Cho, bir odaya giren Ginny'ye bir eline doladığı saçlarını çektiği Lily' ye şaşkınlıkla baktı. Ginny hızla kadına yaklaştı ve okkalı bir yumruğu suratına indirdi. Lily' yi kolundan çekti ve arkasına aldı. Yerde yatan kadına nefretle baktı.
" KIZIMA DOKUNMA SENİ SÜRTÜK! " Cho dudağındaki kanı sildi.
" Bu kadar çabuk geleceğini düşünmemiştim Ginny. " Anne, bir an bile tereddüt etmeden asasını çocuklarına zarar veren çocuğa doğrulttu.
Lily, yere düşen telefonu aldı ve abilerinin yanına koştu. Hızla numarayı çevirdiler.
" Senin canını çok fena yakacağım! " Ayağa kalktı ve düşen asasını aldı.
" Tabi önce ben yakmazsam. Expelliarmus! " Ginny kolaylıkla savuşturmuştu.
" Protego! Unutma, senden daha güçlüyüm. Hiç şansın yok. "
" Sen öyle san, Elektico! " Ginny eğilerek lanetten kurtuldu. Kızıl saçlarını kıl payı geçmişti. Hiç zaman kaybetmeden Cho' nun kolunu nişan aldı.
" Sectusempra! " Kadının kolunda derin bir yara açıldı. Kolundan fışkıran kanı, kadının çığlıkları takip etti. Eliyle kolunu tuttu ve uzağa fırlayan asasına baktı.
Ginny tehditkar biçimde asasını kadına doğrultmuştu.
" Çocuklarıma zarar vererek hayatının hatasını yaptın. " Tam o sırada zaten kırık olan kapı, daha da derin bir darbe aldı. Harry ve Bakanlık' tan birkaç seherbaz gelmişti.
" Harry, aşkım! " diye bağırdı Cho. Ginny tiksinen bir ifadeyle kadına baktı.
" Bu kadın bana zarar vermeye çalıştı! " Ona yaklaşan seherbazlara bağırdı.
" ÇOCUKLARIMI KORUDUM BEN! "
" Harry onu dinleme! Bu kadını tutuklamalarını söyle onlara! " Harry' nin yeşil gözleri boş boş bakıyordu.
Ve Ginny, gözlerin kahverengileştiğini fark etti.
" Tutuklayın. "
" SENİ ADİ SÜRTÜK! HARRY' YE BÜYÜ YAPTIN! " Kızıl kız, Cho' nun üzerine atlamak istediğinde seherbazlar onu tutmuşlardı.
Şimdi her şey netleşmişti.
Sonra Cho, Ginny' ye acır gibi baktı.
" Ah ne yazık... " Sonra, bir köşede olup biteni soluksuz izleyen çocuklara döndü.
" Sizi annenizden ayırmak istemem... Harry, onlara çocukları da tutuklamalarını söyle. "
" Hayır hayır hayır... " Yeşil gözlerin tekrar kahverengiye dönmesiyle Harry konuştu.
" Tutuklayın. "
" Harry! Bana bak Harry! " Harry' nin boş bakışları Ginny' ye döndü.
Anne, en içten gülümsemesiyle ona baktı.
" Harry, ben Ginny. " Adam tepkisizdi.
Seherbazlar çocuklarını tutarken kızıl kız hızla düşünüyordu.
Okul yıllarında yapılan büyüleri düşünüyordu.
Amortentia... Eğer gerçekten aşıksa bozuluyordu. Evet, Cho Amortentia kullanmamıştı, İmperio gibi bir şeydi. Ama kadının yasaklı bir lanet kullanmayacağını biliyordu.
Aklına gelen tek şey, çok eski bir iksirdi. Bir defasında Kütüphane' nin yasaklı bölgesine girdiğinde bir kitapta görmüştü.
İksir, kurbanının aklını neredeyse tamamen etkisiz bırakıyor ve İmperio gibi her isteneni yapıyordu. Diğer bir yandan, Amortentia gibi kişiyi aşık ediyordu.
Belki...
Bir ihtimal...
Zaten Ginny Weasley olduğu için onu sıkı tutmayan seherbazlardan sıyrıldı ve Harry' ye doğru koştu.
Eski kocasına sımsıkı sarıldı ve dudaklarını birleştirdi.
Başta tepkisiz olan Harry, sonradan kendine geldi ve ellerini beline doladı.
" Ne oldu bana? " Ginny Cho' yu işaret ederek Harry' nin kulağına bildiği her şeyi fısıldadı.
Ginny' nin her kelimesinde Harry' nin kaşları biraz daha çatılıyordu.
----------------------------
" BUNU BANA YAPAMAZSINIZ! " Cho, avazı çıktığı kadar bağırıyordu. Bir aylığına, Azkaban' a konacaktı.
Ayrıca Harry, Cho Azkaban' a girdiğinden bütün suçu kadına yükleyerek tazminat vermeksizin boşanabilecekti.
" Evet, bundan da kurtulduk! " Ginny ellerini çırptı.
" Hazır gelmişken yeniden evlenmeye ne dersin Ginny? "
" Üzgünüm Bay Potter, aklımdan çıkmayan birisi var. " Ellerini göğsünde birleştirip iç geçirdi.
" Yaa? " Harry' nin tek kaşı havaya kalkmıştı.
İkisi de güldüler.
----------------------
Harry ve Ginny yeniden evlendikten sonra hemen St. Mungo' ya gelmişlerdi. James suratını ekşitmiş bir şekilde tavanı seyrediyordu.
Lily' nin koluna minik bir pansuman yapılmış, en az zarar gören Albus' un ufak tefek yaralarına iksir sürülmüştü.
Sadece James, o gece St. Mungo' da kalmak zorundaydı.
Harry ve Ginny gelince, Molly Lily ve Albus' u kovuğa götürmüştü.
Bu şekilde ilk göz ağrıları ile yalnız kalabilmişlerdi.
James' in yanındaki koltuklara oturdular.
" Biliyor musun Jamie, aynısı babanın da başına aynı şey gelmişti. "
" Gerçekten mi? "
" Evet. Quidditch oynarken süpürgeden düşmüştüm ve kolumun sadece bir kemiği kırılmıştı. Lockhart, lanet olası büyüyü yanlış yaptı ve kolumdaki bütün kemikler kayboldu. İğrenç bir iksir içirdiler. "
" Hem de ne iğrenç bir iksir! " diyerek onayladı James.
Mutluydular tekrardan.
-------------------
Genç adam, nefesinin kesildiğini hissetti. Gömleğinin düğmesini açtı ancak fayda etmedi. Göğsü hızla inip kalkıyordu.
Ayaklarının yerden kesildiğini hissetti.
Derin derin nefes almaya çalıştı.
" Sakin ol, sakin ol. " Bir-iki dakika sonra nefesi açılmıştı.
Duvara tutunarak çöktüğü yerden kalktı.
Son zamanlarda sürekli böyle oluyordu.
Henüz, üzerinde durmuyordu.
Ama sonuçları çok büyük olacaktı.
Sizce bu kim?
Yorumlarınızı bekliyorum!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HARRY POTTER VE YENİLER İHTİYAÇ ODASINDA
FanfictionAlbus Severus Potter, James Sirius Potter, Lily Luna Potter, Hugo Weasley, Rose Weasley, Scorpious Malfoy, Teddy Remus Lupin... Onlar savaş sonrası nesildi. Yeni umutlar yeni nesille doğmuştu. Yeni mutlulukları da beraberlerinde getirdiler. Ancak...