22 - Gavi

1.1K 74 9
                                    

İyi okumalaar!!
Oyları unutmayınn!!
🤍🦁

-

[Hira'dan]

Saatlerdir koltukta tek bir şeyi düşünüyorum. Kerem.
Ne yaptım ben? Ne yaptık biz? Sevgili bile değiliz ve Yunus aramasa daha da ileri gidecektik. Üstelik deli gibi zevk aldım ve daha fazlasını istedim. Büyük ihtimalle Kerem'de öyle. Beni aradı ama açmadım. Attığı mesaja tek kelimelik bir cevap verdim ve sonrasında rahatsız etmedi. Daha önce bir ya da iki kez bu raddeye gelmiş ama asla ilişkiye girmemiştim. Her ikiside iğrenç ve zevk vermeyen şeylerdi ama bu hepsinden kesinlikle tamamen farklıydı. Siktir, Kerem'den cidden hoşlanıyorum ben.

Kendimi geçici ve saçma bir heves olduğuna inandırmıştım ve bence kesinlikle öyleydi ama artık öyle olmadığına emindim. Bu konuyu birileriyle konuşmam gerekiyordu ama Ekin hâlâ konuşmama konusunda ısrarcı olduğu için hiçbir şey yapamıyordum. O yüzden saatler boyunca tavanı izlemeye karar verdim ve cidden delirerek kafayı yiyip camdan aşağıya kendimi atma eğilimindeyim. Ne yapacağım konusunda hiçbir fikrim yokken bir anda telefonum yine çalmaya başladı. Arayan Kerem'di. Aramayı tabii ki açmadım ama sonrasında attığı mesajı bildirim kutusundan okudum.

@keremaktukoglu
?
Bir şey söylemen gerekmez mi?

-

[Kerem'den]

"Neden evin önünde bekliyorsunuz? Bahçeye geçsenize."

"Bahçedeydik az önce çıktık."

Hira'nın evinden kendi evime apar topar döndüm. Hem zihnimi hemde bedenimi zorlayan şeyler vardı. Zihnim, Barış ve Yunus'a nasıl anlatacağım konusunda zorlanırken bedenimin zorlandığı konuyu çoğu kişi tahmin edebilirdi.

"Neredeydin oğlum gecenin bu saatinde?"

Kapıyı açtım ve eve girdim.

"Anlatacağım."

Hepimiz içeriye girdik ve kendimi koltuğa bıraktım. Bir şey demeden halıyı izlemeye başladım.

"Ee kanka. Konuşacak mısın?"

Barış'ın sesine döndüm. Oturuşumu biraz düzelttikten sonra kafamda cümleler yazıp sildim. İşin sonunda ağzımdan tek bir kelime çıktı.

"Hira'daydım."

"NE?"

"NE?"

İkisininde aynı anda bağırarak sorduğu soru karşısında gözlerim bir Barış'ı bir Yunus'u buldu.

"Bildiğiniz işte. Hira'daydım."

"Oğlum normal bir şey mi bu? Hoşlandığın kızın evindeydin. Üstelik gecenin bir vakti ve biz aramasak hâlâ orada olacaktın."

"Ve siz aramasanız şuan apayrı bir dünyada çok mutlu olacaktım."

Yunus kaşlarını çattı.

"Ne?"

Biraz eveleyip güveledim. Gözlerimi kaçırdım ama işin sonunda onlara anlattım. Her şeyini anlatmadım tabii ki sadece olup bitenden bahsettim ama bu bile onları delirtmeye yetmişti. Geçen gün olan öpüşmemizden de bahsetmeyi unutmadım.

"Oğlum o zaman oldunuz siz."

Kafamı salladım.

"Sanırım."

Kendimi o kadar dizginlemiştim ki bir anda oturduğum yerde gülmeye başladım.

"Çok mutluyum lan ben."

Yunus ve Barış kahkaha atarak konuşmaya başladı. Arada sırada cevap veriyordum ama aklım fikrim hâlâ Hira'daydı. Yaşadığım şeyin mükemmelliği paha biçilemezdi. İhtiyacım olan şey Hira'ymış diye düşünerek elime telefonumu aldım. Ne olur ne olmaz diye düşünerek onu aradım ama açmadı. Kırıldı mı acaba? Yok ya o kırıldığı için telefonu açmamazlık yapmaz. Açar azar çeker kapatır herhalde. Mesaj atayım birde.

Hira

Güzelim evdeyim ben
Özür dilerim tekrardan

Dediğim gibi sorun değil

:)

-

Gülerek telefona bakmaya devam ettim. Instagram'a girdiğimde karşıma yine o lanet haber sayfası çıktı. Ne zaman mutlu olsak içine edin zaten.

 Ne zaman mutlu olsak içine edin zaten

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kaydırmalı Post
-->

@futbolsecret: YENİ BİR SKANDAL!!"Hira Barça'ya ait

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@futbolsecret: YENİ BİR SKANDAL!!
"Hira Barça'ya ait. Kendiside belli ki mutlu değil."
Hira Kozdağ'ın eski takım arkadaşı Gavi Pablo'dan iddialı cümleler geldi. Ekin Yener ile de yakın olan Gavi sessizliğini koruyan Ekin Yener'in sesi mi oldu?
Gavi Pablo
"Hira'yı izliyoruz ve evet başarılı ama Gala onun için çöküş olacak. Kendisinden daha düşük derecede olan oyuncuları öne çıkarmak Hira'nın işi değil. Hira Barça'ya ait. Kendiside belli ki mutlu değil. Onun top sürmesi gereken yer Barça, Gala değil. Önemli olan ise nerede mutlu olduğu. Cevap bence gayet açık."

@myratxx: Ben kesinlikle haklı buluyorum...

@denisxx: Hira mutlu gibi ama Barça onun için kesinlikle ayriydi.

Daha fazla yorum görmek için..

-

Biri bitti öteki mi başladı? Yeter artık.

@HiraKozdag ve @keremakturkoglu

@futbolsecret'in bir gönderisini gönderdiniz
?
Bir şey söylemen gerekmez mi?

-

Hadi bakalım 😬
Umarım sevmişsinizdiir!!
Oyları unutmayalıım!!
🦁🤍

















Yankı   |  Kerem AktürkoğluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin