Tam kimse bana meydan okumayacak diye düşünürken... CozartFangirl bana meydan okudu! Kendisine teşekkür ederim. ( Fazla resmi oldu ya ) Eh, şuraya minik bir reklam da bırakayım, CozartFangirl ün Jily Letters' ı gayet güzeldi, tavsiye ederim!
Eveeet, başlayalım.
Kilit ekranım:
Ana ekranım:
Saçma ama
En sevdiğim shipler: Uzun bir liste sizi bekliyor, sadece Harry Potter' la sınırlı tutmadım.
Harry Potter; Hinny, Jily, Scorose, Ronmione, eskiden Harmione, Druna, Scorlily, Ronks... Ve kendi kurgum olduğundan elbette Peterola
Merlin; Mergana, Artwen
Librarians; Casstone, Flyeve
Poldark; Romelza
Karpatlar Şatosu (Jules Verne); Lakont
İlk izlediğim anime: Yok.
En sevdiğim anime: Doğal olarak yok.
En sevdiğim karakterler:
Harry Potter; Harry Potter, James Potter, Lily Potter, ihanet etmeden önce Peter Pettigrew, Sirius Black, Remus Lupin, Hermione Granger, Ron Weasley, Luna Lovegood... devamını yazsam çook uzar.
Merlin; Merlin, Arthur, Lancelot, Gwen, kötü olmadan önce Morgana.
Poldark; Demelza, Ross, Elizabeth ve bazen Francis.
Stepançikovo Köyü; Foma Fomiç. Ondan nefret ediyorum ama beni çok güldürüyor.
Modern Prometheus; Frankenstein. O... çok iyi birisiydi en başında.
En sevdiğim oyun: Yerden yüksek, saklambaç, ters seksek, çember, lastik (bilgisayar oyunu oynamadığımı belirteyim)
Görünüşüm: Bunu yapmak zorunda mıyız? Neyse. 1.69 um. Kumral, dirseklerimin biraz üstüne gelen düz saçlarım var ama ıslanıp kuruyunca acayip kabarıyorlar. Elamsı gözlerim var. Genelde normalden fazla açılıyorlar. Genetikten dolayı miyopim var, 2.5. Yani gözlük kullanıyorum. Fazla kilom yok. Bir tek benim bildiğim bir gamzem var. Yanağımda. Dudağımın yanında. Vampir dişlere sahibim, iki tane. Eh, bir de sivilceler.
Hayran olduğum yabancılar: Jules Verne ( adam bir deha ) Marie Curie, Irene Joliot, Pierre Curie
Meydan okuduklarım: ays0660bkts hermioneXXXpotterfan KitapDelisi0013 litstlg melody-chan96 Mrs_LilyPotter MrsSchreavee potterkafaduygu remCeylan7 Slytherininprensesi TheOnePotterhead yazaracemi eğer unuttuklarım veya daha önce yapmış olanlar varsa Özür dilerim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HARRY POTTER VE YENİLER İHTİYAÇ ODASINDA
FanficAlbus Severus Potter, James Sirius Potter, Lily Luna Potter, Hugo Weasley, Rose Weasley, Scorpious Malfoy, Teddy Remus Lupin... Onlar savaş sonrası nesildi. Yeni umutlar yeni nesille doğmuştu. Yeni mutlulukları da beraberlerinde getirdiler. Ancak...