Kapının ardında yüz kadar ölüm yiyen oturmuştu. Büyük bir salon, çepe çevre Voldemort resimleri, karanlık işaret ve ölen ölüm yiyenlerin resimleri ile cevriliydi. Salonun ortasında karanlık işaret yaratmislardi. James, Ted ve Arol, karanlık isaretin altında baygın yatıyordu. Ölüm yiyenler, damgalanan kollarını sonuna kadar açmıştı, sanki gerçek bir ölüm yiyen olduklarini gösterircesine. On iki ölüm yiyen ayağa kalktı. Çocukların hepsini karanlık isaretin altına oturttu. Sanki karanlık isaret, insanın enerjisini emiyordu. Bir süre sonra onlarda karanlık isaretin altında baygın bir şekilde yatiyorlardi. Ölüm yiyenler gülüp, konuşuyorlardı. Aralarında çok uzun zamandan beri bakanlık tarafından arananlarda vardı.
" Eğlenmeye ne dersiniz? " Salon kahkahalarla dolmuştu. Dokuz ogrenciyi dışarıya çıkardılar. Hepsi ayilmaya başlamıştı. Zaten asalari ellerinden alınmıştı, hiç bir şey yapamazlardi. Salonda cruciantus lanetleri yakalandı. Çocuklar debeleniyorlardi. Yorgun dusmuslerdi, isteseler bile karşı cikamazlardi. Ölüm yiyenler adeta daha fazla cruciantus laneti yapmak için yarisiyordu. Özellikle Potter' lara ve Weasley' lere daha çok lanet gonderiyorlardi. Çocuklar, çoktan kendilerini kaybetmişlerdi.
Profesörler, curcio seslerini duymaya başlamıştı. Kapalı olan kapıya geldiler. Üzerinde Voldemort' un resmi olan kapıya. Kapıyı paramparça ederek içeri girdiler. Ölüm yiyenler, merakla bu davetsiz konuklara baktı. Daha asalarini ellerine bile alamadan hepsine beden kilitleme büyüsü yapılmıştı. Önce çocukları en hızlı şekilde ihtiyaç odasından çıkardılar. Birkaç öğretmen Bakanliga cisimlendi. Harry ile birlikte bir çok bakanlık görevlisi ile döndüler. Ölüm yiyenler, Azkaban' a goturulduler.
Madam Popfrey, hastane kanadında dört dönüyordu. Teddy, başını çok fena çarpmıştı ve alnında derin bir yara izi vardı. James' ın her yerinde yaralar vardı. Diğerleri ise bir kaç kırık ve ezikle atlatmisti. Hastane kanadının kapısı şiddetle açıldı. İçeri bir çok kişi dolmuştu. Harry,
" James, Al, Teddy, iyisiniz. Çok şükür. " Ron, Rose' un yanına koşmuştu. Aileler gelmişti. Madam Popfrey her ne kadar tek seferde bu kadar ziyaretçi giremeyeceğini söylüyorsa da, onu takan yoktu. Herkes çocuğuyla ilgileniyordu. Hastane kanadının kapısı tekrar açıldı. Öğretmenler gelmişti öğrencileri ziyarete. Aileler, gönül rahatlığı ile dışarı çıktı.
" Yüreğimizi ağzımıza getirdiniz! "
" Ama doğru bir iş yaptınız, bir dahaki sefere bize haber verin." Sonra ogretmenlerde çıktı. Noel tatiline iki gün vardı. Yarını, hastane kanadında gecireceklerdi.
" Yarın noel tatiline çıkıyoruz! "
" Noelde Burda kalacak olaniniz var mı? " Hepsi hayır anlamında başını salladı. Hastane kanadından çıkmışlardı. Koridoru donerken Mcgonall ve Longbottom ' ın konuşmalarına kulak misafiri oldular.
" Minevra, ihtiyaç odasının kapatılacağı düşünülüyor. "
" Çok yanlış, istesek bile kapatamayiz. Ancak, sadece okul ogretmenleri için bir düzenleme yapabiliriz. İhtiyaç odasına Ariana' nın tablosundan girmişler. Eğer Ariana onları almazsa bir daha giremezler. "
" Peki Greyback' e ne oldu? "
" Kaçtı." Greyback kaçmış mıydı yani? Teddy, sinirle yumruklarını sıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HARRY POTTER VE YENİLER İHTİYAÇ ODASINDA
FanficAlbus Severus Potter, James Sirius Potter, Lily Luna Potter, Hugo Weasley, Rose Weasley, Scorpious Malfoy, Teddy Remus Lupin... Onlar savaş sonrası nesildi. Yeni umutlar yeni nesille doğmuştu. Yeni mutlulukları da beraberlerinde getirdiler. Ancak...