Harry, masasının üzerine bıraktığı dosyayı eline aldı. Gece yatmadan önce onlarca kez okumuştu. Ancak hala aklına takılan noktalar vardı. Aslında dikkatli inceleyince, tehlikeli bir görev olduğu açıkça belli oluyordu. Ginny ise bunun kızları için mükemmel olacağını söylemekte ısrarcıydı. Bugün dördü muggle kafede buluşup konuyu enine boyuna tartışacaklardı.
----------------------------------
Kahvaltıya inmiş herkes neşelice konuşuyordu. Rose, yan yana oturan ve fısıldaşan James ve Villa' ya baktı. Merak, aç bir kurt gibi içini kemiriyordu. Acaba ne yapmışlardı? Üstelik gece geç saatlerde dönmüşlerdi. Hiç bir şey gözünden kaçamazdı Rose' un. Villa' nın boynundaki küçük ancak henüz kabuk bağlamış yara da hemen dikkatini çekti. Yaranın durumu, bir kaç saat önce olduğunu gösteriyordu. En sevimli haliyle, hiç bir şeyden haberi yokmuş gibi sordu.
" Boynuna ne oldu Vill? " Villa hemen elini boynuna götürdü. Yara... Dün gece olmuştu, ağaçtan inerken.
" Yara... dün gece oldu. Kalkarken ayağım takıldı ve düştüm. Boynumda, masanın kenarına sürtünce böyle oldu. "
" Ne için kalkmıştın gece gece? "
" Kendimi çapraz sorguya alınmış gibi hissettim. Bu arada Albus ve Astara nerde?" Rose gülümsedi. Demek konuyu kapatacaklardı. Nasıl olsa öğrenirim, diye düşündü. James' in kaşları çatıldı.
" Gerçekten neredeler? "
----------------------------------
Albus, Astara' yı omuzlarından sarstı. Daha birkaç dakika önce birlikte neşeyle konuşarak yemeğe gidiyorlardı. Koridorun ortasına geldiğinde Astara yere çökmüş ve öylece kalakalmıştı. Gözleri buğlanmış, bağdaş kurmuştu. Albus Astara' yı tekrardan sarstı.
"Astara! Beni duyuyor musun? Kendine gel. " Astara donuk sesiyle konuştu.
"Villa." Albus' un kafasına bir anda dank etti. Astara kehanet görüyordu!
" Ne olmuş Villa' ya? "
" Kara ruhsuz gölgeler üstünde, üstümüzde. Leydi çok tehlikeli, zarar vermeye geliyor. " Astara biraz durduktan sonra heceleyerek konuştu.
" Karanlık gölgeler Villa' nın üstünde çünkü Villa bir Villi. " Albus dondu kaldı. Bu... Olabilir miydi? Villa' nın kehanetleri hiç boşa çıkmazdı. Bu, kanıtlanmıştı.
" Se-sen emin misin? " Astara gözlerini kapattı ve başını arkaya eğdi. Bayılıyormuş gibi olduğunda Albus onu tuttu. Kendine gelmeden önce mırıldandı.
" Leydi başkan seçilecek. " Astara birkaç saniye hareketsiz kalınca Albus telaşlandı.
" Astara! Beni duyuyor musun? " Astara' dan cevap gelmedi. Albus kızı şiddetle sarsmaya başladı. Kızın uyanmaması üzerine Albus bir muggle filminde gördüğü yöntemi uygulamaktan çekinmedi.
"Agumenti! " Su hızlıca Astara' nın yüzüne çarptı. Bu onu uyandırmalıydı.
" Albus ! " Astara ellerini sudan korunmak için yüzüne koydu. Albus küçük bir büyüyle Astara' nın üstünü kuruttu.
" Merlin' e şükürler olsun ! İyi misin Astara? "
" Iyiyim de, bana ne oldu? " Albus biraz durup çevresine baktı. Kimsenin olmadığını görünce gülümsedi.
" Kehanet. "
" Ne dedim? " Koridorda duyduğu ayak sesleri onu durdurdu. Şimdi söyleyemezdi.
" Salonda konuşuruz. Diğerlerinin de bilmesi gerek. " Astara, Albus' un koluna girdi ve hızlıca salona gittiler.
---------------------------------
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HARRY POTTER VE YENİLER İHTİYAÇ ODASINDA
Fiksi PenggemarAlbus Severus Potter, James Sirius Potter, Lily Luna Potter, Hugo Weasley, Rose Weasley, Scorpious Malfoy, Teddy Remus Lupin... Onlar savaş sonrası nesildi. Yeni umutlar yeni nesille doğmuştu. Yeni mutlulukları da beraberlerinde getirdiler. Ancak...