HAPSOLMUŞLAR

229 12 16
                                    

Albus, gözüne giren Güneş' le uyandı. Bir kere uyanmıştı artık, bir daha uyuyamazdı. Yatağından kalktı ve kardeşlerine baktı. Üçü de aynı odada kalıyordu, aslında üç oda büyüklüğünde tek bir odaydı. Hepsinin kendine özel kısımları vardı ve sınırlar, duvarların renkleriyle belli oluyordu. 

Boğazının ne kadar kuruduğunu fark etti. Çok susamıştı ve şansa bakın ki, baş ucunda duran su bitmişti. Mutfaktan inip su alması gerekiyordu. 

Oflayarak kapıya yöneldi. Kapının kolunu tuttu ve çevirdi. 

Ancak kapı açılmadı. 

Bir daha denedi, daha güçlü bir şekilde. Kolu hızla çeviriyordu ancak kapı açılmıyordu. Tüm gücüyle kapıyı ittirdi ancak açılmamıştı. 

" Abi, kapı açılmıyor! " James hiç kıpırdamamış, Albus' un duyamayacağı bir şekilde mırıldanmıştı. 

" Abi! " James' in yanına gitti ve onu omzundan tutarak sarstı. 

" Ne var? " 

" Kapı açılmıyor. " Uykucu James hala gözlerini açmamıştı.

" Ben ne yapayım? " 

" Kapıyı açar mısın? " 

" Hıhı. " Ardından uyumaya devam etti. 

" James, quidditch maçını kaçıracaksın. " Gözleri bir anda açıldı ve çevresine bakındı. 

" Quidditch maçı, kimle kim? " 

" Maç falan yok abi, sadece kapıyı açar mısın? " 

" Beni bunu için mi kaldırdın? " 

" Evet? " 

" Çelimsiz, kendin açamadın mı? " 

" Abi! " 

" Ne, yalan mı? Kapıyı bile açamıyorsun. " 

" Hadi abi hadi. " James sıcacık yatağından kalkmadan önce yastığına sarıldı. Hüzünlü bir şekilde konuştu. 

" Seni seviyorum yastık. Aramıza girmeyi asla başaramayacaklar. " 

" Vill' e onu yastıkla aldattığını söyleyeceğim. " James elini tehditkar biçimde salladı.  

" Seni yakarım Albus! "  

" Sabah sabah sizden ne bu çektiğim! " diye bağıran Lily olmasaydı, konuşmaya devam edeceklerdi.

Kızıl kız, sinirle yatağında doğrulmuş, kardeşlerine bakıyordu. 

" Bunca patırtı ne için? " İkisi de masumca başlarını öne eğdiler.

" Kapıyı açmak için. " 

" Kalkıp açın o zaman! Beni de uykumdan ettiniz. " Sonunda yataktan kalkmayı başaran James, kapıyı doğru yürüdü. 

Kapının kolunu sıkıca kavradı. 

" Şimdi kapı nasıl açılır sana öğreteceğim Al. " dedikten sonra kolu çevirdi. Ancak kapı milim açılmamıştı. 

" Yaa, çok iyi bir öğretmensiniz. " James' in kaşları çatılmıştı. 

Kolu çevirdi, bir daha. 

Bir daha.

Ve bir daha. 

Kapıyı ittirdi.

Ancak kapı açılmamıştı. 

Yattığı yerden onları izleyen Lily de onların yanına geldi. 

" Beceriksizler. " O da kapının kolunu çevirdi ancak kapı açılmadı.  

HARRY POTTER VE YENİLER İHTİYAÇ ODASINDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin