İKİ KİŞİNİN BİLDİĞİ SIR, SIR DEĞİLDİR

202 11 9
                                    

Kısa bir bölüm ama çok bekletmek istemedim.

Villa, önüne atılan ekmeğe ve peynire baktı. Acilen koşullar iyileştirilmeliydi. Bulundukları bölmenin kapısının açılmasıyla ter temiz bir hava, hücresine doldu.

" Scorpius, gidiyor musun? "

" Evet cezam bitti. " Scorpius çevresine baktı ve gömleğinin altına sakladığı reçel kavanozunu Villa' ya uzattı.

" Sevdiğini biliyorum. " Villa parmaklarını demirin arasından uzattı.

" Onun buradan geçeceğini sanmıyorum. "

" Sence sana nasıl yemek verdiler? " Scorpius kolaylıkla reçel kavanozunu parmaklıktan ittirdi ve Villa' nın önüne koydu.

" Afiyet olsun, umarım en kısa sürede yanımıza dönersin. "

-----------------------

James sinirle yatakhaneden çıktı. Her şey üst üste gelmişti. Villa tutuklanmıştı, eğer aileleri onları bu konuda tembihlememiş olsaydı, çoktan mektup yağmuruna tutarlardı Bakanlığı. Ama gelen haber, onların ellerini, kollarını bağlamıştı. En ufak bir karşı çıkmada tutuklunun tutuklu kalma süresi uzatılacaktı. Hatırlamamaya çalışıyordu, ama pek başarılı olduğu söylenemezdi. Iksir sınıfına girince tahmin ettiği gibi Lily ve Hugo' tu orda buldu.

" Villa' nın size bir hediyesi var. " Lily heyecanla sordu.

" Villa döndü mü? "

" Hayır ama size bunu vermemi istedi. " Arkasına sakladığı voiflo şişesini çıkardı ve Lily' ye uzattı. Lily de onu dünyanın en değerli mücevheriymiş gibi sımsıkı tuttu.

" Bu harika! "

" Ben Profesöre haber vermeye gidiyorum! " Hugo oturduğu yerden kalktı ve elinden geldiğince hızlı koşarak gitti.

" Şimdi deneylerimize başlayabiliriz, sağol Villa. "

" Öyleyse ben gideyim. " James, Gryfindor Ortak Salon' una geri döndü. Tek başına sıkıntı içinde oturan Rose ' u görünce, duvarın arkasına geçip beklemeye başladı.

-----------------

Rose, başını ellerinin arasına aldı. James' e neden söylemişti Scorpius' u sevdiğini? Artık tehlike altındaydı. Ya James ağzından kaçırırsa? Ya sırrını birisi duyarsa? Hele de Scorpius...

" Off ya, off! " Ellerini hırsla merdivene vurdu. Ne olacaktı şimdi? Çıkıp söylemeli miydi? Yoksa beklemek en doğrusu muydu?

" Sakin ol Rose, aklını kullan. " Kendi kendini telkin etmeye çalışıyordu ki başarılı oluyordu.

" Öncelikle Scorpius' un benim hakkımdaki düşüncelerini öğrenmem lazım. " Onu, buna iten şey reddedilme korkusuydu. Rezil olma, herkesin duyması... Aslında bunda rezil olunacak bir şey olmadığına inanmıştı hep, ama Scorpius olunca işler değişmişti. O, Slytherindi, safkandı, Malfoyların oğluydu. Bu dünyada en olmayacak kişiydi.

" Keşke James' e söylemeseydim. O zaman bunu hiç kimseye fark ettirmeden gömebilirdim,  fark ederlerse inkar yiğidin kalesidir diyerek savunmaya geçebilirdim. " Ama olan olmuştu, işin içinden bir an önce çıkmak istiyordu. Ona istediği bilgiyi verebilecek bir kaynak lazımdı.

" En yakın arkadaşı da yok ki! " O anda aklına parlak bir fikir geldi.

" Günlük! " Portrenin hemen önünde tanımadığı bir kızla konuşan Astara' yı görünce yerinden fırlayarak koştu. Tam kapı kapanırken kapıyı tuttu ve Astara' nın yanına gitti. Astara' nın yanındaki kız küçümsercesine Rose' a baktı ve saçlarını savurarak uzaklaştı. Astara arkasından bağırdı.

" Seninle görüşeceğiz Chang! "

" Ne oldu Tara? "

" Ne olacak bu iğrenç mahluk gelmiş ileri geri konuşuyor! Yok Scorpius layık olduğu yere gitmişmiş, biz de onun yanına gidecekmişmişiz,  ohoo! Onu rüyanda bile göremezsin be!"

" Yavaş. " Astara derin bir nefes aldı.

" Neyse, sen ne isteyecektin Rose? "

" Çok önemli değil ama, sadece sen günlük tutuyor musun veya tutan birini tanıyor musun? Mesela Scorpius... Ve Scorpius ile Villa ne zaman dönüyor? "

" Scorpius bugün saat 2' de dönüyor, ama Villa' yı bilmiyorum. Günlük meselesine gelirsek, ben günlük tutuyorum. "

" Peki Scorpius? "

" O da tutuyor diye biliyorum. "

" Çok sağol! " James, saklandığı kapının arkasından çıktı ve Rose' un koluna yapıştı.

" Rose, seninle bir şey konuşmam lazım. " James, Rose' un kolunu tuttuğunda kızın bir anda çarpılmış gibi titrediğini fark etti.

" Ne hakkında? " Kesik kesik konuşuyordu.

" Scorpius. Gel senle biraz yürüyelim. " Etraflarında kimse kalmayınca James sinirle konuştu.

" Hani bu işi bitirecektin? "

" O kadar kolay olamadı. "

" Oldur o zaman. "

" Biraz zaman..."

" Demek zaman istiyorsun. Ya bu işi bitirirsin, ya da ben SENİ bitiririm. "

" ÇOK KÖTÜSÜN JAMES! "

" Ben kötüyüm ha! Senin iyiliğini düşünüyorum ben! "

" Düşünme o zaman! "

" Sana son bir şans, eğer bu işi burda bitirmezsen, Ron Amca bitirir, hem de kökten! "

" James, sende birini seviyorsun, anla beni! "

" Aynı şey değiller. "

" AYNI ŞEY! "

"Bakalım Ron Amca da senin gibi konuşacak mı? Bakalım Scorpius' a olan duygularını hoş karşılayacak mı? " Sessizliğin ardından, bir kişi öksürdü.

" Konuşmalarınıza kulak misafiri oldum. " Rose ve James aynı anda döndüler. Rose kireç gibi bir yüzle konuştu.

" Yoo, olamaz! "

Sizce kim öğrendi? Yorumlarınızı bekliyorum!

HARRY POTTER VE YENİLER İHTİYAÇ ODASINDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin