48 - Seni Hakediyorum

581 47 6
                                    

İyi Okumalaar!!
Umarım seversiniiz!
Oyları ve YORUMLARI aksatmayalımm!!
🦁🤍

-
[Kerem'den]

"Kerem iyi bok yemişsin kardeşim. Hira'yı biraz tanıyorsam o da senin burnundan getirmeden rahatlamaz."

Barış'ın söylediklerini dinlerken iç çekip Yunus'a döndüm. O da belli ki aynı şeyleri düşünüyordu çünkü kafasını sallayıp duruyordu. Beş gündür Hira ile hiçbir bağlantım olmamıştı. Antrenmanlarda karşılaşan iki kişiydik sadece.

"Farkındayım. Zaten sağolsun getiriyor burnumdan."

Birkaç saniye düşünüp yine konuştum.

"Arada sırada sinirli bakışlar atsa, ne bileyim laf atsa mesela. Tripli tripli konuşsa ya da imalarda bulunsa bile daha iyi olurdu ama yok. Hira sanki beni hiç tanımıyormuş gibi davranıyor. Bu daha çok koyuyor bana."

Gözlerimi kapatıp kafamı koltuğa yasladım. Moralim beş gündür berbat olduğu için Yunus ve Barış beni yalnız bırakmamaya çalışıyordu. Yani, yine benim evimdeydik.

"Kız zaten bundan şikayetçi. Senin sürekli onu suçlayıcı konuşmandan ve imalarından. Neden rahatsız olduğu bir şeyi sana yapsın?"

"Bilmiyorum. Hatalıyım onu biliyorum. Çok hata yaptım."

Yunus ve Barış'ın onaylayan mırıltıları kulağımı doldurduğunda burnumdan soluyordum. Ne yapacağımı bilmeden hareket ediyordum her seferinde. Bu yüzden böyle cezalandırılmıştım zaten.

Dakikalarca hiç konuşmadan oturmuştum. Barış ile Yunus kendi arasında konuşsada dinlememiş, dahil olmamıştım. Bir süre sonra ise telefonuma gelen bildirim ile gözüm ekrana kaydı. Hira'nın gönderi paylaştığına dair bir bildirimdi. Bir saniye bile düşünmeden açtım.

-

@HiraKozdag

@HiraKozdag: Not talent, discipline

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@HiraKozdag: Not talent, discipline.
(Yetenek değil, disiplin.)

@EkinYenerofficial: 😜

@UltraAslan: Hakeden 🙌🏻

@MauroIcardi: The Best😃

@deryassx: Vay amk

@dzekoadam: Helal kupan yok gesem
@icardifan: LA KARININ KUPALARI ONLAR NE DIYON AMK

Yankı   |  Kerem AktürkoğluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin