Bölüm 1

2.6K 10 6
                                    

Yan yatıyoruz. Arkadan sarılıyorum. Kalçasını bana doğru kaydırıp benimkinin üzerine dayıyor. Bir elimle sutyeninin üzerinden sıkıyorum. Küçük bir kavun gibi ama yumuşak, avucuma sığmıyor. Bundan rahatsız olduğunu anlayınca elimi aşağı doğru kaydırıyorum. Göbeğini sıvazlıyorum. Biraz daha büyümüş gibi geliyor sanki. Sonra daha aşağıya doğru gidiyor elim. Bacaklarının sımsıkı kapamış. Hiç aralık yok. Parmak uçlarım bile giremiyor. Bacağının üzerinden daha aşağı devam ediyorum. Elim penye kumaşın üzerinde dizine doğru kayarken eşofmanın altındaki çıplaklığı hissediyorum. Bu hareketim hoşuna gitmiş gibi dizini karnına doğru çekince geniş kalçası daha da çok dayanıyor karnıma.

Kalçalarının arasında sertliğimi hissediyor olmalı. Elimi yukarı doğru kaydırıyorum. Eşofmanın içine sokuyorum beline geldiğimde. Tenine dokunan elim bir an irkiltse de karşı koymuyor. Göğsüne doğru kaydırıyorum elimi. Üstten koluyla bastırmış olsa da önceki gibi kuvvetli bir direnci yok. Zaten büyük memelerini koluyla tamamen kapatıp koruması olanaksız. Parmak uçlarımın temas edebiliyor memesinin alt kısmına. Dokundukça büyüyüp kocaman bir mermi halini alacak ucuna doğru ulaşmak istiyorum. Ama gevşek de olsa kolu hâlâ memesinin üstünde. Sırtında duran, bir süredir sırtını, ensesini okşayan diğer elimle belinden sarmaya çalışıyorum. Eşofmanının üstü sıyrılmış iyice. Göbeğini avuçluyorum. Sonra elimi aradan aşağı kaydırıp çıplak bedeninde yol alıyorum bacak arasına doğru. Hafif tüylenmeye başlamış bacakları da gevşemiş gibi, parmak uçlarım uyluğuna doğru yöneliyor yavaşça. Bacak arasına kaydırıyorum elimi. Yeni uç vermiş, sert kılları batıyor parmaklarıma. Bir ıslaklık arıyorum. Henüz erken diye düşünüyorum diğer elimle iyice gevşeyen kolunun altındaki meme ucunu hafifçe sıkar, büyütürken.

Boynundan, hafif sarkık gıdığından öpüyorum. Yüzünü hafifçe bana doğru çevirince yanağını, kenardan da olsa dudağını öpüyorum nazikçe. Öpüşüme küçük bir buseyle karşılık veriyor. Gözleri kapalı.

Kalçası yavaş yavaş hareketlenip orama baskı yapıyor. İyice gevşemiş bacak arasına elimi tamamen sokup aynı anda hem orayı hem de memesini avuçlarken boynunu emiyorum. Başını biraz yana çekip öpüşümü engellemek istiyor. Boynunun morarmasından endişe ettiğini tahmin ediyorum. Boynunda devam etmemi önlemek ister gibi dudağını uzatıyor. Bu sırada eşofmanının altını azıcık sıyırdığını fark ediyorum. Çıplak kalçasını pijamamın üzerinden de olsa hissediyorum. Heyecanım artıyor. Pijamamın altını sıyırıyorum biraz. Benimkini bacak arasına yerleştirmemi kolaylaştırmak için hafifçe öne eğilip kalçasını biraz daha dayıyor. Benimki uç vermiş, sert kıllara dokununca içim bir tuhaf oluyor.

Kendi eşofman üstünü ve benimkini yukarı doğru sıyırıyor. Şimdi karnımda, göğsümde sırtını hissedebiliyorum. Benimkini yerine yerleştiriyor. Islak ve kaygan yine de daha ucu girdiği anda "uh" diye bir ses çıkartıyor, duyulur, duyulmaz. Canı acımış olmalı. Bacak arasındaki elimi yukarı doğru çekiyor. İki memesini birden sıkmamı, okşamamı istediğini anlıyorum, o kalçasını yavaşça ileri geri hareket ettirirken.

Hızını yavaş yavaş artıracak. Havaya tam olarak girdiğinde ise benim de aynı ritimle karşılık vermemi ister.

"Anne!" diye bir ses duyuluyor. Sanki bir fısıltı gibi. Sonra tekrar. "Anne!" İnce ve cırtlak. Cevap verme, der gibi memelerini sıkan ellerimi bastırıyorum. Hızımı da artırıyorum. Bir daha "Anne!" Bu kez daha kuvvetli. Zehra sert bir hareketle beni üzerinden iterek kollarımın arasından fırlıyor. Yorganı atıp ayağa kalkarken eşofmanının altını çekiveriyor. Sırt üstü dönüp yan odaya koşmasını izliyorum. Oğlan uyanmış.

Cenk dört yaşında. Son zamanlarda gecenin bir vakti uyanma adeti başladı. Uyanıyor, annesini çağrıyor. Annesi çişe götürüyor. Çişten sonra başucunda biraz durunca da tekrar uykuya dalıyor. Bu gece umduğumdan çok daha erken uyandı. Belki de hiç ses çıkarmadığımız sanmama rağmen gürültü yaptık. Gerçi uykusu derin. Uyudu mu başında davul çalsanız uyanmaz ama uyanacağı tuttu tam yerinde.

Üçlü İlişki (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin