Umarım Seversiniz!
53. Bölüme özel Barış ile başlayalım!
🤍🦁-
"Yok canım ya. Gayet iyi oldu."
Barış Alper ile Hazal Kıraç hâlâ sevgili olmamalarına karşın neredeyse her gün konuşuyorlardı. Barış aşkından ölürken Hazal'ın duyguları da Barış'tan farklı değildi.
"Öyle mi? İyi güzel madem."
Hazal'ın gülümseyerek hafif kıkırdamayla verdiği cevap Barış'ın kalbinde çiçekler açtırmıştı. Gülümseyerek saniyelerce telefonda Hazal'ı izliyor, saatlerini ona harcayabileceğini biliyordu.
"Kızma ama söyle bakalım. Geliyor musun önümüzdeki maça?"
Hazal birkaç saniye ekrana bakıp sonrasında seslice gülmeye başladı.
"Bu soruyu bekliyordum."
"Bir futbolcunun soracağı sorulardan bence."
"Doğru. Haberin olsun bari, gelebilirim."
"Gelebilirsin? Geleceksin bence."
"Tamam tamam. Gelirim."
Barış Alper sorular soruyor daha sonra Hazal'ın dakikalarca cevap vermesini dinliyordu. Hemde hiç sıkılmadan.
Yine Hazal'ı dinlerken bir anda üstten gelen mesaj bildirimleriyle tüm odağı bozuldu.
Yunus Kardeşinyo
Lan Kerem bir anda çıktı gitti
Bir şey dedi mi sana?Hira Kardeşinyo
Kerem burada
Ekin telefonu açmıyor
Yunus bilmiyorum diyor
Ne çeviriyorsunuz lan sizEkin Kardeşinyo
Kerem'i Hira'ya yolladım barışsınlar diye
Benimde canım sıkıldı sana geliyom
iki fifa atarız
öptüm-
"Hassiktir."
"Ne? Ne diyosun Barış?"
Barış Alper'in mesajlara verdiği tepkiyi Hazal yanlış anlayınca Barış paniklemiş oturduğu yerde dikelmişti.
"Ya, şey. Sana demedim. Vallahi sana demedim Hazal, yani. Mesaj geldi. Mesaja dedim. Şey, gitmem lazım. Arayacağım güzelim ben. Söz."
Barış hızlıca telefonu kapatıp ayağa kalktı. Tam evden çıkacakken duraksadı.
"Lan ben gidip ne yapacağım sanki?"
Barış kafasını kaşıyarak salona dönüp koltuğa oturdu. Eline tekrardan telefonu alıp mesajlara girdi.
Ekin Kardeşinyo
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yankı | Kerem Aktürkoğlu
Ficção AdolescenteBarcelona'dan Galatasaray'a gelen Hira Kozdağ. Galatasaray'ın sevilen oyuncusu Kerem Aktürkoğlu. Takımda çıkan anlaşmazlıklar ve bunlara çözüm olarak Hira'yı tekrardan Barça'ya isteyen Ekin Yener. Ve her şeyin cevabını verecek olan o maç.