Ez volt a legnagyobb faszság, amit csak tehettem. És miért? Mindjárt kifejtem...
Jessica Henderson.
Így mutatkozott be.
Egyetlen pillantás, és egy röpke kézfogás elég volt ahhoz, hogy a fejemben a megszokott nyugodtág és megfontoltság, összekuszálódott masszává folyjon össze. Állta a pillantásomat, határozott és elszánt volt. És gyönyörű, és szőke, és kurvára le kellene, hogy álljak.Tudom, hogy a magasságom és a testfelépítésem miatt elég ijesztőnek tűnhetek, de cseppet sem láttam rajta, hogy őt ez érdekelné. Feje búbja csupán a vállamig ért, első ránézésre kicsinek és törékenynek tűnhetne. De ez csak addig tart, míg ki nem nyitja dús ajkait. Magabiztosan ült előttem, abban a szűk, fehér blúzban, ami körülrajzolta teste minden körvonalát. A tekintetem akaratlanul is végig futott rajta. Dögös volt, nem ez enyhe kifejezés. Kibaszott szexi... Sűrű szőke haja lágyan omlott a vállára, olyan ajkai voltak, amit még Angelina Jolie is megirigyelhetne.
Azt terveztem, hogy némiképp ráijesztek, és akkor majd kereket old. Erre mi történik?
A szavamba vág, és felesel velem.
Soha senki nem mert ellenszegülni nekem. Bár nem vagyok egy agresszív férfi, még is mindig mindenki aki ismer tudja, hogy velem nem ajánlatos újat húzni.
Erre itt ül előttem ez a gyönyörű, titokzatos nő, és szemrebbenés nélkül kiáll magáért, mikor megkérdőjelezem őt. Szemében csillogó elszántságtól, kényelmetlenül szűk lesz a hely a gatyámban.
Bassza meg, Anderson! Ne hagyd, hogy hatással legyen rád!Ez vagyok én manapság. Dean Anderson. Aki évekkel ezelőtt már belesétált egy nő csapdájába. Lehet, hogy kurva közhelyes, de ő az oka, hogy nem vagyok képes megbízni a nőkben. De ez csak a magánéletemre vonatkozik. Ha szexelni akarok, mindig tudom, hogy kihez forduljak. De ez sem történik meg gyakran. Volt pár kísérletem egy olyan barátság extrákkal dolog felé, de mindig ugyan az a vége. A nő többet akar, én meg nem. Nekem csak kell valaki, aki segít levezetni a feszültségemet.
Igen tudom! Egy fasznak képzeltek. De én nem tartom magam annak. Azok, akikkel havonta egyszer ágyba bújok, mind tudják, hogy ez csak egyetlen alkalom. Tiszta lapokkal játszom és ők ezt pontosan tudják. Dugunk egy jót, és utána mindenki megy a maga dolgára. Ezt általában a városon kívül intézem. Semmi kedvem utána összefutni valamelyikkel, és azt meg végképp el akarom kerülni, hogy valaki a bárban koslasson utánam.Ezért nem értettem ezt a lehengerlő érzést, amit akkor éreztem, mikor a szöszi rám nézett. Szemei az asheville-i erdőkre emlékeztettek, domborulataitól összefutott a nyál a számban. Én nem gondolok ilyen faszságokra. Számomra csak két lehetőség van, ha nőkről van szó. Két idegen kefél egyet, aztán soha többé nem találkoznak. Szigorú szabályaim vannak magammal kapcsolatban és mindig ezekhez tartom magam. Semmi sem ingathat meg az elhatározásomban.
Mielőtt megnyitottam a bárt, nagyon sokat tépelődtem, hogyan is képzelem el a csapatot, akik nekem fognak dolgozni. Aztán az egyik ismerősöm tett egy megjegyzést, mi szerint, ha azt akarom, hogy sikeres legyen a vállalkozásom, alkalmazzak csajokat.
Mikor rákérdeztem az okára, annyit felelt: - Ez egyszerű... A csinos csajok csak úgy vonzzák a férfi tekintetet.
Igaza volt. Tarthattok egy hímsoviniszta fasznak, de ez tény. Az én báromban rengeteg sör van, amit nem kifejezetten az egyetemi kiscsajoknak szántak. Erős és keserű ízük inkább az asheville-i férfiakat vonzzák, akik egy fáradt munkanap után szívesen fogyasztanak egy-két korsóval. Beszereztem a legjobb helyi söröket, whiskyket és rumokat. Szigorúan ragaszkodtam ahhoz, hogy ne valami modern techno zene bömböljön a hangszórókból. Mindent megtettem, hogy ne varázsolják egy fojtott night clubbá az én büszkeségemet. És tényleg az első napokban, főleg csak férfi vendégünk volt. Mérhetetlenül boldog voltam, hogy ilyen hamar felkapott lett a hely. Minden este kénytelen voltam beállni segíteni, és imádtam az egészet.
Aztán kénytelen voltam koktélokat is felvenni az itallapra, mert az első hét után egyre több hölgyvendég érkezett. Fiatalok, idősebbek, házasok, szinglik, stb.
Nem értettem, hogy mi vonzza őket, aztán egyik nap Kimberly röhögve nyomott egy újságot a képembe. A helyi lap főcíme arról szólt, hogy egy vállalkozó megnyitotta Asheville új bárját. Lehoztak egy képet rólam, amint a pult mögött sört csapolok.
- Jaj istenem, nem lehetsz ennyire hülye! - nevetett fel, mikor látta rajtam az értetlenséget - Jóképű vagy és szexi. Naná, hogy minden nő itt akar lebzselni, csak hogy egy pillanatra legeltesse rajtad a szemét, Dean.
Ezt az elméletet az is igazolta, hogy bár nem kötöttem ki az álláshirdetésben, hogy csak nőket szeretnék alkalmazni, férfi egyáltalán nem jelentkezett.
Az elmúlt két napban összesen tizenöt nőt hallgattam meg. Volt amelyik egész végig flörtölt, volt olyan is, aki kerek perec megmondta, hogy szexelni akar velem, és a rendelkezésemre áll a nap huszon-négy órájában.
Mindegyiket elküldtem. Aztán jött Ms. Henderson. Egyáltalán nem mutatott felém érdeklődést. Bezzeg én bennem, forrásig hevültek az indulatok, akárhányszor ránéztem. Adtam neki egy esélyt... Miért? Gőzöm sincs...
YOU ARE READING
Sweet Games
RomanceJessica Henderson: Megtettem, eljöttem Vermontból! Nem érdekelt a szüleim rosszallása, a hátat fordításuk, a fenyegetőzéseik. Csak szabad akartam lenni, távol attól a helytől, ami az elcseszett döntéseim színhelye volt. Így kötöttem ki itt Asheville...