Medya Andromeda' nın evi.
Ginny, Hannah, Hermione ve Victorie önlerine 10 metrelik parşomenleri açmış, harıl harıl davetlileri yazıyorlardı. Victorie en sonundaki elindeki tüy kalemi fırlattı.
" Of, ne çok kişi oldu!" Ginny gözlerini parşomenden ayırmadan gülerek konuştu.
" Sen bide benim düğünümü görseydin. " Victorie gözlerini kapatıp küçük bir çığlık attı.
" Hayal bile edemiyorum! " Sandalyeden kalktığında James' le çarpıştı. Onun hemen arkasında ise Rose vardı. James hemen Victorie' nin kalktığı yere oturdu.
" Sen yorulduysan ben devam edebilirim. " Victorie küçük bir kahkaha attıktan sonra cevap verdi.
" Düğünümü Hogwarts öğrencileri toplantısına çevirmeyi düşünmüyorum Jammy. "
" Sadece bir kişi, lütfen! "
" Ikinizde birer kişi. " James heyecanla tüy kalemi kaptı ve yazmaya başladı. Ginny ve Hermione merakla James' in yazacağı ada bakıyorlardı.
James Villa Mckini yazdıktan sonra tüy kalemi Rose' a bıraktı. Ginny sandalyeden kalkan oğluna gülümsedi. Rose sakince masaya bırakılan tüy kalemi aldı ve yazmaya başladı.
Teddy büyükannesinin evine baktı. Andromeda ölene kadar buraya gelip gitmişti Teddy. Annesi de çocukluğunu bu evde geçirmişlerdi. Babası da annesini ilk bu evde görmüştü. Bu ev onun için çok büyük anlamlar ifade ediyordu ama artık daha farklı anlamlar yüklemek istiyordu eve. Evlenince hep burda eşiyle yaşamayı düşünmüştü.
" Yapmamız gereken çok iş var. " dedi Harry, Teddy' yi düşüncelerinden kurtarmak için.
" E o zaman niye duruyoruz? Başlayalım! " Ron asasını kaldırdı ve bir büyü yaptı.
" Ölüm yiyenler eve epey zarar vermiş." diye düşündü Teddy. Teddy Harry' nin sesiyle irkildi. Harry elinde bir fotoğraf sallayarak geliyordu.
" Bak ne buldum. " Teddy fotoğrafa zarar vermemek için yavaşça aldı.
" Büyükannenin yatak odasını temizlerken çıktı. " Yıpranmış fotoğrafta büyükannesi ve büyükbabası vardı. Onların yanında annesi ve babası oturmuştu. Annesinin kucağına daha dikkatli baktı Teddy. O da bu fotoğraftaydı! Iki gözyaşı fotoğrafın üzerine düştü.
" Keşke yanımda olsalardı. "
" Keşke ikimizin ailesini de düğünümüzü görebilseydi. " Victorie Teddy' ye doğru koştu ve ona sarıldı.
" Gitmemiz gerek aşkım. " diye kulağına fısıldadı.
" Nereye? " Victorie bu soru üzerine şaşkınlıkla ağzı açıldı.
" Unutmuş olamazsın! Gelinlik ve damatlık alacaktık ya! " Teddy yaptığı yanlışı anlamıştı. Toparlamak isterken daha da battı.
" Elbette unutmadım bir an aklımdan çıkmış. "
" Yani unuttun. "
" Hayır bir an boş bulundum. "
" Sen onu benim külahıma anlat Ted!"
" Tamam, tamam unuttum. " Teddy en sonunda kabullenmişti. Victorie Teddy' nin koluna girdi ve gelinlik dükkanına cisimlendiler.
Victorie satıcının getirdiği son gelinliği de beğenmeyince Teddy isyan etti.
" Hiç bir şeyde karar kılmadın! "
" Ama hiç bir şeyi beğenemedim ki! " diye kendini savundu Victorie.
" Hadi gidiyoruz. "
" Nereye? " Teddy cevap vermeden Victorie' nin kolunu tuttu ve cisimlendi.
Ginny eve asık suratla gelen Victorie' ye baktı.
" Ne oldu Victorie? "
" Hiç bir gelinliği beğenemedim. " Ginny' nin aklına bir fikir gelmişti.
" Benimle gel. " Victorie ikiletmeden Ginny' yı takip etti. Çatı katına çıkmışlardı. Ginny gözlerini hafifçe kıstı ve bütün odayı inceledi. En sonunda sol köşeye yöneldi. Bir sandığın üzerinde diz çöktü. Victorie sandığın üzerinde yazanları okudu.
" Teddy Remus Lupin' E mi? " Ginny derin bir iç çekti.
" Teddy' ye annesinden kalan bir hediye. Teddy evlendiğinde bunu vermemi istemişti. Içinde işe yarar bir şeyler bulacaksın. " Ginny kalkıp aşağıya indi, Victorie' yi odada yalnız bıraktı. Victorie heyecanla sandığı açtı.
En üstte bir damatlık vardı. Onu yerinden çıkarıp masanın üstüne koydu. Altta ise bir gelinlik buldu. Nazikçe yerinden çıkardı. Masanın üzerine serip uzun uzun inceledi. Gerçekten Nymhadora Tonks Lupin çok zevkli bir insandı. Bu gelinlik dükkanda gördüğü gelinliklerin toplamından daha güzeldi. Kolları dantellerle süslenmişti. Arkası da epey uzundu. Belindeki parıltılı kemer, pembe renkli tülü tutuyordu. Victorie üzerinde değişiklik yaparsa nasıl görüneceğini görmek için asasını çıkardı ve küçük bir büyü fısıldadı. Kollarındaki danteller kırmızıya dönüştü. Kemer de Teddy' nin en sevdiği renk olan turkuaza. Ardından tülün rengini değiştirdi. Üst tarafı kırmızıydı ancak biraz aşağıya indiğinde kırmızının yerini turkuaz alıyordu.
" Şimdi oldu işte! "
" Ne oldu? " Victorie arkasını döndüğünde Teddy' yle karşılaştı.
" Gelinlik ve damatlık sorununa bir çözüm buldum. " Teddy' ye bu imkansız gibi geliyordu.
" Nasıl? "
" Ginny Teyze bana bu sandığı gösterdi. Bende annenin gelinliğini buldum ve onu giymeye karar verdim. " Victorie kenara kaydı ve Teddy' nin gelinliği görmesine izin verdi.
" Bu...çok...güzel...bir...düşünce. " Teddy beğeniyle kesik kesik konuşmuştu. Aynı zamanda Victorie' nin bu düşünceliyi onu epey duygulandırmıştı. Sıkıca birbirlerine sarıldılar.
Artık tamamiyle düğüne hazırdılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HARRY POTTER VE YENİLER İHTİYAÇ ODASINDA
FanfictionAlbus Severus Potter, James Sirius Potter, Lily Luna Potter, Hugo Weasley, Rose Weasley, Scorpious Malfoy, Teddy Remus Lupin... Onlar savaş sonrası nesildi. Yeni umutlar yeni nesille doğmuştu. Yeni mutlulukları da beraberlerinde getirdiler. Ancak...