11. Bölüm

669 19 2
                                    

2 GÜN SONRA
Sabah abimin seslenmesi ile uyandım. "Ela hadi hazırlan bak geç kalacağız." Dediğinde birden gözümü açıp "nereye ya?" Dedim. Abim "e Antalya'ya gidecektik ya." Dediğinde "e annem?" Dedim. "İlla onun yanına mı gitmemiz gerekiyor? Biz para kazanmıyor muyuz?" Dediğinde onu onaylayarak yataktan kalktım ve elimi yüzümü yıkamadan bavul hazırlamaya başladım. Abim içeriden beni darlıyordu. "Abi bi şey unutacağım senin yüzünden dur yaa." Dedim ve koştur koştur toparlamaya devam ettim. Telefonumun çalmasıyla hemen ona yönelip açtım. "Günaydın güzelim." "Günaydınnn aşkımmm." Dedim enerjiyle. Oğuz "hazır mısınız?" Dediğinde "aşkım azıcık kaldı siz gelin bize ben de hazır olurum." Dedim. Beni onayladı ve telefonu kapattı. Bavul hazırlamam bittikten sonra kendimi hazırlamaya başladım.

Hazırlandıktan sonra koşar adım salona gittim ve zaten çoktan gelmiş olan Oğuz ve Melis'e sarıldım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hazırlandıktan sonra koşar adım salona gittim ve zaten çoktan gelmiş olan Oğuz ve Melis'e sarıldım. Ege abinin son anda işi çıktığı için gelemeyecekti. Odadan valizimi aldığımda Oğuz mükemmel kaslı kollarıyla valizimi kaldırdı ve dışarı çıkarttı. Tek araba gidecektik. Evi son bir kontrol edip şartelleri indirdim ve evden çıktık. Herkes arabaya yerleşirken ben son bir eve göz atıp kapıyı kilitledim ve arabaya yöneldim. Abim şoför koltuğunda Melis yan taraftaydı. Ben de Oğuz'um ile arkaya bindim. Bu aralar durgundu biraz ama sorma fırsatım olmamıştı. Yarım saat içinde abim ve Melis kendini müziğe kaptırınca Oğuz'a dönüp "aşkım neyin var canın sıkkın?" Dediğimde bana döndü ve "bir şey yok." Dedi. "Bebeğim tanıyorum seni noldu anlatsana." Dediğimde bana dönüp bağırarak "Ela yok bir şey dedim gelme üstüme." Dediğinde "peki" diyerek uzaklaştım. Abim ile Oğuz aynadan bakıştı kısa bir süre. Melis'in arkasındaki koltuğa geçip kafamı cama yasladım. Gözlerim dolmuştu ama ağlamayacaktım. Kulaklığımı takıp müzik açtım ve gözlerimi kapattım.
Bir iki saat sonra Melis'in seslenmesiyle gözümü açtım. Melis "kanka yemek yemeye geldik." Dedi. Kafamla onaylayıp ayaklandım ve Melis'in koluna girdim. Abimler çoktan gitmişti. Onların yanına geçip oturduk. Oğuz'un bakışlarını üstümde hissediyordum ama bakmadım. Bende siparişimi verdikten sonra telefonumla ilgilenmeye başladım. Yemekler gelince telefonu kenara koyup sessizce yemeğimi yedikten sonra abimden anahtarı isteyip arabaya gittim ve tekrar uyumak için bagajda her zaman bulunan yastıklardan birini aldım. Yastığı cama yaslayıp yine aynı şekilde uyumaya çalıştım. Birkaç dakika sonra Oğuz da gelmişti. "Yavrum?" Diye seslendi kapıyı açıp ama cevap vermedim. Bu sefer Oğuz sürecekti. Melis yanıma abim de öne oturdu. Melis kafasını dizime koyup uyumaya başladı. Abim ve Oğuz da sohbet ediyordu. Uyuyamamıştım ama gözüm kapalıydı. Abim Oğuz'a ne olduğunu sorunca Oğuz oflayıp "annem istemiyor Ela'yı hep bir aile olduğumuz onun benim kardeşim gibi olduğunu söyleyip duruyor. Bu tatilde de ayrılmamı istedi. Ne bok yiyeceğim bilmiyorum amk." Dedi. Gözlerim dolmuştu. Nurten teyze haklıydı. Beni Melis'ten ayırmamıştı. Ona nasıl yaklaşıyorsa bana da öyle yaklaşıyordu. Ama kalp bu kimi seveceğini seçemiyor. Abim "yani diyecek bir şey yok üzülmenizi istemem Ela benim öz kardeşim ama senin de yerin çok başka bi tarafta sevdiğin kız bi tarafta annen zor bir seçim." Dedi. Oğuz derin bir of daha çekti. Sonrasında uyumuştum. Abimin seslenmesi ile ikimiz de uyandık. Gelmiştik. Abim çok güzel havuzlu bir ev tutmuştu bize. Bagajı açıp bavulumu alacakken Oğuz "ben alırım." Dediğinde "gerek yok ben hallederim." Diyip ondan önce davrandım ve valizi aldım. Ev çok güzel görünüyordu. Büyülenmiş gibiydim resmen. Abim kapıyı açıp içeri girmemi bekledi. İçerisi dışarıdan daha güzel görünüyordu. Dilim tutulmuştu resmen. Bavulu bırakıp odalara baktım. İki tane oda vardı. Hemen güzel odayı seçip "biz Melis ile burada kalacağız." Dediğimde abim " sevgilimle ben kalacağım sevgilinle o odada kalabilirsin." Dedi. Onaylayıp valizimi aldım ve yerleştirmeye başladım. Ben yerleştirirken Oğuz odaya girdi ve "konuşmayacak mısın benimle?" Dedi. "Bana bağırıp soğuk yapan sensin Oğuz ben değil böyle istiyorsun böyle olsun." Dedim ve eşyaları yerleştirmeye devam etmek için arkamı döndüğümde bileğimden tutup dönmemi engelledi. "Annem..." konuşmasına izin vermeden "beni istemediğini biliyorum. Nurten teyze ikimiz için de önemli bir insan anneler kutsaldır ayrılmak istiyorsan saygı duyarım." Dedim ama ağlamamak için zor duruyordum. Oğuz tuttuğu kolumu gevşetti ve "evet o annem ama sana aşığım ben seninle evlenmek istiyorum alışacak o da zamanla." Dediğinde gülümseyip "boşu boşuna kalbimi kırdın o zaman bugün." Diyip kolumu çektim ama yine tuttu ve kendine çekip bastırdı. "Seni çok seviyorum güzelim. Özür dilerim." Diyip dudaklarıma yapıştı. Öpüşürken elinin biri belimde diğeri kalçamdaydı. Yavaş yavaş yürümeye başladı ve beni duvara yasladı. Elimi vücudunda gezdiriyordum. Sonra bir anda durup geri çekildi ve "devam edersek duramam. Valizimi getireyim." Diyip odadan çıktı. Gülümseyerek dudağımı ısırdım. Ne yapıyordu bu çocuk bana böyle? Eşyaları yerleştirdikten sonra biraz dinlenip havuza girmeye karar verdik. Bikinimi giyip havuz kenarına gittim.

