BAZEN SADECE DOĞRU OLDUĞUNU DÜŞÜNDÜĞÜN ŞEYİ YAPMALISIN SONUÇLARIN CANI CEHENNEME

252 9 9
                                    

Medya Merlin' den Morgana, kötü olmadan önce tabii ki. Bence çok anlamlı bir söz. Bazen sadece doğru olduğunu düşündüğün şeyi yapmalısın,  sonuçların canı cehenneme. (Kolaj benden bu arada)

" SENİ O****U ŞİMDİ DE KOCAMA MI GÖZ DİKTİN! ONU GEÇTİM NE BİÇİM BİR ANNESİN LAN SEN! KIZINI PAZARLIK ARACI YAPIYORSUN!"

"Sakin ol Ginevra. Daha teklifimi bitirmedim. Ayrıca Harry, bu pazarlığımız ve kızımın yaptıkları medyaya yansımayacak. Zaten yaşı küçük olduğundan Azkaban' da geçici kalacaktır. Tabi bunlar küçük maddeler. Bir de, evlilik en az 2 ay sürecek. Ne diyorsunuz, bildiğim kadarıyla oğlunuzun fazla zamanı da yok. Tik tak. Her an ölebilir. " Ginny ve Harry birbirlerine baktılar.

" Özel olarak konuşalım Harry. " Ginny ve Harry dışarıya çıktılar. 

" Kabul edelim Harry. "

" Ne! Hayır Ginny. Senden vaz geçmem. "

" OĞLUMUZDAN MI VAZ GEÇELİM? "

" Başka bir yolu olmalı. "

" Şifacıyı duydun, Cho' yu duydun. Başka yolu yok. Hem sen onunla severek evlenmiyorsun ki, zorundasın. "

" İkinizden de vaz geçemem. "

" Benden vaz geçmiyorsun ki Harry! O o****udan mutlaka kurtulacağız. "

" Bu kadar kolay kabul etmeyelim. Chang' le bir daha konuşacağım. " Ginny umutsuzca başını salladı. O kadın kocasını, onun imkanlarını, zenginliğini ve gücünü istiyordu.

Öte yandan canından çok sevdiği oğlu vardı. Oğlu mu evliliği mi? Her anne buna oğlum cevabını vermeliydi.

Harry Cho' nun karşısına oturdu.

" Şartları tekrar değerlendirelim. Eğer izin verirsen kızının cezasını hafifletirim. " Cho Harry' ye yaklaştı ve kahkaha attı.

" Söyledim ya müstakbel kocacığım, kaybedecek hiçbir şeyim yok. Ama sizin var. Ya bu teklifimi kabul edersiniz, ya da oğlunuz ölür."

" Cho, izni ver. Yoksa seni öldürürüm. "

" Şu an zaten ölüden farksızım! Bundan daha fazla dibe vuramam. Çıkış yolumu arıyordum ve buldum. Hem, benim ölmem senin neyine yarayacak? "

" En azından velisi sen olmayacaksın. Dudley izin verir. "

" Önlemimi almadım mı sanıyorsun? Kızımı Dudley' in eline bırakacak göz var mı ben de? Eğer ben ölürsem, kızım bakanlık himayesine girecek. Ve Bakanlık, gönüllü vampir yapmıyor himayesindekileri. "

" Seni akıl hastanesine kapatmak lazım. Delisin sen. "

" Kızım her türlü bakanlığa kalacak. İyi ki kazayla da olsa bu kararı vermişim. Rüyamda görmüştüm Dudley' den boşanmanın arifesindeyken. Başka şansın yok Potter. " Harry arkasına yaslandı. Kaybetmek üzereydi. Ginny, kapıda duruyordu.

Çıkış yolları tükenmişti.

" Kabul ama benim de şartlarım var. Yapacağın harcamaları sadece senin hesabına aktardıklarımla yapabilirsin. Potter hesabına erişimin olmayacak. Her şeyden haberim olacak.

Anlaşmalı evlilikle ilgili tüm soruları ben cevaplayacağım. Herhangi bir soruya cevap vermeyeceksin. GİNNY HAKKINDA İLERİ GERİ KONUŞMAYACAKSIN.

Ve en önemli madde. ÇOCUKLARIMA ZARAR VERMEYECEKSİN. EĞER ONLARA ZARAR VERDİĞİNİ DUYAR, GÖRÜR VE HİSSEDERSEM SENİ BOŞARIM. " Cho elini uzattı.

" Benim de bir şartım var, Ginny ile GÖRÜŞMEYECEKSİN. Kabul. " El sıkıştılar ve Cho gülümsedi. Borca gömülmüştü, iki dünyada da onu hatırlayan yoktu. Eski itibarını kazanmanın ve maddi açıdan toparlanmanın en iyi yolu buydu.

" Astara' yı alıp St. Mungo' ya cisimleneceğim. "

----------Dakikalar sonra St. Mungo' da-----------

Cho, St. Mungo' da kızının elinden sımsıkı tutmuştu. Albus' un odasına girdi. Albus,  uyutulmuştu ve odada sadece Ginny ile Harry vardı.

Annabella her şeyi biliyordu. James, Albus ve Lily de. Herm, Ron ve Molly de. Doğal olarak çevrelerindeki herkes anlaşmadan haberdardı.

Annabella dişlerini Albus' un koluna geçirdi. İşlem bitmişti. Albus, gözlerini açtı. 

Cho, zaferle gülümsedi. Çok yakında Bayan Potter olacaktı.

----------Knockturn Yolu' nda İksir Dükkanı-------

Cho, iksir dükkanının kapısından girmesiyle pelerinini çıkardı.

" Owen? " Yaşlı, kara kuru bir büyücü ortaya çıktı.

" Cho. Hangi rüzgar seni buralara savurdu? "

" Senden bir iksir hazırlamanı istiyorum. Çok güçlü bir iksir. Amortentia ile İmperio karışımı bir etkisi olmalı. "

" Karşılığında? " Cho, cebinden minik bir kutu çıkardı.

" Seni bu hale getirenin ve aileni öldürenin o yangın olduğunu biliyorum. İşte, o yangından kurtarılmış fotoğraflar, merhume kızının parfümü ve aile yadigarı diadem. Bence epey iyi bir pazarlık oldu. " Owen, Cho' nun elindeki kutuya saldırdı. Ailesini kaybedeli yıllar olmuştu ve onları unutmaktan korkuyordu. Yangından hiçbir şey kurtulamamıştı. Ya da o öyle sanıyordu. Gerçekten de orjinallerdi.

" Olmuş bil Cho. İki gün sonra gelip alabilirsin. "

---------------------------------------

James ve Lily Albus' un odasına girdiler.

" Kardeşlerim, o Cho denen kadını o evden delirtip çıkartacağız. Harika planlarım var! "

" Büyü kullanmanın yasak olduğunu hatırlatırım. "

" Zaten muggle yöntemlerine, biraz da George Amca ya başvuracağız. Eğer o kadın delirmezse bana Çapulcu torunu demeyin. "

Nasıl bir bölümdü? Artık eğlenceli bölümler bizi bekliyor. Çapulcu Torunları iş başında!

HARRY POTTER VE YENİLER İHTİYAÇ ODASINDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin