HEDİYELER

769 51 6
                                    

Seraya vardıklarında onları gülümseyen bir yüz ile Mr. Longbottom karşıladı. Gülümsemesine rağmen sanki on dokuz yıl önce çektiği acılar hala yüzünde duruyordu. Slytherin ve Gryfindor masalarına yerleştiğinde Mr. Longbottom konuşmaya başladı.
" Birinci sınıflar, bu sene bitki bilim dünyasına adım atacaksınız. Ancak bu dünya birçok tehlikeyle dolu. O yüzden sakın sözümden çıkmayın. Bu sene öğreneceğiniz bitkiler ileride de karşınıza çıkacak. Bende 26 yıl önce sizin yerinizdeydim. Korkunuzu ve heyecanınızı anlıyorum." Scorpius bir anda söze başladı.
" Mr. Longbottom, büyükbabam sizin hakkınızda bana pek çok şey anlattı. " Mr. Longbottom Lucius' un onun hakkında iyi şeyler anlatmış olmayacağından adı gibi emindi. Ama Malfoy' un devam etmesine izin verdi.
" Babamla aynı dönemlerde öğrenci olmuşsunuz. Ancak biraz korkak ve gerçekten herşeyi unutan biriymişsiniz. Öyleki..."
Mr. Longbottom adam akıllı sinirlenmişti.
" Slytherinden 30 puan. Eğer devam ederseniz daha da puan kırarım. "
" Eğer gerçekleri söylemek suçsa..."
" Sltherinden 10 puan daha siliyorum. "
" Ne kadar puan kırdığınız..."
" Sltherinden 10 puan daha sildim. " Şimdi çoğu Slytherin li Scorpius' a dönmüştü. Eğer tek bir kelime daha ederse onu lanete boğacaklarmış gibi duruyorlardı. Neyseki Scorpius konuşmadı da lanetlenmedi. Mr. Longbottom ise dersi çeşitli bitkileri anlatarak dersi geçirdi. Sephora ' nin elini çiçeğin ısırmasından başka bir olay yaşanmadı.
" Daha ilk günden ödev mi verilir?" Fred söyleniyordu. Villa kendi kendine bir şarkı mırıldanıyordu.
" Sesli söylesene Vill. " Villa Albus' u duymazdan geldi ve mırıldanmayı bıraktı. Albus' ta diretmedi.
Çocuklar, önlerinde boy boy parşomenleri dizmişlerdi. Harıl harıl ödevlerini yapıyorlardı. İlk kaleminini bırakan Rose olmuştu. Ardından Villa. Albus ve Fred kızlardan 1 saat sonra anca tamamlayabilmişlerdi. Onlar parşomenlerini bıraktıklarında kızlar çoktan yatakhaneye çıkmıştı. Fred ve Albus' ta kendilerini yataklarına attılar ve derin bir uykuya daldılar.
Ortak Salon' dan içeriye bine yakın baykuş girdi. Albus, yavaşça paketini açan James' in çığlığıyla kendine geldi. Dört kafadar ( James, Ned, Den ve Arol ) kafa kafaya vermişlerdi ve erkenden Ortak Salondan ayrıldılar. Albus, paketine yerleştirilmiş küçük mektubu açıp okumaya başladı.
Sevgili Albus,
Bu sene sana ve James birer hediye vermeye karar verdik. Merak etme anneninde onayı var. Ve sakın bu paketi Ortak Salonda açma. İçinde Çapulcu Haritası var. Size daha önce nasıl kullanıldığını anlatmıştım. Bu harita artık senin Albus. Onu iyi kullan.
Not: James ' in hediyesi de gorunmezlik pelerini.
Hogwarts' ta başarılar.
Albus bir an afallamıştı Sonra onlara döndü.
" Bir an önce Ortak Salondan ayrilmaliyiz" dedi ve aynı anda yerinden kalktı. Rose ve Villa Albus' un arkasından baka kaldı.
" Hadi kızlar. " diyerek onları yerinden kaldirdi Fred. Hızla Albus ' un peşinden gittiler. Gryfindor salonuna Vardıklarında Albus' un paketi oksarken buldular.
" Ne o öyle? " Albus bu soru uzerine derin bir nefes aldı ve onlara oturmalarini işaret etti. Ve sonra çok yavaş ve sessizce
" Bu paketin içinde Çapulcu Haritası var. " Rose buna inanıcak gibi durmuyordu.
" Al, saçmalamayı bırak. Teyzem asla buna izin vermez."
" Ama babam yalan söylemez!" Villa ve Fred konunun dışında kalmışlardı. Villa
" Ne haritası?"
" Çapulcu Haritası. " Fred iyice meraklanmıştı.
" Ne ise yarar bu Harita? "
" Bu harita benim dedemindi. Bu harita da Hogwarts' in her yerindeki heryeri görebilirsiniz bakın şöyle." Alus yavaşça paketi açtı ve içinden büyük bir parşömen parçası çıkardı. Ve sonra hepsinin duyabileceği bir sesle
" Tüm ciddiyetimle yemin ederim ki hayırlı bir iş düşünmüyorum. " Bir anda haritanin üzerinde Hogwarts' in basit bir çizimi belirdi. Bu çizimin içinde hareket eden pek çok ufak nokta ve bu noktaların altında adlar yazıyordu. Villa ve Fred baka kalmıştı. Albus tekrar konuştu.
" Muziplik tamamlandı. " Parşömenin herşey bir anda kayboldu. Şimdi sade bir parşömendi. James' te görünmezlik pelerinini üzerine geçirdi. Bir anda ortadan kayboldu. Albus ve James, hediyelerini saklamak için yatakhaneye çıktı.


HARRY POTTER VE YENİLER İHTİYAÇ ODASINDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin