı. Yatakta doğrulup onun eşofmanını ve tişörtünü çıkarttım. Kolundan tutarak üstüme çektim. Yatağa yatırıp üstüne çıktım. Tırnaklarımı vücudunda gezdirirken bir yandan boynuna ve göğsüne öpücükler konduruyordum. Sütyenimi çıkartıp göğüslerimi avuçlamaya başlayınca inlemeye başladım. Hızlı bir hareketle beni altına alıp bir eliyle göğsümü sıkarken diğer elini iç çamaşırımdan içeri sokup kadınlığımı okşarken boşta kalan göğsümü emiyordu. Kendimi tutamıyordum ve inlemeler istemsizce ağzımdan çıkıyordu. Daha fazla dayanamayacaktım. Oğuz anlamış olacak ki komodinden prezervatif çıkarttı ve içime girmekte gecikmedi. Bir süre git gel yaparken odada duyulan tek ses ikimizin de inlemeleriydi. Bir süre sonra ikimiz de boşaldık ve Oğuz kendini yanıma attı. Nefes nefese kalmıştık. Beni göğsüne çekti ve saçlarımın arasına öpücükler kondurdu. Biraz öyle kaldıktan sonra ayaklanıp duşa girdim. Tam saçlarımı köpüklerken Oğuz bir anda içeri girdi. Üstüne giymiş olduğu boxeri çıkartıp yanıma geldi ve dudaklarıma yapışıp beni duvara yasladı. Hiç beklemeden parmaklarını kadınlığıma götürüp biraz okşadı ve içime soktu. İçime sokmasıyla inleyerek kendimi ona bıraktım. Dudaklarımı bırakıp boynuma yönelirken ''sana doyamıyorum.'' dedi ve parmaklarımı içimden çıkarıp önüme eğildi. Bu sefer diliyle kadınlığımı okşayınca daha çok azmıştım. Bir anda dilini içime sokmasıyla seslice inledim. Saçlarını çekiştiriyor bir yandan durmaması için bastırıyordum. Geri çekilip ayaklandı ve parmaklarını tekrar içime sokarak hızlıca gel git yapmaya başladı. Kısa bir süre sonra da kendimi tutamayıp boşaldım. Parmaklarını içimden çıkarıp yaladı ve tekrar dudaklarıma yapıştı. Bu sefer duvara yaslı olan oydu. Hiç beklemeden dizlerimin üstüne oturup organını ağzıma alarak gel git yapmaya başladım. Ellerini saçlarıma götürdü ve daha hızlı hareket etmemi sağladı. Boşalacağını anlamış olacak ki ağzımdan çıkarttı ve beni ayağa kaldırıp dudaklarıma yapıştı. Hiç gecikmeden elimi erkekliğine götürüp gel git yapmaya devam ettim. Kısa bir süre sonra da boşaldı zaten. Birlikte güzel bir duş aldıktan sonra üstümüzü giyinmek için giyinme odasına geçtik. Okul için ayarladığım kombini giyip hazırlanmaya başladım. oğuz hızlıca giyinip aşağı indi ve yarım kalan kahvaltımızı hazırlamaya devam etti. Siyah şort beyaz crop giyip üstüme Oğuz'un hırkalarından birini giydim. Giyindikten sonra saçlarımı kurutup şekil verdim ve makyajımı yapıp bende aşağı indim. Masayı hazırlamış beni bekliyordu. Beni görünce oturduğu yerden kalkıp çayları doldurdu ve beni kucağına çekti. Sohbet ede ede kahvaltımızı ettikten sonra evden çıktık. Beni okula bıraktıktan sonra kendi de işe geçti. Hızlıca sınıfa geçip notlarıma son kez göz attım. Kısa süre içinde de hoca geldi ve sınav başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abimin Arkadaşı
TienerfictieBen Ela birlikte büyüdüğümüz kan bağı olmasa da birbirimize aile olduğumuz grubumuzda Oğuz ''ABİ'' ye küçüklükten beri olan aşkımın büyüdükçe kontrol edemeyeceğim bir boyuta gelmesi sonucu başımıza gelenleri okuyacaksınız. Bol gülmeli keyif aldığını...