İyi okumalar!!
Oyları unutmayalım olur mu???
🤍-
[Hira'dan]
Cumartesi sabahı antrenmana gitmek için arabama bindim. Dün izlediğim maçtan sonra keyfim yerindeydi. Eminim Ekin içinde öyledir diye düşündüm. Tam aklıma o gelmişken aramasıda güzel bir tesadüf oldu. Aramayı cevapladım.
"Naber?"
Klasik dolu dolu sesiyle sorduğu soruyla sırıttım.
"Çok iyi Ekin. Senden?"
"Bende çok iyiyim normal olarak."
"Hakettin."
Biraz maç hakkında konuştuktan sonra Ekin'in ani sorduğu soru ile tam olarak donup kaldım.
"Aktürkoğlu hâlâ uğraşıp sinirlendiriyor mu seni?"
Sinirlendiriyor muydu? Evet. İlk günlerde ki sinirle aynı mı bu? Asla.
"Hira?"
Cevap vermediğimi o an anladım.
"Aslında, hayır."
"Güzel o zaman."
Düşünceli bir şekilde içimi çektim.
"Ekin, aslında. Bir şeyler oluyor ama anlayamıyorum."
"Ne gibi?"
Tam konuşacakken susuyor, ne diyeceğimi bilemiyordum.
"Yani, mesela dün. Benim kişisel doktorum değişti. Doktorlara bakınca da bari tanıdık oksun diyerek Mert Güney'i seçtim. Mert saha kenarında benim ölçülerimi alıyordu. Bir anda Kerem geldi bir şeyler diyip gürleyip adamı gönderdi yanımdan. Ne yapacağımı bilemedim. Ne yapıyorsun falan derken 'Bir adamın senin belinle uğraşmasını istememem gayet normal' diye bağırıp durdu. Bende gittim yanından. Kafam o kadar karışık ki."
Ekin birkaç saniye durdu. Sonra hafif hafif gülmesini duydum.
"Ekin ne gülüyorsun? Ciddiyim diyorum."
"Hira senden hoşlanmış adam işte. Bu cümlede kafan karışmamalı bence."
"Bilmiyorum. Maç yemeğinden dönerken otobüste bir anlık sevinçle omzuna kolumu attım mesela."
"Vay vay vay, Hira hanım."
"Ekin dalga geçmenin sırası değil. Ne yapacağım ben? Ne oluyor bana?"
"Sen bu olaylarda deliye dönerdin ya. Delirip beni bunlar ilk olduğunda aramadığına göre sinirlenmemişsin. Hayatında ilk kez birinden hoşlanıyorsun herhalde?"
"Ne hoşlanması Ekin, saçmalama."
Ekin güldü.
"Sen bilirsin ama benim dediğim çıkacak."
"Sinirlendirme beni. Kapatacağım şimdi zaten susman en iyisi."
"Peeeekiii. Size iyi günler aşık kuşlar."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yankı | Kerem Aktürkoğlu
Teen FictionBarcelona'dan Galatasaray'a gelen Hira Kozdağ. Galatasaray'ın sevilen oyuncusu Kerem Aktürkoğlu. Takımda çıkan anlaşmazlıklar ve bunlara çözüm olarak Hira'yı tekrardan Barça'ya isteyen Ekin Yener. Ve her şeyin cevabını verecek olan o maç.