İyi okumalar!
🤍-
[Kerem'den]
"Dayı! Abi şu topu yollasana şuraya ya."
Gelen topu direkt kaldırarak sektirmeye başladım. Bir günlük aradan sonra tekrar antrenmanlara başlamıştık. Maçın yorgunluğu hâlâ üzerimdeydi. Fiziksel değilde mental yorgunluk diyelim. Gözlerim istemesemde etrafta Hira'yı aradı. İstemeden nasıl oluyor bilmiyordum ama oluyordu işte. İstemesemde Hira'yı arıyordu gözlerim.
Antrenmana gelmemişti. Birkaç dakika daha beklemeye karar verdim ama hâlâ yoktu. Antrenman maçı için hazırlıklara başladığımızda diğerleride Hira'yı sormaya başlamıştı ki, Hira geldi. Yanında bir adamla.
Hira'nın üzerinde antrenman kıyafetleri vardı. Yanında ki adamla son birkaç şey konuştu ve gülüştüler. Sonra adam sandalyelere oturdu. Hira ise bize doğru geldi. İlk Abdülkerim abi konuştu.
"Hira haber verseydin keşke endişelendik gülüm ya."
"Kusura bakmayın abi, birkaç belge için oyalanmak zorunda kaldım. Kişisel doktorum değişti onunla bayağı bir uğraştım."
"Tamam, tamam. Hadi gel başlayalım."
Hira onaylayıp takıma geldi. Tam başlayacakken içimde ki merakı dindiremedim.
"Yanında gelen mi yeni doktorun?"
Hira kendini ısıtırken bana bakmadan yanıt verdi.
"Evet."
"Bayağı gülüşüyordunuz. Yakından tanıdığın birisi herhalde."
Doğrulup bana baktı.
"Yakından değil ama evet, tanıyorum. Hiç tanımamaktan daha iyi bence."
Başka bir noktaya odaklandım.
"Bence de."
Uzaklardan bir ses duyulduğunda ikimizde o yöne döndük.
"Hira! Gelebilir misin? Birkaç ölçün lazım."
Az önce Hira'nın beraber geldiği doktordu bu.
"Tamam Mert, geliyorum."
Mert. İsimde tam olmuş.
Hira gitti. İşinin uzun süreceğini anladığında Okan Hoca bize maça başlamamızı söyledi. Hira ile Mert sahanın hemen kenarında ölçüm yapıyorlardı. Maça olan odağım Hira yüzünden şuan yok denecek kadar azdı. Gözüm sürekli o ikisine kaydığı için topu takip etmekte bile zorlanıyordum. Mert Hira'nın kollarının ölçüsünü bitirdikten sonra birkaç not almak için kenara geçti. Maça biraz daha odaklanmaya çalıştım.
"Kerem, kafanı oyuna ver."
Barış yanımdan geçerken mırıldandı. Kafamı sallayıp koşmaya başladım. Mertens'in üzerine doğru gidip topu kaptım ama herkes bana tam olarak mala bakar gibi bakıyordu.
"Ne oldu?"
"Mertens ile aynı takımdayız ya hani Kerem."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yankı | Kerem Aktürkoğlu
Genç KurguBarcelona'dan Galatasaray'a gelen Hira Kozdağ. Galatasaray'ın sevilen oyuncusu Kerem Aktürkoğlu. Takımda çıkan anlaşmazlıklar ve bunlara çözüm olarak Hira'yı tekrardan Barça'ya isteyen Ekin Yener. Ve her şeyin cevabını verecek olan o maç.