- Fogd be! - utasít halkan.
Elszántnak tűnik bár fogalmam sincs, hogy mire készül...Az előbb nekem majdnem sikerült átlépnem azt a bizonyos határt. Nem sok kellett hozzá, hogy elkapjam és megcsókoljam és végre elmerülhessek a kis puncijában. Ami azóta kísért, hogy a bál után megízlelhettem.
Ha Jessica akkor nem küldd haza, valószínű a reggelt is azzal kezdtem volna. Meg az ebédet, vacsorát, desszertet... Szóval a nap bármelyik pontját.Megrészegített az íze és az illata. Azóta is epekedem utána. Minden gondolatom nappal, álmom éjszaka, és hosszú tusolásaim fantáziája ez a nő. Most meg lassú léptekkel közelít felém, és a végén kecses mozdulatokkal az ölembe ül.
Ez volt az, amire vártam. Hogy megtegye ezt a lépést. Ő, saját akaratából. Nem azért, mert elbódította őt valamiféle alkohol. Szín józanul akartam, hogy cselekedjen, hogy pontosan tudja: engem akar.
Jessica apró kezei közre fogták az arcomat, és megcsókolt.Egyszeriben minden racionális gondolat csak úgy, huss— kirepült az ablakon, és már csak édes ajkait éreztem a sajátomon.
A kezem önálló életre kelt, megmarkoltam a csípőjét, és hagytam, hogy elmélyítse a csókot. Nyelve selymesen simult az enyémhez, édes és gyógynövényes ízt hozva magával. Haja virágos illata belengte az aurámat, akárhányszor levegőt vettem. Mindent kitöltött.Körmével a fejbőröm karistolta, csípője ütemesen körözött az ágyékomon. Halk nyöszörgés, és sóhaj szakadt fel belőle minden alkalommal, mikor a farkam hozzáért.
Rohadtul vissza kellett fogni magam, hogy ne tépjek le róla minden ruhadarabot, és dugjam meg keményen. De ezt most neki kellett irányítani. Muszály volt!- Érints meg, Dean - sóhajtozott. Mellei ott libegtek a szemem előtt, es még a melegítő nadrágomon keresztül is éreztem, hogy mennyire nedves tőlem. De csak csókoltam. Olyan szenvedéllyel, ahogy még soha senkit.
Mivel nem válaszoltam, Jessica elhúzódott, és lekapta a felsőjét, majd az enyém aljához nyúlt és azt is eltüntette.
Reszketeg sóhaj szökött ki belőle, mikor felmérte a meztelen felsőtestem. Ujjai remegtek, ahogy végig szántotta a tetoválásaimat. Én csak az arcát néztem. Egyenlőre...
- Jézusom, Dean...- lehelte. Folyamatosan harapdálta az ajkát, éhes tekintettel figyelte minden porcikámat. - Miért pont főnix?
Zöld szemei tisztán tükrözték a mohóságot és a vágyat. Szinte felfaltak.
- Talán egyszer elmondom- súgtam, pontosan ugyan azt, amit ő is nekem, mikor a tetoválásáról kérdeztem.
Jessica újra a számra hajolt, és többé már nem beszéltünk.Ajkak, nyelvek és fogak játékába kezdtünk. Hosszú haját markoltam, csípőjét szorítottam. Jessica egyre hangosabban nyögött. Majd mikor azt hittem, már eléri a szakadék szélét, még is leugrott rólam.
Lihegve néztem ahogy megszabadítja magát a rövidnadrágjától, és nem marad semmi más, csak a csupasz puncija látványa. A szoba halvány fényében is láttam megcsillanni a nedvességet. És, hogy ezt én okoztam, én vagyok az, akit ennyire kíván, kisütötte az agyam.
Minden maradék vérem is a farkamba tódult. Keményen és akaratosan feszült neki a nadrágomnak, hogy végre kiszabadulhasson, és meg kapja azt, amire már oly rég óta vár.
- A francba, Szöszi— hangom elfúlt volt, és nyers. Csöpögött belőle az éhség, a mohóság és a vágy. - Gyönyörű vagy!
Most mértem fel csak igazán, hogy miféle csoda álldogál előttem. A lábujjaitól kezdtem, fel egészen a formás lábain, izmos combjain, a csillogó punciján át. Csípője és dereka hajlata láttán összefutott a nyál a számban, lapos hasa arról árulkodott, hogy bizony megdolgozik azért, hogy ilyen kurva jól nézzen ki.
Mellei tökéletesek. Két kerek halom, rózsaszín mellbimbói ágaskodva várják, hogy végre megízlelhessem őket. Mire a nyakához, és az arcához értem, már teljesen végem volt.
Viszont a szemei voltak, amik az apró szikrát, ami bennem növekedett— lángra lobbantották.
- Dean
Jessica hangja fátyolos volt. Zöld szemei szinte a lelkembe hatoltak, és marcangoltak belülről.
- Mit akarsz, Szöszi?
Láttam, hogy a hangom milyen hatással van rá. Karján libabőrös lett, combjait összeszorította.
- Téged! - szinte dorombolt.
- Akkor gyere ide - nyújtom felé a kezem.
Megfogta a kezem, de még mielőtt vissza mászott volna az ölembe, leguggolt a lábam előtt.
- Túl sok rajtad a ruha...- mosolygott halványan.
Ujjaival a nadrágom széléhez közeledett, és nem bajlódott sokat. Egyszerre szabadított meg a melegítőtől, és a boxeremtől is.
Jessica fojtott hangot hallatott, mikor a farkam büszkén ugrott elő rejtekhelyéből. Olyan nagyot nyelt, hogy szinte hallottam.
Tudtam, hogy min gondolkozik, szájába akarja venni. Meg akar ízlelni, kóstolni, ahogyan én tettem vele. De félő, hogy ahogy megérzem a nyelvét a farkamnál, azonnal eldurranok.
- Gyere ide - ismétlem meg a kérést. Kezéért nyúlok, és felhúzom magamhoz.
Sokkal lassabban haladunk, mint szeretném. De tudom, hogy most erre van szükségünk. Leginkább neki. Most még meggondolhatja magát, de amint benne leszek, nincs visszaút.
YOU ARE READING
Sweet Games
RomanceJessica Henderson: Megtettem, eljöttem Vermontból! Nem érdekelt a szüleim rosszallása, a hátat fordításuk, a fenyegetőzéseik. Csak szabad akartam lenni, távol attól a helytől, ami az elcseszett döntéseim színhelye volt. Így kötöttem ki itt Asheville...