Beni böyle gören Oğuz yutkunurken abim "lan giymeseydin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Beni böyle gören Oğuz yutkunurken abim "lan giymeseydin." Dediğinde göz devirip "abi havuza gireceğim." Dedim. Saçımı açıp anında havuza atladım. Benim peşime Melis de koşarak atlayınca diğerleri de girmek zorunda kaldı. Bir süre sonra abim ve Melis market alışverişine giderken biz Oğuz ike havuzda baş başa kalmıştık. Bana doğru geldiğinde kollarımı boynuna bacaklarımı beline doladım. Bir anda dudağıma yapıştı ve öpüşmeye başladık. Nefes nefese ayrıldıktan sonra Oğuz "sen ne kadar seksi olduğunun farkında mısın? Çok zor tutuyorum kendimi." Dediğinde gerçekten zor tuttuğunu biliyordum. Çünkü hissediyordum sertliğini. Gülüp "aşkım abartma." Dedim. Bir süre daha vakit geçirdikten sonra havluyla sarınıp odamıza çıktık. Önce ben diyerek duşa girerken Oğuz "birlikte de girebiliriz istersen?" Dediğinde biraz düşünüp "gel" dedim. Şoka uğramıştı. Tabiki üstümüzdekiler duracaktı. Birlikte yıkanmaya başladık. Oğuz vücudunu köpüklerken ben arkamı döndüm ve o durulanıp çıktı banyodan. O çıkınca bende bikinimi çıkartıp vücudumu köpükleyip bende çıktım. Odaya geçtiğimde Oğuz yoktu. Gri şort siyah crop giyip hemen bakımlarımı yaptım ve içeri geçtim. Abimler gelmiş Melis mutfağı yerleştiriyordu. Onu duşa gönderip ben mutfağı yerleştirmeye devam ettim. Oğuz da mangalı yakıyordu. Et ve tavukları ayarlayıp ona götürdüm ve onları verirken dudağına öpücük kondurdum. Oğuz "ben seninle duş almayı çok sevdim hep yanındayım bundan sonra." Dediğinde utanıp hemen mutfağa kaçtım ve salata yapmaya başladım. Hazırlıklar bitti etler pişti ve alkol eşliğinde hem sohbet edip hem yemeklerimizi yedik. Sonrasında çok yorgun olduğumuz için odalara çekilip uyuduk...

Abimin ArkadaşıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin