Anladım ki yanılmışım. Öylesine yılana sarılmışım.
Sen ölünce, gömülünce.-
"Hira'cım, lütfen yanlış anlama ama Ekin'e söylememiz gerek."
"Olmaz. Olmaz hocam, hayır."
Apar topar hastaneye gelen Okan Buruk tüm durumu öğrenmişti. Hira'yı teselli etmeye çalışıyor ama bir yandan da yapılması gereken şeyi söylüyordu. Hira'nın bu halini gören Kerem ise kahroluyordu. Sırtını sıvazlamaktan daha fazla işe yaramak istiyordu.
Okan Buruk, Hira ile konuşmaya devam etti.
"Ekin'e bir uçak ayarlayalım, Türkiye'ye gelsin. Geldikten sonra açıklayalım. Olur mu Zafer Bey?"
Zafer Yener çökmüştü. Aşık olduğu kadın için ayrı, oğlu için ayrı üzgündü. Kafasını olur olmaz salladı. Okan Buruk onayı alır almaz işe koyuldu. En yakın zamanda Ekin Yener için bir uçak bileti ayarladı.
-
"Kerem nasıl dayanacağım ben?"
Hira'nın sorusuyla Kerem, Hira'yı kollarına aldı.
"Geçecek güzelim. Hepsi geçecek."
"Nasıl?"
"Bilmiyorum ama geçecek."
Saatlerce orada oturdular. Kerem'de Hira'da konuşmadı. Birbirlerine sarılmış halde oturdular. Ekin ise Hira'ya yazmaya devam ediyordu.
Okan Buruk aradı uçak falan diyor Hira
Sana çok kızıyorum haberin olsun
Hira'lık bir sorun yok dedi
Mesajlarımda geliyor sana
Niye böyle yapıyorsun kafayı yedirteceksin yaKerem mesajları görmüştü. Hira'ya söylemeyi denedi ama Hira dinlemedi. Onun yerine kendisi bir mesaj bıraktı.
Ekin , Kerem ben
Hira gayet iyi hicbir sorun yok sakin ol
Gelmen gerekiyor sadece
endişelenmeBu mesajlara Ekin'in cevabı gecikmemişti.
Umarım benden bir şey gizlemiyorsunuzdur Kerem
Size güvendiğimi unutmayın
Hira'ya dikkat et-
Araba hızla ilerliyordu. Yan koltukta oturan Hira ağlayarak camdan dışarıya bakıyordu. Arabayı süren Kerem ise bir yolu bir Hira'yı takip ediyordu. Zar zor eve götürmeye ikna edebilmişti. Kendisini bayağı bir zorlamıştı.
Ekin artık yazmıyordu. Kerem'in kendisini kandırmayacağını düşündüğünden Hira'ya bir şey olmadığından emin olmuştu. Ayrıca dayanamayıp Barış'a sormuştu. Kerem'den çok sıkı tembihlenen Barış'ta aynı cevapları vermişti. Ekin eşyalarını hızlıca toparladı. Uçak çok erken saatteydi. İçinde çok büyük bir boşluk vardı ama dolduracak bir şeyde yoktu. Gitmişken annemlerede uğrayayım. Önceki gelişimde göremedim onları, diye geçirdi içinden. Babasına da yazmıştı ama yine cevap alamamıştı. Bahçe ile uğraşıyordur. Annemi arayayım ben.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yankı | Kerem Aktürkoğlu
Teen FictionBarcelona'dan Galatasaray'a gelen Hira Kozdağ. Galatasaray'ın sevilen oyuncusu Kerem Aktürkoğlu. Takımda çıkan anlaşmazlıklar ve bunlara çözüm olarak Hira'yı tekrardan Barça'ya isteyen Ekin Yener. Ve her şeyin cevabını verecek olan o maç.