ORTAK SALONDA

337 31 2
                                    

Özellikle trendeki tartışmalardan sonra herkes birbirinden uzakta oturmuştu akşam yemeği için. Yatakhaneye gittiklerinde de bu durum devam etti. Gece yarısı herkes uyurken, Villa yataktan kalktı. Rose' u uyandirmamaya çalışıyordu ama Rose hiç uyumamisti. Villa, asasini eline aldı ve dikkatle kapıyı açıp dışarı çıktı. Sonra Rose, koşma sesleri duydu. Rose, Villa'nın nereye gittiğini merak etmişti. Hemen merdivenleri aşağıya indi. Fısıldayarak konuştu.
" Hey Albus, çapulcu haritasina ihtiyacım var. Albus uyan lütfen. "
" Ne var? "
" Albus uyan. " Albus, doğruldu.
" Çapulcu Haritasina ihtiyacım var. "
" Bekle biraz" Albus Fred' e döndü.
" Fred Çh yi ver."
" Çh mi o da ne öyle?"
" Şifreli konuşuyoruz Rose." Fred doğruldu ve yanyana duran iki yatağın arasından bir parsomen çıkardı. Rose a tam verecekken son anda vaz geçti.
" Neden ihtiyacın var? "
" Villa, dışarı çıktı. Nereye gitti onu öğrenmem lazım. "
Albus ve Fred hemen haritayı etkinlestirdi. Villa ' nın nereye gittiğini görünce Rose çığlık atmamak için kendini zor tuttu.
" Ne yapıyor bu kız deli mi? "
" Kendini okuldan attirmaya çalışıyor galiba. " Villa, şu anda ihtiyaç odasına girmeye çalışıyordu. Ve Mcgonall' ın kesin talimatı vardı. Eğer oraya giren biri görülürse başına çok büyük cezalar gelecekti.
Sabah kahvaltıya inen Villa' nın gözlerinın altında mor halkalar vardı. Rose, Albus ve Fred, Villa' nın karşısına geçip kısık sesle konuşmaya başladılar.
" Villa dün gece ihtiyaç odasına gittiğini biliyoruz. "
" Neden gittin oraya? "
" Yapmam gereken bir şey vardı. "
" Ya yakalansaydin. "
" Ama yakalanmadım. "
" Villa, sana neler oluyor? "
" Sadece hatırladım. "
" Neyi? "
" Anlatamam."
" Villa, artık eski sen değilsin."
" Öğlene kadar eski halime dönerim. Beni o zamana kadar rahat bırakın lütfen. " Çaresizce buna uydular.
Victorie' nın de gözlerinin altında mor halkalar vardı ve gözleri kızarmıştı. Yemek boyunca Teddy' ye baktı durdu. Teddy gormezden gelsede dayanamiyordu. Gidip boynuna atlamak istiyordu. Sonunda Victorie' nın ondan vazgeçmeyeceğini anlamıştı. Geriye tek bir yol kalıyordu. Onu istemesede uygulamak zorundaydı.
Jamesler de kafa kafaya vermiş, sanki birşeyler planlıyordu. James dalgindi.
" Bunu gerçekten yapacak mıyız? "
" Eğer doğru şekilde yaparsak başarabiliriz. "
" Bu çok tehlikeli. Ama bugüne kadar tehlikesiz ne yaptık ki! " Hepsi Den' ın bu sözüne güldü.
" Yarın başlıyoruz o zaman. " Hepsi masadan kalktı ve bir sonraki dersleri için hazırlanmaya gittiler.
Teddy, iksir dersi için zindanlara gidiyordu. Önündeki kıza seslendi.
" Hey Lein! " Lein hızla arkasını döndü ve ona gülümsedi.
" Yardımına ihtiyacım var."

HARRY POTTER VE YENİLER İHTİYAÇ ODASINDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin