12- Maç

1.3K 66 5
                                    

İyi Okumalar!
-

[Kerem'den]

Hepimiz dinlenme salonundaydık. Maçın başlamasına on dakika falan vardı. Barcelona - Beşiktaş maçını tüm ülkenin takip ettiğine emindik. Maç hakkında tahminler yürütürken Hira hiç konuşmuyordu. Gergin olduğu belliydi. Antrenmanda olan olaydan mı yoksa maç için mi diye düşünmeden edemedim. Ben bunu düşünürken Yunus nedenini sormayı ihmal etmedi.

"Niye gerginsin bu kadar?"

Hira bir anda Yunus'a dönünce birkaç saniye cevap vermedi. Sonra konuştu.

"Gergin değilim ya. Aklıma bir şey takıldı."

Yunus kafasını salladı ve yerine oturdu. Birkaç dakika kala Okan Hoca'da geldi. Birkaç ironi yapıp yerine oturdu. Hira'yla da konuştu.

"Ekin hangi takımlı? Beşiktaşlıysa eğer beşiktaşın şansı vardır belki."

Hira güldü. Belli olan gerginliği yüzünden zorla gülümser gibi gözüküyordu.

"Galatasaray'lı. Beşiktaş'ı da pek sevmez. Tek sorun şu an bayağı stresli."

Okan Hoca Hira'ya tamamen döndü.

"Neden?"

"Türk takımlarıyla oynayacağımız zaman her zaman aşırı stres yapmıştır. Şuan da öyledir eminim."

Oynamasın o zaman. Ne alaka?

Hira bunu söyledikten sonra televizyon sahada antrenmandan çıkan Ekin Yener'i gösterdi. Yüzü bayağı bir gergindi. Hira onu görünce kaşlarını çattı. Kendi kendime gülmeye başladım.

" Real Madrid'de, Atlético'da gerilmeyen Beşiktaş'da mı geriliyor?"

Hira yine bir nefes çekti.

"Evet Kerem. Öyle."

"Tamam Hira."

Yerime sindim ve maçı bekledim. Sonunda başladı. İlk dakikalar sessiz sakin geçse de yavaş yavaş gerilmeler başladı. Agresif tepkiler çoğaldıkça taraftarlarda coşmaya başladı. Ekin'de bir şeyler yoktu ama uzun uzun nefesler alıp veriyordu. Ne olacağını merak ederek maçı izlemeye devam ettim.

-

(30. dakika)

İşler kızışmaya başlamıştı belli ki. Bizi yakından tanıyan Rashica, Barcelona'nın forvetine yani Ekin Yener'e yaklaşmaya başladıktan sonra Ekin Yener tamamen Rashica'ya kitlendi. Aradan geçen biraz zaman sonra Barcelona'nın yararına olan top forvetin ayağına düştü. Ekin Yener topu ayağına kaptığı gibi depar atmaya başladı.

"Hadi be."

Hira'nın mırıldanması duyuldu. Hira'ya daldığımda beni dürten yine Yunus oldu. Maça odaklanmaya devam ettim.

Ekin ceza sahasına girmeden önce Rashica yine belirdi. Bir anda hızlanarak topa müdahale yapmak istedi ama tam olarak Ekin'in ayağına bastı. Yaptığı şey ile acıyla bağıran Ekin topun hakimiyetini kaybetti.

Yankı   |  Kerem AktürkoğluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin