Ikinci sınıf öğrencileri, ağır adımlarla iksir sınıfına yürüyorlardı. Hepsinin gözlerinden uyku akıyordu adeta. Hugo uyku ile uyanıklık arasında gidip gelerek yürüyordu.
" Sabahın köründe ne aciliyeti bu böyle! Ne olacak ders zamanında yapsalar konuşmalarını! Ben sizin aciliyetinizi..."
" Yavaş Hugo yavaş! " Lily, Hugo' nun cümlesini tamamlarsa pek güzel şeyler söylemeyeceğini biliyordu. Adımlarını sıklaştırarak iksir sınıfında en ön yeri kaptılar. Üç kişi, iki kişilik sıraya kolaylıkla sığdılar çünkü sıralar iki yedinci sınıf öğrencisinin yan yana da oturabilmesine izin veriyordu. Bütün binalar, küçücük iksir sınıfına sığdığında her taraftan yakınmalar duyuluyordu. Slughorn sınıfa girince bütün sesler kesildi.
" Evet öğrenciler, yol açın bana! " Slughorn bunu söyledikten on dakika sonra masasına ulaşabilmişti anca. Sessizlik tekrar sağlanınca konuşmaya başladı.
" Sihir Bakanlığı' nın Eğitim Dairesi' ne bağlı olan Iksirler Kurulu, bütün dünya çapında büyük okullardan seçilen ikinci sınıf öğrencilerinin katılacağı " özgün bir iksir yaratma " adı altında bir yarışma düzenledi. Buraya hepinizi bizim okulumuz için seçilen kişileri açıklamak için geldik. Bu iki kişiyi seçerken iksir, bitki bilim ve sihirli yaratıklar derslerinin çok iyi olmasına dikkat ettik. Lily Luna Potter ve Hugo Weasley, bu görev için siz seçildiniz. " Ravenclaw öğrencilerinin tarafından birisi itiraz etti.
" Yağcılar! Soyadları Potter ve Weasley diye seçtiniz onları! "
" Bayan Chang , sözlerinize dikkat edin. "
" Yeteneklileri değil, şöhretlileri seçiyorsunuz! "
" Bayan Chang, iki hafta cezalısınız. " Chang, protesto edercesine sınıfı terk etti. Astara, arkadaşlarına sıkıca sarıldı.
" Tebrikler! Sizin adınıza çooook sevindim. " Lily ve Hugo cevap veremeden Astara gitmek zorunda kaldı.
" Hepinize geldiğiniz için teşekkür ederim. Şimdi herkes kahvaltıya geçebilir. Lily ve Hugo, siz kalın. " Astara, arkadaşları adına çok mutluydu ama şimdi yanlız kalmıştı. " Neyse, Albuslarla takılırım bende, hem müjdeli haberi de veririm. " diye düşündü kendi kendine.
Lily ve Hugo, Slughorn' la iksir sınıfında yalnız kalmıştı. İkisi de, omuzlarına yüklenen bu görevi yeni yeni anlamaya başlıyorlardı. Sıfırdan bir iksir yaratmak... Onları gerçek anlamda zorlayacaktı. Slughorn ellerini çırptı.
"Sizi tebrik ediyorum! Ama üstünüze ne kadar ağır bir yük bindiğinin farkındasınız diye umuyorum. Detaylara inelim!" Slughorn, bir düzine kağıdı onların önüne sürdü.
"Bu ka-a-ag-g..."
" Kağıt profesör, kağıt. "
" Kag, kah.. Evet, işte o dediğinden. " Lily ve Hugo' yı istemsiz bir kahkaha aldı. Slughorn' un yüzü hemen asıldı.
" Ne yani bu kadar komik mi? " Ikisi de kahkahalarını zorlukla durdurup konuştu.
" Evet!"
" Neyse, biz konumuza geri dönelim. Önümüzdeki şeylerde bütün koşullar, izlemeniz gereken adımlar gibi pek çok kural ve tavsiye belirtilmiş. Bunlara uymanız size artı puan kazandıracaktır. Ayrıca bizler size sadece konu seçme konusunda yardımcı olabiliriz. Her şeyi kendiniz yapmalısınız. Bunu asla unutmayın. En fazla malzeme temininde yardım alabilirsiniz. Bu en önemli kural. Şimdi konunuzu ne yapmak istiyorsunuz? Gerçi daha çok zamanınız var ama, erken kalkan yol alır. " Lily ve Hugo bir an durakladı. Ne tür bir iksir yapacaklardı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HARRY POTTER VE YENİLER İHTİYAÇ ODASINDA
FanfictionAlbus Severus Potter, James Sirius Potter, Lily Luna Potter, Hugo Weasley, Rose Weasley, Scorpious Malfoy, Teddy Remus Lupin... Onlar savaş sonrası nesildi. Yeni umutlar yeni nesille doğmuştu. Yeni mutlulukları da beraberlerinde getirdiler. Ancak...