SLYTHERİN YATAKHANESİ

205 11 8
                                    

Bu bölüm geçiş bölümü ama umarım beğenirsiniz. Açıkçası çok istediğim gibi olmadı ama...

Mcgonagall, yorgunlukla sandalyesine çöktü. Başı, çatlayacak gibi ağrıyordu. Gri Leydi ' yle aralarında geçen konuşmanın ardından sadece bir iki gün geçmesine rağmen unutulmuştu. Yani öğrenciler unutmuştu.

Müdür odasında, üst üste yığılmış kitaplara baktı. Ve sonra uyuyan portreler gözüne çarptı. Dumbledore ' un başı önüne düşmüş uyuyan portresine bakıp gülümsedi.

" Albus. " diye fısıldadı. Dumbledore başını kaldırıp Mcgonagall ' a baktı.

" Evet Minerva? "

" Korkuyorum. " Dumbledore ' un mavi gözleri kocaman olmuştu.

" Sen mi? "

" Her insan korkar demiştin bana, ben de korkuyorum. Anlattım sana, ondan hiçbir şey gelmedi. Patronus gönderdim ama, yok! " Dumbledore tam konuşacakken kapı yana savruldu.

Slughorn nefes nefesydi.

" Minerva... Slytherin...yatakhanesi...yok... oldu. "

" NE?! " Mcgonagall yaşına rağmen çevik bir hareketle Slughorn ' un kolundan çekip dışarıya çıkardı. Hızlı adımlarla Slytherin yatakhanesine gidiyordu.

" BANA NE OLDUĞUNU HEMEN ANLATIYORSUN!"

" Bir geldik ki yatakhane yok! Minerva, bana anlatmadığın bir şey var mı? Önce Gri Leydi, sonra yatakhanenin kaybolması... Ne oluyor? "

" Horace sus. Sadece sus. " Slytherin ' li öğrenciler, kapının olması gereken yerde toplanmışlardı.

Minerva öğrencileri yararak ilerledi ve kapı olması gereken duvarla karşılaştı. Dümdüz duvar...

Yanında duran Scorpius, Profesör' e döndü.

" Profesör, neler oluyor? Endişelenmeli miyiz? " Buz gibi bir sesle

" Susun, Bay Malfoy. " dedi. Elini duvarın üstüne koydu.

" İçeride birisi var mıydı? " Öğrenciler birbirlerine bakmaya başladılar.

" Arthur yok galiba! "

" Buradayım! " Mcgonagall oluşan gürültüden dolayı kulaklarını kapatıp bağırdı.

" SUSUN! " Öğrencilerin arasından çıktı ve arkada merakla beklenen profesörlere ilerledi. Hepsi, ama hepsi oradaydı.

" Diğer yatakhanelerdeki durum ne? "

" Hiçbir sorun yok. " diye yanıtladı Neville ve kendi kendine mırıldandı.

" En azından şimdilik. "

" Minerva neler oluyor? " Yaşlı cadı, Profesör' ün sorusuna cevap vermedi.

" Hogwarts 5. Derece alarm düzeyine geçsin. Neville ve Horace, benimle kütüphaneye geliyorsunuz. Slytherin öğrencilerini Hufflepuff Ortak Salonu' na götürün, orada kalacaklar. "

" Peki öğrencilere ne diyeceğiz? "

" Zamanı geldiğinde, ben her şeyi anlatacağım. Hiçbir şey söylemeyeceksiniz. " Daha fazla soru duymak istemediğinden Horace ve Neville ile kütüphaneye yürüdü.

Kütüphanenin kapalı ağır kapısını ittirdi. Etraf zifiri karanlıktı. Asasını çıkardı, köşede duran bir meşaleye dokundurdu.

" Lumos Maxilmauis. " Meşaleden bir ışık demeti yükseldi ve tavana ulaştı. Tavandan binlerce kola ayrılan merkeze...

HARRY POTTER VE YENİLER İHTİYAÇ ODASINDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin