Ece ve Asu küçük bir kutlama yemeği hazırlamışlardı evde. Masayı şarküteriden aldıkları çeşitli mezelerle donatmış, beyaz şarapları buzdolabında soğutmuşlardı. Favori yemekleri pirzolaları yeni aldıkları elektrikli ızgarada pişirirken bir yandan da giyinip süsleniyorlardı.
Benim de banyo yapıp en şık kıyafetlerimi giymemi istemişlerdi.
Temiz bir beyaz gömlek ve yeni yıkanmış bir blue jean'dan başka bir şeyim yoktu. Sakal tıraşı olmuş, saçlarımı tarayıp, traş losyonumdan bolca sürmüştüm.
Ece, hoş, hafif bir makyaj yapmıştı. Bahar serinliği veren kokusunu sürmüştü. İp gibi askıları olan, oldukça kısa etekli toz pembe bir gece elbisesi giymişti. Elbise sımsıkı vücuduna oturmuştu. Hatları belli oluyordu. Dekoltesinden de sutyenle biraz desteklediği anlaşılan memelerinin çatalı belirgin şekilde görülüyordu. Ayağında stiletto denilen siyah bir yüksek topuklu vardı. Pembemsi naylon çoraplar da giymişti.
Ağır bir makyaj yağmış, gözlerini kapkara, dudaklarını koyu kırmızı boyamış olan Asu'nun üzerinde ipeksi bir kumaştan yapılmış siyah yarı şeffaf bir bluz vardı. Işığın yansımaları ile zaman zaman bluzun altındaki çıplak bedeni, küçük güzel göbek deliği, özellikle diri memeleri fark ediliyordu. Altına da saten kumaştan yine siyah, tayt gibi çok dar bir pantolon giymişti. Pantolon vücudunu öyle sarmıştı ki arkadan baktığınızda çıplak poposunu çizgisi dahil görebiliyordunuz. Önden de aynı şekilde orasının kabarıklığı ve ince çizgisi gözler önündeydi. Ayaklarına topuklu, şık siyah bir terlik giymişti. Ayak parmaklarını da elleri gibi dudak boyasıyla aynı renkte bir oje ile boyadığını fark etmiştim.
Ece yanıma, Asu karşıma oturmuştu. Mezeleri yerken ard arda şerefe kaldırıp boşalttığımız kadehlerin de katkısıyla oldukça samimi bir hava oluşmuştu. Ece sandalyesini bana iyice yakınlaştırmış, omzunu omzuma dayayıp bir elimi kucağına koymuş üzerinden okşamaya başlamıştı. Asu'nun terlikli olduğunu görünce masa altından çalışacağını düşünmüştüm. İkinci kadehten sonra ayağı bacağımın arasındaydı. Benimkinin üzerine sıkıca bastırdığı ayağını Ece'ye göstermiştim. O da gülümseyerek onaylar gibi baş hareketi yapınca Asu'nun ayağının üstünü okşayarak elimi bileğine doğru kaydırmıştım.
Cep telefonundan müzik dinliyorduk. Dördüncü kadehleri de bitirince Asu müziği değiştirmiş hızlı bir Türkçe pop şarkı seçip "Senin için özel bir dansım var enişte" diyerek masadan kalkmıştı. Hareketlerinden sarhoş olduğu anlaşılıyordu. Yaptığı figürlerin de müzikle ilgisi yoktu. Danstan çok striptiz yapıyor gibiydi. Kıvrım kıvrım kıvranarak ellerini vücudunun üzerinde gezdirip erotik hareketler yapıyordu.
Bu hali ikimizi de heyecanlandırmıştı, Ece'nin eli benimkinin üzerinde müziğin ritmine göre gidip geliyordu. Ben de elimi bacak arasına kaydırmış, biraz bacaklarını okşadıktan sonra orasını avuçlamaya başlamıştım. Ece külotlu çorabın altına külot giymemişti. Amını avucumda hissedebiliyordum. Diğer yandan da Ece'nın omzunu saran elimle göğsünün üst kısımlarını, boynunu, omzunu okşuyordum.
Asu dans ederken bir yandan da hoşnut bakışlarla bizi izliyordu. Bluzunu çıkarıp dans hareketleri ile memelerini okşamaya başlayınca elimi Ece'nin dekoltesinden içeri doğru kaydırmıştım. Ece dar elbisenin kocaman elimin dekolteden girişi ile yırtılabileceğini düşünmüş olmalı ki arkadaki fermuarını biraz aşağı çekip elimin memelerinde dolaşmasını kolaylaştırmıştı. Askısız sutyeninden elimi sokup memesini avuçlamıştım. Şimdi önden orasını avuçlayıp sıkarken aynı anda memesini de avuçluyordum. Ece de fermuarımı açmış benimkini ortaya çıkartmış, sıkıca kavrayıp sıvazlamaya başlamıştı. Biz izleyen Asu da dansına devam ederken bir eliyle memesini benim Ece'ye yaptığım gibi okşarken diğer eliyle de pantolonun üzerinden orasını avuçluyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üçlü İlişki (Tamamlandı)
General FictionEvli bir adam sosyal medya üzerinden tanıştığı bir genç kızla ilişkiye girer. İlişkileri kısa zamanda aşka dönüşür. Ama genç kızla aşkı yaşamak demek onun kardeşi gibi sevdiği, aynı evde yaşadığı kızla da birlikte yaşamak demektir. Bu birlikte yaşam...