Mcgonagall, masanın çevresinde oturan ve hafif tedirgin olan çocuklara baktı. Yanında duran Aritmansi Profesör' ü, gözlüklerini ittirdi ve çantasından pergel, cetvel ve bir sürü şey çıkardı. Önündeki Hogwarts Haritası' na bakıyordu.
Mcgonagall derin bir nefes aldı.
" Hogwarts, hepimizin bildiği gibi sınırsız ve uçsuz bucaksız bir yer. Gizli kalan bir şeyler var burasıyla ilgili. Sırlar Odası' ndan bile daha tehlikeli, daha önemli ve daha gizli kalmış bir şey.
En iyisi, en başından anlatmak.
Helga Hufflepuff, Rowena Ravenclaw, Salazar Slytherin ve Godric Gryffindor bu okulu inşa ettiklerinde bir şeylerin eksik olduğuna karar verdiler. Bu okul, sadece duvarlardan oluşmamalıydı. Cansız taşlar olmamalıydı. Kısa ömürlü olmamalıydı. Binlerce yıl boyunca kullanılmalıydı. Ve sürekli tehditler geliyordu. Okulun yıkılacağı, lanetleneceği...
Bu yüzden de Ravenclaw, kadim bir büyü kullanarak Hogwarts' a bir ruh vermeye karar verdi. Bu büyü, Eski Din' den kalma. Yani ilk büyücülüğün ortaya çıktığı zamanlardan kalma.
Slytherin de Ravenclaw' ı destekledi ve en sonunda kabul edildi. Hogwarts' ın bir ruhu olacaktı. Her şeyi anlamanız için büyüyü biraz anlatmam gerekecek.
Hogwarts' ın Büyücülük Savaşları boyunca bu kadar kolay bir şekilde yeniden inşa edilmesinin, hiç kimsenin onu tam olarak keşfedememesinin sırrı buydu. Bu büyüyle, Hogwarts binası ve bir insanın ruhunu birbirine bağladılar. Ruh var olduğu sürece Hogwarts asla yıkılmayacaktı. Ve Hogwarts var olduğu sürece ruh da var olacaktı. Ancak bu büyünün, her büyüde olduğu gibi tek bir zayıf noktası vardı. Ruhun hapsolduğu beden, her sene okullar açılmadan bir hafta önce Hogwarts' a gelir ve sadece ruhun bildiği bir yoldan Hogwarts' ın kalbine iner. Orada ruh, tekrardan enerjisini okula verir ve aralarındaki bağ yenilenir. Ruh, gücünü Hogwarts' tan ve içindeki büyü enerjisinden alır. Bütün bir yıl boyunca o enerjiyi depolar ve okul zayıfladığında ona eski gücünü verir.
Hufflepuff, merhametli bir insandı. Bitkilerle ne kadar ilgilendiğini herkes bilirdi. Bir gün, başka endemik bir bitkiyi aramaya çıkmışken çalıların ardında bir muggle' a rastladı.
Harap olmuş üstü başı, zekayla parlayan gözleri... Bitkiyi unuttu ve muggle' ın elinden tutarak Hogwarts' a getirdi.
Slytherin, böyle bir yere muggle getirdiği için çılgına döndü ama Gryffindor ve Ravenclaw onu sakinleştirdi.
Asıl kavga, Hufflepuff muggle' ın Hogwarts' ın ruhu olmasını istediğinde çıktı.
Salazar, böyle yüce bir yerin ruhunu aşağılık bir muggle' ın taşıyamayacağını söyledi.
Uzun uğraşlar sonucunda bir şekilde Salazar ikna edildi. Nasıl oldu, bilinmiyor ama Ravenclaw orta yolu bulmuştu.
Kadim büyüyle muggle' ın ruhunu okulla bağladılar.
Hogwarts' ın kalbine, Hogwarts Üçgeni' nden ulaşılıyordu.
Sürekli muggle ve Slytherin kavga ediyordu. Slyherin fikrini değiştirdi ve Sırlar Odası' nı inşa etti. Muggle' ı öldürecekti. Ama karanlıkta kalan bir nokta var, o da Basilikslerin sadece karanlık büyüyle var olabileceği ve tek bir kişinin bunu asla yapamayacağıydı. Slytherin mutlaka destek almış olmalıydı ama bu, asla öğrenilemedi.
