ÖĞRENCİ-ÖĞRETMENDEN ÖTE

364 31 2
                                    

Sabah kahvaltıda bir sürü baykuş içeri girdi. Fred, hemen baykuşunun getirdiği mektubu açıp okumaya başladı.
Fred Punil' e
Bakanlığımıza ihbar edilen ölüm yiyen babanız Wader Punil için arama kararı çıkarılmıştır. Hayattaki tek yakininiz hakkında arama kararı çıkarıldığı için ekte belirtilen kişinin himayesine alınmış bulunmaktasiniz.
Saygılarımızla
Sihir Bakanlığı Ölüm Yiyen Araştırma Kurulu
" Seni kimin himayesine almışlar? "
" Hiçbir fikrim yok. Hep birlikte açalım istiyorum. "
Fred, diğer kağıdı yavaşça açtı.
Fred Punil' ın mektupta belirtilen durumu üzerine, himayesi Augusta Longbottom' a geçmiştir.
" Ne! Profesör Longbottomın büyükannesi ile mı yaşayacaksın şimdi? "
" Evet, onun büyükannesi ile benim büyükannem çok yakın arkadastilar. Çok şanslıyım."
" Tatilde hepimiz toplanırız artık."
" O zaman olsun da bakarız. " dedi Villa umutsuzca. Onun yüzündeki umutsuzluğu gormezden geldiler.
Teddy de kendine gelen mekuba bakıyordu. Üzerinde bir kurtadam simgesi vardı. Ortak Salondan hizla çıktı ve mektubu açıp okumaya başladı. Mektup, kanla yazılmıştı.
" Teddy Remus Lupin' e
Sana bir uyarıda bulunuyorum Teddy, yerinde olsam kazanamayacağım savaşlara katılmazdim. Ama eğer yinede ısrar ediyorsan kaybetmeye hazır ol. Bir sonraki mektubumu senin kanınla yazıcağım.
Volo Greyback "
" O ne Teddy?"
" Victorie! " Teddy, hemen elindeki mektubu buruşturup sakladı.
" Ne olduğu seni ilgilendirmez Victorie! "
" Ama ben senin arkadaşınım. "
" Sen benim hiç bir şeyimsin. "
" Seni çok seviyorum Teddy, ne olur böyle davranma! " Teddy, mektubu gizleyerek kosarcasina uzaklaştı. Victorie asasini çıkardı
" Accio Teddy' nın mektubu! " Mektup, Teddy' nın ellerinden kayıp gitmek üzereydi. Mektubu bıraktı ve mektubu hedef alarak
" Confringo" dedi. Mektup havada yanmaya başladı ve patladı. Geriye sadece yerde oluşan kanlar kalmıştı.
" Teddy, bu mektup kanla yazılmış. Bunu yazan bir katil olmalı! Teddy neler çeviriyorsun?"
" Seni ilgilendirmez. "
" İlgilendirir. Katillerle konuşman beni ve aileni ilgilendirir."
" Napıcaksın çok merak ettim de "
" Harry' ye mektup yazacağım. Eminim vaftiz oğlunun katillerle yazışması onu ilgilendirir."
" Hiç kimseye bir şey söylemeyeceksin"
" Bundan o kadar emin olma. Birde Mcgonall öğrensin..."
" Levicorpus." Victorie tavanda sallanıyordu.
" Liberacorpus." Victorie hızla yere indi. İkiside asalarını çıkarmıştı ve düelloya başladılar. İlk hareketi Victorie yaptı.
" Dilkilit."
" Protego."
" Sersemlet." Teddy bu büyüye karşı kenara kaydı. Büyü duvara çarptı ve yok oldu. Teddy, son hamleyi yaptı.
" DİSTRAİN!!" Büyü, Victorie' yi tam göğsünden vurdu. Önce bir çığlık attı ve hemen ardından sırt üstü düşüp bayıldı. Teddy, bayılmış Victorie ye yaklaştı.
" Seni çok seviyorum." dedi ve hızla ordan uzaklaştı. Bir az sonra koridordan çığlık yükseldi. Anlaşılan biri Victorie ' yi bulmuştu.
" Victorie, kızım ne oldu sana?" Victorie cevap vermedi. Slughorn Victorie' yi kucakladı. Hızlı adımlarla öğrencilerin önünden geçerek Victorie' yi hastane kanadına taşıdı.
" Horace bu kara büyü!"
" Kim böyle bir şey yapabilir?"
Slughorn hızla hastane kanadından çıktı ve Ortak Salonun kapısını kırarcasına açtı.
" KİM VİCTORİE' YE SALDIRDI?" Salonu sessizlik kapladı. Teddy, saçlarının pembeye döndüğünü fark etti ve içinden lanet okudu. Slughorn"  un dikkatinden kaçmadı ve gözlerini Teddy' ye dikti. Teddy' nin saçları da yüzüde kıp kırmızı kesilmişti. Slughorn şiddetle Salondan çıktı. Victorie kendine gelmişti.
" Victorie iyi misin kim sana bunu yaptı kızım?"
" İyiyim Profesor. Kimin yaptığını da söyleyemem."
" Teddy mi yaptı?"
" Ne olur ona kızmayın!"
" Ah be kızım neden onu bu kadar çok seviyorsun?" Victorie gülerek konuştu.
" Kalbin kime tutulacağı bilinmez." Slughorn acı acı güldü.
" Profesor, size sorarlarsa büyü deniyordum ters tepti"
" Yapma kızım, verelim ona cezasını."
" Beni seviyorsanız profesor!"
Slughorn kızı çok seviyordu. Başını okşadı.
" Peki kızım." Victorie gözlerini kapadı ve uykuya daldı. Slughorn yavaşça konuştu.
" Bu dünyada seni benden çok seven kişi çok az. Seni çok fazla seviyorum. Kimseyi sevmediğim kadar hemde." Kızın yanağına küçük bir öpücük kondurduktan sonra hastane kanadından ayrıldı.
Teddy vicdan azabı içinde kavruluyordu. Slughorn' la karşılaştı. Gözleri ateş saçıyordu. " Benimle gel." Teddy korkuyla onu takip etti. Ofise vardıklarında karşılıklı oturdular.
" Victorie' ye yat kalk dua et. Eğer o istemesiydi seni Hogwarts hayatın boyunca cezaya verirdim. Ama o istemedi."
" Profesor onun yerinde başkası olsa beni mutlaka cezalandırırsınız. Ama neden ona karşı bu kadar toleranslısınız?" Teddy, Victorie uyuduktan sonra Slughorn' un söylediklerini duymuştu. Slughorn adeta kükredi.
" BU SENİ İLGİLENDİRMEZ! ŞİMDİ KAYBOL VE EĞER VİCTORİE' YE BİR ŞEY DAHA YAPARSAN SONU ÇOK KÖTÜ OLUR!" Teddy başını eğdi ve sessizce dışarı çıktı. Bu öğrencisine zarar gelen öğretmenin tepkisi değildi. Bu, öğrenci öğretmen ilişkisinden öteydi. Aklına bir sürü ipucu geliyordu. Mesela Slughorn sadece Victorie ye kızım derdi. Derslerde ona daha çok ilgi gösterirdi. Onunla kavga ettikleri gün Slughorn' un Victorie' ye olan bakışlarını görmüştü. Ama olmazdı. Olamazdı. Aklındaki düşünceleri savmaya çalıştı. Ama o düşünce bir hastalık gibiydi. Yapışmıştı, gitmiyordu. Slughorn ve Victorie' nin arasında bir şey vardı?

HARRY POTTER VE YENİLER İHTİYAÇ ODASINDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin