Ginny evin kapısını dikkatlice açtı. Gelen Harry' di. Harry içeri girdikten sonra Ginny kapıyı hızla kapattı. Ancak ikisinin de gözünden kaçan ufak bir böcek eve çoktan girmişti bile.
Teddy ve Victorie salonda oturmuş evlilik hakkında konuşuyorlardı.
" Ted, şimdi biz evlenince bizim kendimize ait bir evimiz olacak değil mi? "
" Evet."
" Hıı peki o ev nerde olabilir?"
" Bilmem. "
" Ted ne oldu sana çok dalgınsın.""Kehanet hakkında düşünüyordum." Victorie sıkıca Teddy' ye sarıldı.
"Bir şey olmayacak Ted. Seni asla bırakmam. " Teddy yavaşça Victorie' nin saçlarını okşamaya başladı. "
Yemek masasında
"Eee hayatım, bugün işler nasıl gitti?" Ginny Greyback hakkında daha fazla bilgi almak istiyordu. Harry de bunu fark ederek detayla anlatmaya başladı.
"Bugün gerçekten çok yoğun bir gündü. Greyback' in Azkaban' dan firarından sonra bir grup seherbaz Azkaban' a gitti. Hasarları düzelttiler ve koruma büyülerini arttırdılar. Sonra bütün gazete ve dergilerde ilan verildi. Greyback hakkında bize somut bilgiler veren kişiler ödüllendirilecek. Ama henüz hiç bir geri dönüş yapılmadı. Seherbaz ekipleri durmadan Greyback' i arıyor. (Harry Teddy ve Victorie' ye döndü) Merak etmeyin, kimseye bir şey olmayacak. " Harry herkesi bir şey olmayacağına inandırmasına rağmen kendisi bile inanmıyordu söylediklerine. Görücü gözü olan kişilerin bulundukları kehanetler genelde doğru çıkardı ki Astara' nın kehanetleri daha önce doğru çıkmıştı.
"Ben kazandım!" Victorie avazı çıktığı kadar bağırmıştı. Yemekten sonra Ginny' nin yeni keşfettiği bir muggle oyunu olan tombalayı oynuyorlardı. Victorie bu oyunu ilk defa oynuyor olmasına rağmen hemen kapmıştı.
Masanın altındaki böcek Victorie' nin mutlulukla parlayan gözlerine baktı. Eğer planını uygulayabilirse... Victorie' nin gözleri böyle mutlulukla parlayabilecek miydi?
Tombala oyunundan sonra Ginny' nin zoruyla James, Lily ve Albus yataklarına çekildiler. Erkenden yatma gibi bir alışkanlıkları olan Horace ve Hannah' da çocuklarla aynı zamanda uyumuşlardı. Ginny kapanan gözlerine inat salonda oturuyordu. Harry karısının bu inadına güldü.
"Hadi yat hayatım." Ginny inatla oturmaya devam etti. Harry en sonunda yatmak istediğini söyledi. Bu sefer Ginny tek kelime etmeden yukarıya çıktı.
Teddy ve Victorie salonda yalnız kalmışlardı. Biraz oturup konuştuktan sonra Victorie Teddy' yi susturdu.
"Hadi artık yat Teddy."
"Sen yatmayacak mısın?"
"Uykum yok, kitap okuyacağım."
"Tamam bende seninle oturayım." Victorie ses tonunu sertleştirerek konuştu.
"Ted şimdi yukarıya çıkıyor ve uyuyorsun. Bende birazdan gelirim." Teddy istemeye istemeye yatak odasına geçti. Yatağına yatsa da, aklı Victorie' de kaldığı için uyuyamadı.
Victorie sayfayı çevirdi. Sonunda yeni bölüme geçmişti. Uyumamaya çalışıyordu ama gözleri çoktan kapanmıştı bile...
Gece yarısı, dolunay bulutların arasından yükseldi ve bütün gücüyle parladı. Dolunayın parıltısını gören böcek hemen masanın altından çıktı. Böcek bir anda Greyback' e dönüştü. Ardından da gözünü kan bürümüş bir kurtadama... Kurtadam uyuyan Victorie' nin üzerine atladı ve boynunu bütün gücüyle ısırdı. Victorie çığlıklar atarak tepinmeye başladı...
Alt kattan gelen çığlıkları duyan ilk Teddy oldu. Asasını yanına aldı ve en kötüsünü kafasından atmaya çalışarak aşağıya koştu. Bu arada evdeki herkes uyanmıştı. Ginny hemen kalkıp çocukları odalarına kilitledi. Teddy kurtadamı onlar gelene kadar bayıltmıştı. Harry hemen seherbaz ekiplerine haber verirken Teddy kanlar içindeki Victorie' ye baktı. Victorie nefes almıyordu... O anda her şeyi unuttu. Sadece Victorie' yi kucağına aldı ve koşarak dışarıya çıktı. Cisimlenme alanına bir kaç saniye içinde varmıştı. Bütün düşünceleri aklından uzaklaştırdı ve Saint Mungo' ya cisimlendi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HARRY POTTER VE YENİLER İHTİYAÇ ODASINDA
Fiksi PenggemarAlbus Severus Potter, James Sirius Potter, Lily Luna Potter, Hugo Weasley, Rose Weasley, Scorpious Malfoy, Teddy Remus Lupin... Onlar savaş sonrası nesildi. Yeni umutlar yeni nesille doğmuştu. Yeni mutlulukları da beraberlerinde getirdiler. Ancak...