(Bu bölüm biraz daha uzun bir bölüm oldu. O yüzden sindirerek okuyun.)Oy ve yorum yapmayı unutmayın lütfen!!!
Bu bölüm +18 sahneler içerir! Uyarı kısımlarına dikkat edin! Rahatız olanlar bir sonraki uyarıya geçebilir.
"Kiz?!" Tepemde sabahın yedisinden beri çığırıp duran Nuran yengem bir kez daha dürttü beni. Yüzümü yatağa gömmüş yastığı kulaklarıma kapatmıştım. "Ha öğlen öldi öğlen?! Kalk da! Bir süri işimiz varidur. Daha kahavalti edup gelun evune gideceğuz!"
Yorganı tekmeleyerek yatakta saçım başım bir birine girmiş bir halde öfkeyle doğruluğumda yengem dehşet içinde bana baktı.
"Tövbe bismillah yarabbim!" Dedi korkuyla. "Kız bu ne hal böyle?!" Diye bağırdı.
"Yengeeee!" Diye bağırdım bende. Sesim fazla yüksek çıktığı için yüzümü buruşturdum. "Allah aşkına sabah sabah bir uyutmadın ya! Bak vallahi ararım kocamı gelip alır beni. Sende babaanneme laf anlatmakla kalırsın ha!" Diye cırladım.
"Ay üstüme iyilik sağlık." Dedi. "Kiz?" Dedi bir anda. "Ha abeyuğun evlenuyir sen hala uyuyorsun! Ne biçum görumcesun sen?!"
"Ay yenge yemin ederim şiştim da!" Dedim yataktan kalkarken. "Vallahi şiştim! Banane sizin çeyizinizden, gelin hamamınınızdan bensiz gidin!"
"Hayatta olmaz!" Derken peşimden geliyordu. Elimi yüzümü bir güzel yıkayıp saçlarımı gelişi güzel toplarken duşa gireceğim için dolabımdan kıyafetlerimi çıkardım. "Sensuz olurmi hiç? Vallahi elalem laf eder."
"Ne geldiyse başımıza bu elalem ne der yüzünden geldi zaten!" Dedim öfkeyle. "Hayır hayatımıza boş boğazlıktan, sinsilikten, fesatlıktan başka bir getirisi olmayan o elalemden Banane yenge! Bak saydıklarımın tek birinde bile olumlu bir şey yok farkında mısın? O yüzden bence sende hayatım boyunca bir iki kez göreceğin insanlar için çok takama bazı şeyleri kafaya."
"Olmaz," dedi. "Laf söz olur." Ben gerçekten bu evde kimseye derdimi anlatamıyordum.
Dolabım kapağını sertçe kapattığımda çıkan tok sesle yengem yerinden sıçradı. "Elalem ne der ne der? Diye gezeceğinize ortalıkta, bir zahmet yeri geldiğinde, biri laf söz ettiğinde ağzının payını vermesini de bilin o zaman!" Diye bağırdım. Banyoya girip kapıyı arkamdan kilitlerken kıyafetlerimi köşeye koydum.
"Babaannenle uğraşmak istiyorsan geleceksin o çeyize de hamamda!" Diye bağırdı kapı arkasından. Kapıya birkaç kez vurdu ama ses çıkarmadın. Onun yerine kıyafetlerimi çıkarıp suyu açtım. "Kiz?!" Diye cırladığında yüzümü buruşturdum. "Kiz, kime diyirum?! İzgi?!" Diye bağırdı.
"Hasbünallah ya!" Dedim homurdanarak suyun altına girerken.
"Ha sen böyle siç bizum ağzimiza hemu İzgi?!" Dediğinde gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırdım. "Ha böyle kafanin dikine dikine git sen! Aferum sana!"
"Teveccühün yengeceğim!" Diye bağırdım suyun altına girerken cevabı yüksek sesle odanın kapısını çarpmak olduğunda kahkaham banyoda yankılandı.
⚓️
Üzerimde beyaz gömlek tarzında bir elbise vardı. Ayaklarımda da kahverengi çizmelerim varken saçlarıma değişiklik olsun diye güzel bir fön çekmiştim bugün ve normalden daha uzun duruyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARDIÇ +18 (DÜZENLENDİ!)
Mystery / ThrillerKana bulanmış hatıralar, kanadı kırık kuşlar, üzeri yalanlarla süslenmiş sırlar, kalbi hasta kadınlar ve kırık pusulalar. "Sen benim pusulamsın İzgi. Ben seni kaybedersem yolumu kaybederim." ... Heyecanla gülümsediğinde sandalyeden atladı ve bana do...