24. Forró nyomon (+16)

332 14 7
                                    

Author's note: Kínai GP előtt iródott, eredmények nem egyezhetnek a valósággal!! Megértést köszönök.

Valery szinte felugrott a székből, amikor egy videó került az útjába arról, amiben dühösen elviharzik a Ferrari gyakorló pályájukról. Felismerte a hajfonatából, hogy a videó az utolsó edzésükön készülhetett.

- Tessék, látod - nyomta Charles orra alá a telefont - Közülük valaki.

Valery még aznap lejegyezte kik voltak ott a gyakorláson a Fiorano circuiton. Alfonzo, Lous, Nico, Luca, Matteo, Rossi és Bruno. Az utóbbi három közülük szerelő volt. Okosnak érezte magát, hogy sikeresen felállította a csapdáját. Alfonzót illetően olyan vegyes érzései voltak, ám a többiekkel nem ápolt jó kapcsolatot egyáltalán. Lous legtöbbször arrogáns volt vele szemben. Nico-t felsorolni is olyan abszurdnak tűnt. Őróla sosem tudná elképzelni, hogy ilyesmit tenne vele, elvégre ő volt az egyetlen kedves ember mindközül.

Charles szemei elkerekedtek, amikor végignézte a videót. Akármennyire is fájt elismerni, a nőnek igaza volt ebben. Visszaadta a telefonját, kicsit lesúlytva. Valery szemei égtek olyan tűzzel, amit csak a pályán látott még.

- Én még hagynám ezt akkor is a másokra - erősködött, kitartva az igaza mellett.

- A vezetőség semmit sem tett eddig.

Valery hátradőlt a székében, a férfi viszont feszengett. Suzukaban voltak, újra a kis apartmanjukban. Ma letudták a kvalifikációt, gördülékenyen. Valery negyedik helyről indul, míg Charles másodikról. Elégedettek voltak ezzel a kezdőlökettel. Akármennyire is igaza volt, Charles csak kerülni akarta a témát, nem felbolygatni éppen futam előtt.

-  És mit akarsz? - kérdezett vissza felháborodottan Charles - Mindenki előtt hisztit csapni akárhányszor kedved  szottyan, hogy leszűkítsd a kört? Jobb dolgunk is van ennél, Valery.  Meg mellesleg mi járunk, nem kell rossz hírnév.

Nem győzte meg egyáltalán a férfi egyik észérve sem. Ismerte önmagát és tudta, hogy képes fejjel a falnak menni, ha valamit elhatároz. Az elszántsága vitte ilyen messze, most sem hagyja majd magát. Főleg most, hogy úgy tűnik forró nyomon jár. Charles-al vagy nélküle, de megtalálja.

- Valamit kitalálok! - csattant fel - Ha te sem tartasz velem, akkor megoldom egyedül.

Charles elmélyülten figyelte, régóta nem látta ennyire feltúrázva. Megállíthatatlannak tűnt. Csodállta és bosszantotta egyszerre. Régóta nem is vitáztak semmin, nem akarta azt érezni, hogy a barátságuk újra ingatag talajon mozog. Aggódott, hogyan utasítsa vissza, mikor azt látta, hogy Valery változatlanul hajthatatlan. Talán csatlakozzon hozzá, ha nem tudja megállítani? Hintázott hátradőlve a székében, a nő sötét tekintetében elveszett. 

- Olyan makacs vagy - jegyezte meg Charles, megrázva a fejét.

- Szokj hozzá - kacsintott rá mosolyogva - Elmentem edzeni.

Charles belekortyolt a kávéjába és nem válaszolt, csak elgondolkodva nézett utána. A nő lendülettel felállt az asztaltól és sebesen elhagyta a büfét. Valery úgy érezte, hogy forró nyomon jár és ezt semmiképpen sem hagyná kihűlni.

x

Valery a telefonját bújta. Tudta, hogy az ünnepségeken ezt csöppet udvariatlanság, de képtelen volt ellenállni. Félrevonult az egyik sarokba, noha látta az előbb, hogy a barátai nagyon jól szórakoznak és táncolnak. Még egy kicsi és ő is csatlakozik hozzájuk. 

Várta, hogy újabb videók jelenjenek meg róla. Ma meglett az első pódiumja, harmadikként, amire nagyon büszke volt. Biztosra vette, hogy a stalker erősebben fellép, hogy elvegye az örömét. Charles második lett és Max első a Japán nagydíjon. Valery még mindig nem hitte el, hogy ennyire jól teljesített. A múltkori DNF-je után rá is görcsölt erre az egészre, úgy tűnik megérte.

Love Game [Charles Leclerc]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora