ÇAPULCU TORUNLARI

246 12 6
                                    

Medya Merlin dizisinden;

Merlin - Düşünüyorum.

Gaius - Bunun senin için ne kadar zararlı olduğunu biliyorsun, değil mi?

Ginny, Harry ve Cho Sihir Bakanlığı' na cisimlendi. Boşanma işlemlerini yapacaklardı. Evet, büyücü dünyasında bu iş çabucak yapılıyordu.

İmperio kontrollerinin ardından, büyücünün karşısına çıktılar. İki taraf da boşanmayı istediğinden işlem çabucak yapılmıştı.

" Ginevra Molly Weasley Potter, Harry James Potter' dan anlaşmalı olarak boşandığını kabul ediyor musun? "

" Evet. "

" Harry James Potter, Ginevra Molly Weasley Potter ' dan anlaşmalı olarak boşandığını kabul ediyor musun? "

" Evet. " İkisinin de büyücü cüzdanlarındaki evli yazısı, bekara dönmüştü. Ginny' nin Potter soyadı da silinmişti.

-------------Potter Evi----------

James, yuvarlak masayı odasının ortasına çekti. Masanın çevresine sandalyeler koydu. Ve masaya bolca kağıt, kalem, Weasley Şaka Broşürü koymuştu. Yatağının arkasında duran beyzbol sopasını da çıkardı.

" James! İçeride neler çeviriyorsun? Aç artık şu kapıyı! " James söylenerek kapıyı açtı ve herkesi ( Albus, Lily, Rose, Hugo, Scorpius ve Astara) içeri aldı. Herkes girince kapıyı kapadı.

" Evet, sayın Yuvarlak Masa Büyücüleri, görevimiz Cho ' nun düğününü berbat etmek. Bunun için biz Çapulcu Torunları' na yakışır plan yapmak gerekiyor. İşte bu yüzden toplandık. Öncelikle elimizde olan, düğünle ilgili her şeyi ortaya koyalım. " Herkes birbirine baktı.

" Tamam, madem kimse bir şey bilmiyor, o zaman sıra bende. " Oldukça kalın bir yığın kağıdı masanın ortasına koydu.

" Vay canına James! " Rose' a göz kırptı.

" Boşuna bana Çapulcu Torunu demiyorlar güzelim. " Alttan bir kağıt çıkardı.

" İşte bu, düğünün yapılacağı yer. Londra' nın dışında, minik büyücü köyleri var. Orada bir butik düğün işletmesi var. Kır düğünü olacak. Bunun pek çok avantajı ve dezavantajı var. Rose, sen bu yerin mümkünse krokisini çıkar. Adresi burada. Oynayacağımız sahayı tanımak iyi olacaktır. " Rose kendisine uzatılan kağıdı aldı.

" Düğün tarihi 16 Temmuz, hava güneşli. Hazırlıklarımızı en geç 10 Temmuz' da bitirmeliyiz. Yani 10 günde her şey hazır olmalı. O raporu senden bu akşama istiyorum Rose. "

" Tamam da sen bu kadar bilgiye nerden ulaştın? "

"  Üzümü ye bağını sorma. "

" James, bunlar % 100 doğru değil mi? "

" Evet, hepsi Cho' nun defterinden çıktı. "

" Sen o defteri nasıl aldın! "

" Biraz Cho ' nun çantasını karıştırmış olabilirim. Her neyse, düğün hakkındaki fikirlerinizi almadan önce, neden altı gün önceden hazırlıkları bitirdiğimizi söyleyelim. Çünkü o sırada, Cho ' nun bu evdeki odasında son düzenlemeleri yapacağız. Bir de, hedefimiz psikolojik zarar ama doğal olarak mala zarar ve fiziksel zarar da olacak. Ama olabildiğince fiziksel zarardan kaçınacağız. Öyleyse, operasyon başlasın! " Herkes karanlık bir şekilde gülümsedi.

----------------Plan 1--------------Davetiyeler

Cho, düğün hazırlıklarına o kadar çok kafa patlatıyordu ki, davetitesinin nasıl olacağını bile çizmişti. Potter evinde kalıyordu akşamları hariç. Çünkü Harry onu akşamları kovuyordu. İksiri biran önce almalıydı.

HARRY POTTER VE YENİLER İHTİYAÇ ODASINDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin