Rose, başını yastığa yasladı. Ciddi ciddi Scorpius' un dediklerini düşünüyordu. Etkilenmişti işte, hem de daha önce etkilenmediği bir şekilde. 'Sabah olunca anneme mektup yazarım, sorunumu anlatırım.' diye düşündü. Başını iyice yastığa gömdü ve gözlerini kapattı. Kapatır kapatmaz Scorpius' un canlı, mutlulukla dolu gülümsemesi gözlerinin önüne geldi. Kısa bir süre için bu görüntüye kendini kaptırdı, hafifçe gülümsedi. Ne yaptığının farkına varınca hemen gözleri açıldı. 'Keçileri kaçırıyorum galiba.' diye düşündü. Yatağında ters tarafa döndü. Bir anda parlayan bir çift gözle karşılaştı.
"Vill, uyumadın mı?"
"Bir insan gözleri açık uyuyabilir mi allasen?"
"Tamam tamam. Niye uyumadın, ne oldu?"
"Sen niye uyumadın?"
"Önce ben sordum ve dürüst bir cevap istiyorum."
"Sende dürüst bir cevap verirsen."
"Hadi hadi biz de çok merak ettik." Rose yatağından doğruldu, Villa' da arkasını döndü.
"Lily ve Astara size hiç yakıştıramadım. İnsan ablalarını dinler mi hiç?" Lily ve Astara birbirlerine baktılar.
"Siz bize örnek oluyorsunuz."
"Allah allah, demek öyle küçük hanımlar!"
"Öyle."
"Her neyse, niye uyanıksın Vill?"
"Hadi söyle Vill, hem bak yalnızız."
"James' le buluşacaktım, saatin gelmesini bekliyorum. Siz fark etmeyesiniz diye özellikle geç saatte istedim." Rose gülümsemesini zorla bastırdı.
"Bizde merak ediyorduk, acaba gece gece ne yapıyorsunuz diye." Villa Rose' un imalı sesinden bir anlam çıkartamayınca kaşları çatıldı.
"Ne yapıyor olabiliriz ki?"
"Eh orası da bizi aşıyor. Ama gece gece herkesten kaçarak yapabilecekleriniz sınırlı. Yani fazla ileri gitmeyin." Villa hızla yastığı kavradı ve Rose' a fırlattı.
"Sapıksın sen Rose!"
"Şimdiden söyleyeyim, James kadar değil."
"Sende yakında birisiyle çıkarsın, gör o zaman sen!"
"Ben şu anda sadece derslerime ve arkadaşlarıma odaklandım. Kısa zaman içinde düşünmüyorum."
"Yakında biri de senin aklını başından alır, benden söylemesi. O kişi hakkında hepimizin tahmini ortak değil mi kızlar?"
"Öyle Vill. Sonuçta, Rose' un başını döndürecek kişiler sınırlı..."
"Bu şahsın en önemli özelliği?" Villa hiç tereddütsüz cevap verdi.
"Bembeyaz saçları olan bir şahıs." Rose 'bembeyaz saç' kısmından sonrasına dikkat etmemişti. Etkilendiği o kadar mı belli oluyordu? İnkar yiğidin kalesidir sözüne uyarak hemen savunmaya geçti.
"Yok canım! Dünyada başka erkek mi kalmadı?"
"Senin gözünde öyle Rosie."
"Scorpius' tan bahsederken bile gülümsediğinin farkında mısın?" Astara fark ettiği küçük detayla, Rose' un kendini daha çok zorlamasına sebep olmuştu. Utanan ve saklamaya çalışan kişilere özgü gülümsemeyi yüzünden silmek insan için imkansız gibiydi. Ne kadar kendini zorlarsa zorlasın yanaklarını sıktığından kendini tuttuğu belli oluyordu.
"Üff, boş verin beni! İyice dedikoduculara döndük. Kızlar siz niye uyumadınız?"
"Kaçma kuzen, önce sen."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HARRY POTTER VE YENİLER İHTİYAÇ ODASINDA
FanfikceAlbus Severus Potter, James Sirius Potter, Lily Luna Potter, Hugo Weasley, Rose Weasley, Scorpious Malfoy, Teddy Remus Lupin... Onlar savaş sonrası nesildi. Yeni umutlar yeni nesille doğmuştu. Yeni mutlulukları da beraberlerinde getirdiler. Ancak...