Po chwili zobaczyłam Zenitsu i Inosuke który walczyli z większą ilością demonów . Nie miałam pojęcia że będzie ich tak dużo ! Miały także broń w postaci kosy . Podczas kiedy ja pomagałam Zenitsu , Tanjiro pomagał Inosuke . Kiedy powoli opadałam z sił , wciąż walczyłam . Nie mogłam się poddać . Na ostatniej misji nie wypełniłam swojego obowiązku więc musiałam zrobić to teraz . Demony nacierały na nas coraz mocniej . W końcu nie wytrzymałam . Postanowiłam użyć 6 techniki czyli wykręcającego wiru . Nie miałam zbyt wiele sił i postanowiłam wykorzystać je na to . Zamachnęłam się mieczem i ... Udało mi się . Cios powalił gdzieś połowę demonów które rozpłaszczyły się po ziemi .
*****
Po pół godzinie walczenia , został ostatni demon . Każdy był już doszczętnie wycieńczony , a jednak walczyliśmy . Kątem oka zauważyłam Yūjina który przysiadł na jednej z niższych gałęzi . W tej samej chwili wzrok demona powędrował w tym samym kierunku co mój . Rechocząc , demon rzucił się na kruka z niebywałą szybkością . Złapał Yūjina za nogę , zanim ptak się poderwał . Skoczyłam w tym kierunku , jednak demon kopnął mnie w brzuch . Zabrakło mi powietrza . Spojrzałam z bezradnością na Yūjina . W tej samej chwili , Tanjiro podbiegł do demona i stało się coś co dosłownie rozdarło moje serce . Chłopak skrócił demona o głowę , ale ten potwór wbił mu w brzuch kosę . Z moich ust wydobył się przeraźliwy jęk . Ból pochodzący z podbrzusza znikł , a ja poniosłam się i podbiegłam do Chłopaka . Miał zamknięte oczy a jego klatka piersiowa niemal się nie poruszała . Słyszałam głosy Inosuke i Zenitsu wzywających pomoc , jednak nie zamierzałam czekać . Mama uczyła mnie kiedyś że niektóre zioła pomagają na rany . Wstałam i rozejrzałam się . Każda roślina którą kojarzyłam z działaniem leczniczym , bez wahania zrywałam . Lekko je rozgniotłam i przyłożyłam do rany . Kiedy skończyłam , wpatrywałam się w Tanjiro , jednak ten jak leżał , tak leżał .
-Przepraszam . Przepraszam za to że tak powiedziałam o Kanao . Za wszystko jeszcze raz cię przepraszam . Nie zasługuję nawet na to żeby żyć .
Wyznałam . Przełknęłam łzy i cierpliwie zaczekałam na Shinobu i resztę .
CZYTASZ
Ja i mój Tanjiro ❤️
AléatoireOpowiadanie jest o mnie i moim przyszłym mężu Tanjiro ❤️. Jeśli tak jak ja kochasz Demon Slayer to przeczytaj . Pamiętaj żeby czytać do końca .Mam nadzieję że ci się spodoba .