YARA

339 32 1
                                    

Victorie iksir sınıfına girdi. Girdiği anda gördüğü manzara karşısında şok oldu. Teddy ve Lein yan yana oturmuş en ön sırada konuşuyordu. Lein, Teddy' nin kulağına eğildi ve birşeyler söyledi Teddy hatırı sayılır büyüklükte bir kahkaha attı. Victorie onu daha önce hiç bu kadar mutlu görmemişti trene bildiklerinden beri. Victorie, tek boş kalan yere, onların arka çaprazına oturdu. Oturduğunda Lein ona döndü.
" Nasılsın Victorie?"
" Sandığından daha iyi. " dedi Victorie tıslarcasına. Lein yüzüne büyük bir gülümseme yerleştirdi.
" Senin adına çok sevindim. A tabi şu andan itibaren hiç kimse benden daha mutlu olamaz." diyerek Teddy' nin gözlerine baktı. Victorie içinde bir şeylerin parçalandığını hissetti.
" Size mutluluklar dilerim." deyip başını kitabına döndü.
Profesor Slughorn sınıftan içeri girdi. İksir kitaplarının 120. sayfayı açmaçlarını istedi. Victorie kafasını kaldırmış tahtaya bakıyordu. Önünde oturan Sephora eğilince Victorie Slughornla yüz yüze geldi. Kızarmış gözlerinden bir damla yaş geldi Teddy Lein' in elinden tuttunca. Profesor iksirleri kontrol etmek için sıraların arasında dolaşmaya başladı. Dalgın dalgın otlarını doğrayan Victorie' nin yanında durdu.
" İyi misin kızım?"
" Hayır profesor. Canım çok yanıyor."
" İstersen Madam Popfrey' e git. Ya da benim yapabileceğim bir şey varsa..."
" Hayır profesor benim yaramı ne siz, ne madam Popfrey iyileştirebilir. Bu öyle bir yara ki, gelmiş geçmiş en büyük büyücü bile benim acımı dindiremez. Aşk acısını kimse iyileştiremez."
" Teddy' yle aranız mı bozuldu?"
" Biz ayrıldık. Sonra... Sonrasını görüyorsunuz zaten." dedi Lein ve Teddy' yi işaret ederek. Sonra derin bir iç çekti. Ve otları kesmeye devam etti. Slughorn, kızın saçlarını okşadı.
" Keşke Slughorn yerinde Teddy olsaydı." diye içinden geçirdi. Slughorn, sıraların arasında yürümeye devam etti.
Victorielerin diğer dersi de iksirdi. Slughorn, sınıfın ortasına büyük bir kazan koymuştu. Kazanın içinde aşk iksiri vardı. Önce Slughorn Victorie' yi kaldırdı. Victorie kazana doğru eğildi.
" Papatya, ağaç ve...." Gözlerini Teddy' ye dikti. Teddy umırsamazca Lein ile konuşuyordu. Slughorn' a döndü.
Otırabilirsin Victorie." Victorie yerine geçti. Slughorn, önce Lein 'i çağırdı. Lein kazana doğru eğildi.
" Tahta, çimen ve... " koku, Rawer gibi kokuyordu. Rawer onun komşusuydu. Zamanında Teddy Rawer' a çok yardım etmişti. Lein gözlerini Teddy ye dikti. Slughorn ona oturmasını söyledi.
Ders bittiğinde Victorie sınıftan ilk çıkan oldu ve kapıda beklemeye başladı. Teddy ve Lein sınıftan çıktığında Victorie onların önünü kesti.
" BANA BUNU NASIL YAPARSIN!!" Victorie bunu söylerken bir tokadı Teddy 'nin suratında patlattı. Teddy tokadı yiyince dengesini kaybetti ve başını kapıya çarptı. Kapı, Teddy' nin yarasına çarptı. Daha önce, Greyback ile savaşırken başını çarptığı yere. Hemen kanlar oluk oluk akmaya başladı.
" Teddy özür dilerim.'' Teddy Lein ile birlikte hastane kanadına giderken arkalarından bakmakla yetindi. Akan kanlar, sanki ondan gitmişti. Hızla Mızmız Myrtle' in yanına gitti. Musluğu açtı ve elini yüzünü yıkadı. Myrtle elini onun omzuna koydu.
" İyi misin?"
" Evet sağol." Ders zili çalınca onun yanından ayrıldı ve ksks için yukarı çıktı.
Derse girdiğinde Teddy' yi göremedi. Ama Lein in suçlayıcı bakışları, bir daha içinde birşeylerin kırılmasını sağladı.

HARRY POTTER VE YENİLER İHTİYAÇ ODASINDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin