İyi okumalaar!!
Oyları unutmayalıım!
🦁🤍-
[Hira'dan]"Evet Hira. Merhaba. Öncelikle sakatlanmışsın geçmiş olsun demek istiyorum."
Umut Doru'nun sesiyle irkilmiştim. Bir anda açılan sohbetle direkt konuşmaya başlamıştı. Aradan geçen bir günün ardından görüşme saatimiz gelmişti. Ben sakatlığımdan dolayı antrenmana gidememiştim ama tabii ki Kerem gitmişti. Bu şekilde de bu koca ev bana kalmıştı. Kesinlikle görüşme bittiğinde evi gezecektim. Bu bileğime rağmen.
"Merhaba ve teşekkür ederim."
Bilgisayar ekranında ki Umut gülerek bana baktı.
"Sakatlığın umarım ciddi değildir. Biraz bilgi aldım ama yine de konuşmak isterim. En kısa sürede sahaya dönebilirsin umarım."
"O kadar ciddi bir sakatlık olduğunu sanmıyorum. Teşekkür ederim."
Umut yine gülümsedi.
"Dün olanları duydum. Mete Açıkgöz'e karşı geri tepkinide öğrendim. Okan Hoca ya da antrenman hocaları seni bir tık agresif buluyorlar ama ben pek bulmadım."
Ne? Bulmadım mı?
"Nasıl yani?"
"Şöyle yani. Ben seni agresif bulmuyorum. Yani, evet. Beni sevmediğinin farkındayım. Bazen anlık sinirle sert yanıtlar verdiğininde farkındayım ama seni suçlayamam Hira. Bir insanı son noktasına getirdikten sonra vereceği tepkiyi yargılayamazsın. Bende seni yargılamıyorum."
Bir şey demeden Umut'u izliyordum. Donup kaldım desem yeriydi. Sözlerinde, yüzünde, sesinde bulunan samimiyet benim nefesimi daha da kesiyordu.
"Unutma Hira. Tek işimiz seni sporda tutmak değil. Seni rahat ettirmek ve sen rahat değilsin. Kendini zorla istemem Hira. Önce zihnin temizlensin ki tüm odağın saha içi olsun. Sende o potansiyel var, biliyorum. Sende bunu istiyorsan eğer, benim işim bu."
Kafamı salladım. Gülümseyerek Umut'a baktım. Adam hakkında çok mu ön yargılı davrandım?
"Evet, hadi bakalım. Sana bir sorum var eğer iznin varsa."
"Tabii ki."
"Güzel. Peki Hira, geçmişinde ki hedefinle şuan ki hedefin uyuşuyor mu? Yani çocukken olmak istediğin mesleği soruyorum."
"Anladım. Ben on dört - on beş yaşlarımdan beridir futbolcu olmak istiyorum. Başardımda ama ondan öncesini sorarsanız eğer polislik istedim. Bayağı alakasız ama, öyle."
"Alakasız değil aslında. Her ikiside bence sert bir yapı ve sert bir vücut istiyor. Ayrıca disiplin. En önemlisi, disiplin. Yanlış anlama ama sana da yakışırmış polislik. Karakterinden ötürü diyorum. Ne istediğini biliyorsun, haksızlığa boyun eğmiyorsun ve kendini biliyorsun. Bunlar hep işine yarıyor mu?"
"Nasıl yani? Anlamıyorum özür dilerim."
"Hiç sorun değil. Tekrarlayabilirim."
"Gerek yok, sağolun."
Birkaç saniye düşündüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yankı | Kerem Aktürkoğlu
Teen FictionBarcelona'dan Galatasaray'a gelen Hira Kozdağ. Galatasaray'ın sevilen oyuncusu Kerem Aktürkoğlu. Takımda çıkan anlaşmazlıklar ve bunlara çözüm olarak Hira'yı tekrardan Barça'ya isteyen Ekin Yener. Ve her şeyin cevabını verecek olan o maç.