Bunun yanı sıra, eski hikayelerden bazıları Hufflepuff ve muggle'ın birbirlerine aşık olduğunu söyler.
Hufflepuff ölünce muggle ortadan kayboldu ve sadece yılda bir hafta, bağı yenilemek için geri geldi. Yüzyıllardır bu böyle. Ne beden ne de ruh değişti.
Ama şimdi... O muggle bu yıl gelmedi. Hogwarts zayıflıyor ve... Ruh ölüyor.
Ruh ölürse Hogwarts olmayacak.
Yok olacak.
Eski bir kehanet,
" Hogwarts Üçgeni, büyücülük dünyasını kurtaranların soyu tarafından yeniden açılacak. " der.
O muggle' ı bulup, buraya getirmeli ve Üçgeni açmalısınız. "
" Profesör... Biz bunu nasıl yapacağız? "
" Muggle' ı bulmak çok zor olmayacaktır, asıl zorluk sonra başlayacak. Büyük bir ihtimalle hafızasında sorun çıkacak. Üçgeni siz açmak zorunda kalacaksınız. Ama üçgenin nerede olduğu bilinmiyor. Belki siz bulabilirsiniz. " Aritmansi Profesör' ü şaşkınlıkla baktı.
" Üç yer... " Hızla kalemini çıkardı ve dinlemeye başladı.
" İlk yer, Büyük Salon. " Kocaman bir noktayı, Büyük Salon' un üstüne koydu.
" İkincisi, Hufflepuff Ortak Salonu... Ve üçüncüsü, İhtiyaç Odası. " Profesör şaşkınlıkla Mcgonagall' a baktı.
" Bu da senin işin. "
" Merlin! " Hızlı hızlı karalamaya başladı. İhtiyaç Odası' nın bu zamana kadar göründüğü yerleri hesaplıyordu. Ve en sonunda bir şeyi fark etti. İhtiyaç Odası ne kadar yer değiştirirse değiştirsin hep bir yer ortada kalıyordu, Mızmız Myrtle' ın Tuvaleti... Yani Sırlar Odası' nın girişi...
Mcgonagall zorlukla yutkundu.
" Sırlar Odası' nı onlar inşa etti. Kalbi korumak için Basiliks' i beraber yarattılar ama Slytherin onu kara büyüyle eğitti. İnanılmaz... "
" Bizi Sırlar Odası' na sokmayı düşünmüyorsunuz herhalde? "
" Tam da onu düşünüyorum. "
" Merlin! Minerva bunu yapamazsın! "
" Öncelikle muggle' ı bulacaksınız. "
" Minerva! "
" Bu yapılamak zorunda Horace! Muggle' ı bulmak için acil durum programını kullanacağız. Aynı üçgeni uzatacağız. Üçgen öyle büyüyecek ki, en sonunda tam ortada Hogwarts kalacak. Üçgenin üç köşesi, olabileceği yerler. " Kalem hızla kalkıp inmeye başladı.
" İlki Egeskov Şatosu (Danimarka). İkincisi, Hochosterwitz Şatosu. Üçüncüsü Chillon Şatosu (İsviçre)... "
" En kolay gidilebilecek olan Avusturya... Avusturya' ya gidiyorsunuz çocuklar! " Her şey o kadar hızlı gelişmişti ki! Ne olduğunu anlayamamışlardı.
Ama kader, bir kez ağlarını örmeye başlamıştı, kurtuluş yoktu.
--------------------
Yukarıda geçen bütün şatolar, gerçekten vardırlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HARRY POTTER VE YENİLER İHTİYAÇ ODASINDA
FanfictionAlbus Severus Potter, James Sirius Potter, Lily Luna Potter, Hugo Weasley, Rose Weasley, Scorpious Malfoy, Teddy Remus Lupin... Onlar savaş sonrası nesildi. Yeni umutlar yeni nesille doğmuştu. Yeni mutlulukları da beraberlerinde getirdiler. Ancak...