7- Sevinç

1.5K 83 30
                                    

İyi okumalar!
Uzun soluklu bir bölüm olacak.
Çünkü Galatasaray ve Fenerbahçe derbisini okuyacaksınız.
Güzel ama iddialı olaylar olacak.
Birde yorum atarsanız çok sevinirimm.
🤍

-
[Kerem'den]

"NE BEŞİKTAŞ NE FENER NE DE TRABZON
BU SENE SENSİN ŞAMPİYON"

Kulaklarım taraftarların sesiyle dolup taşıyordu. Böyle günlerde heyecanlı olduğum kadar kötü streste yapıyordum. En ufak hatamda yerden yere vurulan birisi olarak hâlâ alışamamıştım bu duruma. Bunu bilen Yunus sabahtan beri beni sakinleştirmeye çalışıyordu. Takımda ki herkes deli gibi taktik çalışıyor ve taraftara en iyisini vermek istiyordu. Bunların tam aksine en stressiz gözüken kişide yeni gelen Hira'ydı tabii ki. Daha önce hiç Galatasaray-Fenerbahçe derbisi izledi mi şüpheliydi.

Şüpheli.

Herkes kendi kendine konuşup gergince takılırken onun sesi duyuldu.

"Kendinizi boş strese sokmayın. Kendi stadınızdasınız. Çıkıp güzelce oynayıp galibiyeti kutlayalım. Taraftarlar özlemiş sizi belli."

Herkes onaylayıp gülümserken ben Hira'ya bakmaya devam ettim. Sözünü bitirince bana döndü.

"Sende bana boş boş bakma. Stresten yerinde sayacağına sahada nasıl gol atacağını düşün. Taraftarlar seni paylaşmış her yerde."

Yere bakıp sırıttım.

"Sadece beni değil Kozdağ, kendinide düşün. Seni de görmek isteyecekler."

"Aramızda ki farkta bu zaten Kerem. Ben beni göreceklerinden eminim."

"Bende öyle."

-

Şimdi sahaya çıkacaktık. Hâla gerginim ama itiraf etmek istemesemde Hira'nın dediklerinden sonra üzerimde daha az gerginlik kaldı.

Antrenman için çıktığımızda tüm taraftarlar alkışlamaya başladı. Herkes alkışlayıp bağırıyor isim isim çağırıyordu.
Hepimiz teker teker gidip üçlü çektiriyorduk. Tam Ziyech gidecekken büyük bir kıyamet koptu sanki. Taraftarlar deli gibi bağırıyor alkışlıyordu. Baktıkları yere bakınca Hira'nın yedek kulübesinden sahaya girdiğini gördüm.

Gülümseyerek taraftarları alkışlıyor ve el sallıyordu. Sahanın diğer yarısında olan fenerli futbolcular bile antrenmanı bırakmış bize bakıyorlardı. Taraftarlar üçlü için Hira'yı çağırıyordu. Fakat 4 taraf birden çağırdığı için aynı ses yoğunluğu oluyordu. Hira önce bizim tarafımızda ki Ultraaslanlarla buluştu. Çektirdiği üçlüden sonra taraftarlar öyle zıpladı ki o görüntüyü aklımdan çıkaramadım.

-
(Derbi Anı)

Hakemin düdüğüyle maç başladı. Taraftarların yüksek sesiyle hepimiz adrenalinin içine daldık. Sol Kanattaydım. Oynayabildiğim en iyi yerde kendimi hazırlamıştım. Ofansif Orta Sahada Hira, Sağ Kanatta Barış vardı.

Merkez Orta Sahada Mertens'le Mert Hakan vardı. Özellikle o Mert Hakan buradan mutsuz ayrılmazsa kendimi öldürürdüm.

İlk dakikalar sakin ilerliyordu. Oyun durmadı ve 3 dakikayı devirdik. Derken, tabii ki Mert Hakan yerdeydi. Bu adamı yerden mi toplayacağız biz? Hakem oyuna devam verdiğinde tabii ki anında ayağa kalkıp koşmaya başladı keriz.

Yankı   |  Kerem AktürkoğluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin